DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

als je eventueel een nestje wilt met dusty moet je opletten dat je hem niet koppelt met een ander valkje met rode ogen  want als 2 rode ogen samen een nestje hebben krijg je een zwakkere mutatie  ;) dat weet ik in elk geval  ::) maar voor de rest kan iemand anders misschien meer antwoord geven  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  1 oktober 2006, 18:10:40
hoikes wilma

als je eventueel een nestje wilt met dusty moet je opletten dat je hem niet koppelt met een ander valkje met rode ogen  want als 2 rode ogen samen een nestje hebben krijg je een zwakkere mutatie  ;) dat weet ik in elk geval  ::) maar voor de rest kan iemand anders misschien meer antwoord geven  ;)

groetjes marilyn


Ja dat weet ik, maar Melody OF Sunny hebben BEIDEN geen rode oogjes, vandaar mijn  ??? ??? ???


O....weet je wat ik vergeten ben te zeggen???!!!!

Quincy en Fleur waren gisteren bezig om te wipwappen...maar het lukte nog niet helemaal  ;D.....Ik was bij Joke ivm haar fotoboekje en plots begint ze heel hard te lachen...en Jan en ik kijken elkaar aan "wat heeft zij nou ???".....wij meekijkend in haar richting zien plots de valkjes druk bezig, althans QUINCY druk bezig  :P...Fleur zat alleen maar met haar gat naar achteren  ;D.

Jan had meteen  :o :o :o en zei "nee toch Jook, niet nog meer van die valkjes straks ??? je krijgt en er over korte tijd al 2 bij" ;D ;D ;D..ik lag in een deuk

IK ZEG NIKS  :-X :-X :-X :-X :-X
:-X Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma1

Hier ben ik dan weer. Wat leuk joh, het paleisje van de Justy. Inderdaad de naam Justeinde waard!! En het ziet er heel gezellig uit.

Het is inderdaad zo dat als je rode ogen met rode ogen kruist of bij grasparkietjes wit met wit, dat het zwakkere mutaties of vogels kan geven. Maar daar heb je zelf al aangedacht.

Liefs

Mara

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  1 oktober 2006, 18:20:38
Citaat van: marilyn op  1 oktober 2006, 18:10:40
hoikes wilma

als je eventueel een nestje wilt met dusty moet je opletten dat je hem niet koppelt met een ander valkje met rode ogen  want als 2 rode ogen samen een nestje hebben krijg je een zwakkere mutatie  ;) dat weet ik in elk geval  ::) maar voor de rest kan iemand anders misschien meer antwoord geven  ;)

groetjes marilyn


Ja dat weet ik, maar Melody OF Sunny hebben BEIDEN geen rode oogjes, vandaar mijn  ??? ??? ???


O....weet je wat ik vergeten ben te zeggen???!!!!

Quincy en Fleur waren gisteren bezig om te wipwappen...maar het lukte nog niet helemaal  ;D.....Ik was bij Joke ivm haar fotoboekje en plots begint ze heel hard te lachen...en Jan en ik kijken elkaar aan "wat heeft zij nou ???".....wij meekijkend in haar richting zien plots de valkjes druk bezig, althans QUINCY druk bezig  :P...Fleur zat alleen maar met haar gat naar achteren  ;D.

Jan had meteen  :o :o :o en zei "nee toch Jook, niet nog meer van die valkjes straks ??? je krijgt en er over korte tijd al 2 bij" ;D ;D ;D..ik lag in een deuk

IK ZEG NIKS  :-X :-X :-X :-X :-X
:-X Wilma



hoikes wilma

hahahaha ja wat wil je  ::) de birdie's hebben ook hun gevoelens hoor  :P en ik zou eerlijk gezegd ook in een deuk gelegen hebben van het lachen  ;D  8) en als ze echt geen jonkie's wil dan zit er niets anders op dan de eitjes weg te nemen hé  :-\

groetjes marilyn

Rianne

Hoi Wilma,

een lutino heeft zeker rode ogen. Kijk nog maar eens goed naar je valkje. :)

marilyn

hoikes rianne

je hebt gelijk  ;) ik heb hier 2 lutinootjes en die hebben allebei rode ogen  :D momenteel zitten ze nog samen in de kooi omdat ze nog erg jong zijn maar het is niet de bedoeling dat ze in dezelfde kooi blijven  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

