DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Wilma
Je komt gewoon met je dagboekje in ''Het peelneutje ''zitten.
Moet je eens kijken wat daar allemaal voorbij komt.
Klandizie genoeg.
Groetjes Riny :D

Wilma1

30 september 2006, 00:03:18 #1561 Last Edit: 30 september 2006, 00:12:27 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 29 september 2006, 19:23:25
Hey Wilma,

ik lees nog wel mee hoor ;)

Ik kom de pret even bederven, volgens mij is het geen trosgierst. ;) En anders is het trosgierst wat er heel vreemd uitziet ;D


:-[ He wat jammer, het lijkt erop dus  :P...ja JIJ bent expert dus kan het weten....je zal het volgende week IRL zien! Was ik een beetje blij en komt Rianne ff melden dan het "vals" is  ;D ;D ;)

Maar het heugelijke nieuws van Riny dat het WEL "echt" is  ??? ik denk dat ik Peter R de Vries er maar bij haal HOE het zit  ;D ;D ;D Mag hij dan een bak koffie bij je halen Riny  ;) tijdens zijn onderzoek ??? Doe er ook maar iets lekkers te knabbelen bij!!

O en die 56 valkjes mogen komen eten :P hoor voor ieder 1 zaadje  ::) dat redden we wel  :P :P :P en eerlijk delen hoor!! En ik ben al onderweg naar "Het peelneutje" (wat IS een PEELneutje eigenlijk ??? neutje weet ik maar PEEL dan ??) voor een slaapmutsje....geen spier- en hoofdpijn vandaag, dus zal vast beter slapen vannacht (hoop ik :-\)

En ik denk dat ik maar wat vaker even "zielig" ga zitten doen Marilyn, want het loopt ineens storm hier  ;D ;D ;D ;D ;D maar wel gezellie weer!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik moet eerlijk zeggen  ::) :-[ ik weet niet hoe trosgierst eruit ziet in het echt  :-\ maar het lijkt er in elk geval wel op hé  ;D

groetjes marilyn

Wilma1

30 september 2006, 00:14:45 #1563 Last Edit: 30 september 2006, 00:28:29 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 30 september 2006, 00:06:48
hoikes wilma

ik moet eerlijk zeggen  ::) :-[ ik weet niet hoe trosgierst eruit ziet in het echt  :-\ maar het lijkt er in elk geval wel op hé  ;D

groetjes marilyn


Ja voor mij als "leek"wel ja...we wachten het af!!! Onze expert komt Dinsdag  :P  en als het WEL trosgierst is komt ze vast excuus maken ;D ;D ;D ;D ;D, omdat ze ons dan op het "verkeerde been" heeft gezet.

Maar ik ga nog ff naar "Het Peelneutje" toe JIJ ook ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi, hier nog een touwe lezer hoor.  ;D

Ik was woensdag bij mijn oudersen daar stond ook een mega grote bos zelf aangegroeide trosgierst plant. Deze was al meer dan een meter hoog en leek verdacht veel op de van jou hoor.  ;)

Ben benieuwd naar je volière, spannend voor je hoor, nu de "bouw" is begonnen.

En nog een paar daagjes ...... en dan komt je beauty, gaaf, het is een super apart valkje.

Ruby is ook weer prachtig aan het worden .... oh en wat een peelneutje is moet je even terug naar de eerste bladzijdes van het topic daar kun je het lezen inclusief een foto van de fles, het schijnt heel sterk spul te zijn uit de streek waar Riny woont.  ;)

Ik ga weer een dagboekje verder nu de kids nog liggen te pitten, doei doei!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 30 september 2006, 08:37:04
Hoi hoi, hier nog een touwe lezer hoor.  ;D

Ik was woensdag bij mijn oudersen daar stond ook een mega grote bos zelf aangegroeide trosgierst plant. Deze was al meer dan een meter hoog en leek verdacht veel op de van jou hoor.  ;)

Ben benieuwd naar je volière, spannend voor je hoor, nu de "bouw" is begonnen.

En nog een paar daagjes ...... en dan komt je beauty, gaaf, het is een super apart valkje.

Ruby is ook weer prachtig aan het worden .... oh en wat een peelneutje is moet je even terug naar de eerste bladzijdes van het topic daar kun je het lezen inclusief een foto van de fles, het schijnt heel sterk spul te zijn uit de streek waar Riny woont.  ;)

Ik ga weer een dagboekje verder nu de kids nog liggen te pitten, doei doei!!  :D


Hoi Caroline,
:P het wordt nog "spannend" van het "vreemde groeisel" in de tuin, maar als de meeste stemmen gelden ???  ::) :P dan ga je het verliezen Rianne  ;D ;D ;D

Ik vind het wel "opbouwend" klinken hoor.... Nu de BOUW is begonnen.....VEEEEEL beter als de VOORBEREIDINGEN....  ;D :P....hier lijkt al "schot" in te zitten  ;)

En voor de beauty wordt de "kinderkamer" al in orde gemaakt, ik wil Dusty nog even apart houden om aan ons te wennen....dus mag "het" tussen Coco en Ruby in staan in de "oude" kooi van Coco.

