DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Echt wel, kijk maar in die lieve oogje, echt een ventje.  ;)

Popje kijken veel  kattiger en feller uit hun ogen.  :D

Oeps!!!!

Een berichtje van Wilma tussendoor, gave foto joh!!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Anders ga je weer klagen.  ;D ;D ;D

Flauw hè, grapje!!!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

prachtige foto's  :D
en jeetje een nieuw soort valkparkiet  :o  :o  :o groen van kleur en een witte kuif  :o
tja hij heeft wel een kuif dus ja strafpunten kunnen er dees keer niet gegeven worden hé  ;D  8)
en je nieuwe speeltje ook heel erg mooi gemaakt hoor  :D zullen ze veel speel en sloop plezier aan beleven  ;)

groetjes marilyn

ps heb mijn pc terug hoor  ;D

Wilma1

30 september 2006, 23:50:42 #1579 Last Edit: 30 september 2006, 23:57:25 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 30 september 2006, 20:54:58
Anders ga je weer klagen.  ;D ;D ;D

Flauw hè, grapje!!!!  ;)

;D ;D ;D ;D

Jaaaaaa.....pas maar op hoor!!!! Je bent gewaarschuwd  ;)


Hoi Lynn,
Fjn dat je PC weer terug is, hoef je niet meer te vragen of je op de andere "mag"  ;D...doet ie het weer goed ???
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mijn pc doet het weer prima en is zelfs sneller dan voor hij binnen ging  ;D maar deze namiddag ga ik eff pc laten voor wat hij is en naar een vogeltentoonstelling gaan kijken  ;D
mijn vrienden hebben daar een valkparkiet gezet (de zus van tiny) en die is kampioen  ;D  ;D  ;D ook chanel staat er en die heeft ook goeie punten  ;D dus ik moet hen toch eff goeiendag gaan zeggen hé  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Veel plezier Marilyn!!  :D

Eventjes je dagboekje gebruikt hoor Wilma.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma en caroline

ik zal zeker plezier hebben want ik ben dolgraag tussen vogels  ;) btw mijn vrienden hebben ons al gevraagd of wij zijn jongen voor volgend jaar handtam kunnen maken zo heeft hij nog meer kans om kampioen te spelen om dat een wilde vogels minder mooi zit door zijn angst voor vreemde mensen en we hebben ja gezegd dus volgend jaar krijgen we hier veel verschillende vogels (niet alleen valkjes ook agaatjes en swift parkieten, bonte bourkes en wie weet welke nog buiten valkparkieten  :P) ik zelf ga denk ik nooit meedoen aan tetoonstellingen en wedstrijden , in de eerst plaats heb ik daar niet echt interesse naar, in de 2de plaats weet ik veel te weinig af van mutatie's en in de 3de plaats geniet ik veel meer als ik de birdie's echt aandacht kan geven dus met het handtam maken kan ik aandacht genoeg geven en zo hebben we allemaal onze zin  :D het is niet de bedoeling om al die vogels met pap groot te brengen hoor maar gewoon van uit het nest af en toe in de handen nemen en als ze dan zelfstandig zijn (of ten vroegste net voor ze uit het blok komen) om hen dan wat meer aandacht te geven  ;) ik zie er echt al naar uit en mijn dochter ook  :D en als het zover is dan open ik wel een nieuw dagboekje zodat jullie ook alles kunnen volgen maar nu is er eff maar heeeeeeeeeeeel weinig te vertellen en wilma zal heus niet boos zijn dat we eff haar dagboekje gebruiken daarvoor  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Caroline op  1 oktober 2006, 12:04:26
Veel plezier Marilyn!!  :D

Eventjes je dagboekje gebruikt hoor Wilma.  ;)


TOEGESTAAN  ;D ;D ;D "Iets" voor Marilyn, mag hier geplaatst worden hoor....vind ZIJ leuk en IK ook!!!  :D ;) ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

thx je bent een engel  ;)  :-*

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  1 oktober 2006, 16:39:26
hoikes wilma

thx je bent een engel  ;)  :-*

groetjes marilyn

  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

1 oktober 2006, 16:56:13 #1586 Last Edit: 1 oktober 2006, 17:01:04 by Wilma1
Deze Zondag, heb ik geheel aan het inrichten van Dusty's verblijf gericht en zo dus OOK aan onze huiskamer.....het resultaat zijn we heel tevreden over en Coco heeft de laatste "inspectie" gegeven....en alles lijkt in orde  ;) ;D


HIER is het dan..."paleis" Justeinde  ;D ;D ;D uiteraard MET balkon, dan kan Dusty af en toe even aan de wandel...daarbij is gedacht aan een speelruimte "buitenshuis" ::)


en hier het geheel....ik hoop dat Dusty het OOK mooi vind ???

De uitslag van de DNA test mag Lin plaatsen, DIE EER komt HAAR toe!!!  :D

Als het een MAN is...komt Sunny erbij ( lutino van Nellie)  :D
Als het een POP is... komt Melody erbij( van Kiki en Koko)  :D

en dan maar afwachten of ze het er zelf OOK mee ens zijn natuurlijk :P............

..........maar eerst even wennen alleen, in de nieuwe omgeving en ONS  ::) :D

;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaaaaw dat heb je maar weer mooi voor elkaar gekregen  :D dusty komt idd in een klein paleisje  :D
en ja als coco de inspectie heeft gedaan moet het wel goed zijn hé  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Hey Wilma,

houd je er wel rekening mee dat Dusty rode oogjes heeft? :)

Wilma1

Ehhhh ja, maar hoe bedoel je, vanwege e.v jongen ??? in de toekomst ??? DAT hoeft niet speciaal, kan dan de eitjes weghalen ...toch ??? Of bedoel je iets anders ???
*leek*  :-[


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3