1 oktober 2006, 22:28:39 #1596 Last Edit: 1 oktober 2006, 22:30:18 by Wilma1
Citaat van: Rianne op  1 oktober 2006, 18:49:36
Hoi Wilma,

een lutino heeft zeker rode ogen. Kijk nog maar eens goed naar je valkje. :)


:o ECHT waar ??? maar geparelde ook ??? moet zeggen dat me dat nog nooit is opgevallen eigenlijk  :o ....ik ga ze morgen eens goed bekijken, MET ::)  BRIL  :P....maar ik heb natuurlijk NOG een optie....Stacy  :D

O bah....het onweert hier zo vreselijk met harde hagelstenen tegen het raam aan en Piet is juist vertrokken naar zijn werk, dus HOME ALONE met alle dieren waarvan er een paar poezen erg onrustig zijn....Snoopy dichtbij me en Mitzy helemaal verscholen van angst! DE onweer is al vanaf een uur of 7 vanavond aan de gang, maar alleen steeds ver weg en zagen we alleen maar bliksem, nu is het menes  :-\....brrrrr....de vogels zijn nagenoeg rustig en slapen....althans zijn stil  :P

Ik ga maar lekker douchen en dan zo naar bed, morgen moet ik naar de orthopeed en wil dan graag wat duidelijkheid omtrent de behandeling cq herstel therapie ...WAT IS WIJSHEID ?!! Ik heb in ieder geval het dossier mee.

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ook geparelde lutino's hebben rode oogjes hoor.  8)

Hier heeft het ook zo ontzettend geonweerd en gehageld, 3 uur later lagen de hagelstenen nog op het platdak van de aanbouw.  :o

Nu is de rust wedergekeerd!!

Gelukkig, ook ik ben home alone.  ;) Bijna dan, mijn 3 pluisjes liggen natuurlijk ook lekker in hun bedje.  :D

Ik ga nu slapen, morgen om 7 uur weer mijn wekkertje.

Truste!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

2 oktober 2006, 13:00:58 #1598 Last Edit: 2 oktober 2006, 13:15:05 by Riny
Citaat van: Wilma1 op  1 oktober 2006, 22:28:39

O bah....het onweert hier zo vreselijk met harde hagelstenen tegen het raam aan en Piet is juist vertrokken naar zijn werk, dus HOME ALONE


Hoy Wilma
Waarom kwam je dan niet bij mij in ''Het Peelneutje''
zitten?
Hier heeft het nog geen druppel geregend.
Groetjes Riny :D

marilyn

hahahaha riny toch  ::)
dacht je echt dat we die hele kleine lettertjes niet zouden kunnen lezen  ;D  ;D  ;D

hoikes wilma
bij ons heeft het hier gisteren kennelijk ook flink lelijk gedaan maar ik weet van niets  ::) donder hoor ik niet en tja regen of hagel hoor ik ook niet  :P maar goed dat is ook weer voorbij  ;)

groetjes marilyn

Riny

Waarom kwam je dan niet bij mij in ''Het Peelneutje''
zitten?
Hier heeft het nog geen druppel geregend.


Sorry dames het was een typefoutje
Hopelijk zien jullie het zo beter.
Groetjes Riny :D


marilyn

hoikes riny

ook al was het heel klein getypt toch was het me gelukt om de tekst te lezen hoor  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  2 oktober 2006, 13:21:55
hoikes riny

ook al was het heel klein getypt toch was het me gelukt om de tekst te lezen hoor  ;)

groetjes marilyn


Puh!!! MIJ OOK HOOR...Ik dacht dat het weer een van haar streken was  ::) :P :P en daarbij Riny IK was er naar toe gegaan, maar JIJ was er niet en toen ben ik maar naar bed gegaan na douchen  :-\. Volgens mij lag Doornroosje alweer vroeg achter Jans wollen onderbroek  ;D ;)

Hoi Caroline,

Ik heb vanmorgen MET BRIL OP!!! Naar Sunny en Lucky zitten kijken....Lucky kwam daarop ZO HEEL DICHTBIJ me zitten, alsof ze dacht..."wat valt er te zien, moet ik dichterbij komen"  ;D ;D ;D ;D ;D  maar zo op het eerste oog zijn ze zwart  :o ::)...ik laat morgen de JONGERE MEISJES wel even kijken DIE hebben er verstand van en kunnen zonder bril oordelen..of desnood met MIJN bril als ze twijfelen  :P  ;D

Ik heb nog een nieuwtje ook ( behalve voor Marilyn, die weeet het al  :D ;))

Vanmiddag ging ik weg bij petra en sprak haar buurvrouw mij aan. Zij heeft enige tijd geleden en valkparkiet gered uit een schuur, waar die mensen hem hadden neergezet, omdat ze het vervelend vonden dat hij fluit  :o  ??? er zat OOK een Lutino bij, maar die hebben ze weg laten vliegen...dat overleeft ie waarschijnlijk niet!  :-\ :'(

Die buurvrouw kon het niet over haar hart verkrijgen Benny daar te alten staan, waar ie bijna werd vergeten en totaal GEEN aandacht kreeg....hij is ook nog superdesupertam en zou wegkwijnen.

Ze heeft hem enige tijd gehouden, maar doordat ze een eigen bloemenwinkel hebben TE weinig tijd, vind ze zelf. "s Avonds probeerde ze zoveel mogelijk tijd te geven dat ie er uitmocht om lekker te vliegen en bij hun te zitten...maar ze vind dat onvoldoende en daarbij is hun hond OOK jaloers dus continus opletten!!! Ze weet dat IK valkjes heb....duzzz de rest raden jullie vast al  ;D

Ik heb hem meegekregen in een papagaaienkooi en hij staat netjes tussen Coco en Ruy in...het is werkelijk een scheetje!!! Hij kijkt zo blij om zich heen en fluit en babbelt zo lief en Dusty krijgt in ieder geval alvast een lief en rustig vriendje bij zich, waar hij meteen van kan leren.....en ze zitten in een royale kooi   :D

De naam heb ik wel veranderd want Benny...lijkt op Danny en ik wil DAT steeds zeggen omdat mijn zoon Danny heet  ::) ...Dus het is nu Binky...want het IS een Binky om te zien en te horen!!!

Foto's volgen daar heb ik even geen tijd voor om te plaatsen..

En ik krijg een VKB(voorste kruis band) recontructie, de wachtijd is net aan 4 weken, maar IK heb de pech dat ik eerst een controle krijg op de hamstrings(door een neuroloog).....dit omdat ze die willen gebruiken en ik mijn beenspieren moeilijk kan gebruiken vanwege een zenuwbeschadiging in mijn rug...dus eerst daar een onderzoek naar....anders gebruiken ze de patellapees, maar dat is ingrijpender schijnt het....jammer, want dat kost weer zoveel wachttijd!! Anders had ik gelijk met Folkert gekunt, die gaat op 25 Oktober "onder het mes" voor hetzelfde.

NU zeg ik het goed he Maja  ;D ;D ;D

Nog ff snel naar "het Peelneutje"  want mijn glas ROSE is leeg  :P
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

héhé was me dat eff wachten tot jij het berichtje hebt geplaatst zeg  :o  :o  :o heb je piet eindelijk van de pc af gekregen  :P  ;D ik zat al sinds je smsje te wachten aan mijn pc  ::)  :P

veel plezier met binky en ik kijk al uit naar de foto's  ;)

wel jammer dat je zolang moet wachten tot jij aan de beurt bent voor de operatie hé  :-\ maar toch een mooi vooruitzicht dat alles toch nog goed komt hé  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Een operatie is zowiezo al eng en dan moet je ook nog zo lang wachten!
Wat, nog n vogel??? Ik kijk uit naar de foto's van Binky.
Wij dachten aan de naam Bonky voor n mannetje ;)
Aangezien je glas rose leeg is en ik vandaag het uitkomen van t tweede eitje vier zet je t maar bij mij op de pof :D Op de bar staan bitterballen en in de koelkast staat Bienenstich, rijstevla, abrikozenpunten. In de vriezer staat caramelijs. Dus kies maar uit.