En ik ga eens ff terug bladeren over het Peelneutje, gewoon niet geheel gelezen  ::) dan kan ik het ook eens proberen bij Riny....wat jammer dat ze het niet werkelijk DOOR de PC heen kan duwen  :P  ;D
;D Wilma
[/i]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
klik hier
Met jou zou ik best een kruikje leeg willen maken.
Succes verzekerd!
Groetjes Riny ;D

Wilma1

Zojuist was het weer even nodig Coco's speelplaats te reinigen....hij laat nogal een wat "vallen" en opruimen ho maar  :P....maaaaaaaaaar toen ik daarnet bezig was met een sopje EUCALYPTUS en met mijn nagels wat krabbelde op sommige plekjes, was Coco druk in de weer MEE te krabbelen met zijn snavel  ;D ;D ;D....dat was zo vreselijk lief om te zien, telkens als ik klaar was op een plek en naar een volgende ging, liep Coco OOK naar een ander plekje om daar weer FLINK zijn best te doen....al met al, heeft hij toch helpen opruimen!!! Geweldig  ;D....zo wordt schoonmaken nog een leuke :D  bezigheid, als de vogels "mee gaan helpen", want het lijkt, hoe dan ook, ineens VEEEEEL sneller te gaan  :P


ENNNNNN IK GA ZOMETEEN JOKE HAAR VERASSING OPHALEN :D, het heeft nog al wat vertraging opgeleverd en zowel Donderdag als Vrijdag was ik geweest het op te halen, maar bleek dat het er toch niet was  :-\...ik heb zojuist maar gebeld en ik kan het straks op halen!!!!

Wat het is zeg ik lekker nog niet  :P , want "miepie nieuwsgierig" zit hier "stiekum" mee te lezen hoor  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Riny op 30 september 2006, 11:10:25
Hoy Wilma
klik hier
Met jou zou ik best een kruikje leeg willen maken.
Succes verzekerd!
Groetjes Riny ;D




Oooooooo.....de fles alleen al, DIE HEB IK NOG NIET ...ik spaar miniaturen drankflesjes (VOL!!!) en daarbij speciale (mag leeg, maar vol is wel lekker  :P ;D) die dan BOVENOP de vitrinekast staan...ik heb inmiddels rond de 300 kleine flesjes!!!

Maar deze ziet er lekker uit en JAGERMEISTER vind ik al heeeeel lekker, dus deeeeezzzzzz gaat er ook wel in hoor!!!! Zet MIJ maar op de lijkst voor vanavond!!!

Hmmm ....staat nu natuurlijk wel in het verkeerde boekje he?!! Krijg ik nu strafpunten ??? ??? ???
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

30 september 2006, 11:44:55 #1569 Last Edit: 30 september 2006, 12:07:00 by Riny
Citaat van: Wilma1 op 30 september 2006, 11:17:31
Hmmm ....staat nu natuurlijk wel in het verkeerde boekje he?!! Krijg ik nu strafpunten ??? ??? ???
:P Wilma

Hoy Wilma
Je brengt me op een prima idee.
Ntuurlijk staan er strafpunten op.
En wel
Als je er 500 hebt moet je een rondje geven in ''het Peelneutje''
Dan verdien ik er tenminste ook nog wat aan.
Groetjes Riny

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Riny op 30 september 2006, 11:44:55
Citaat van: Wilma1 op 30 september 2006, 11:17:31
Hmmm ....staat nu natuurlijk wel in het verkeerde boekje he?!! Krijg ik nu strafpunten ??? ??? ???
:P Wilma

Hoy Wilma
Je brengt me op een prima idee.
Ntuurlijk staan er strafpunten op.
En wel
Als je er 500 hebt moet je een rondje geven in ''het Peelneutje''
Dan verdien ik er tenminste ook nog wat aan.
Groetjes Riny



hoikes wilma en riny

als er een rondje gegeven wordt ben ik ook van de partij hoor want ik mag deze avond mijn andere pc terug gaan halen  ;D  ;D  ;D

hihihihihihi vind ik grappig coco die helpt om zijn eigen speelplaatsje op te ruimen  :P zo wordt poetsen idd nog plezant  ;D

groetjes marilyn

Mara

Hoi Wilma1,

Ik dacht, ik kom eens even kijken hoe het met je gaat. Ik zal vanaf nu ook proberen om hier vaker langs te komen en te lezen.

Groetjes

Mara

Lin

Hey Wilma,

Ik lees ook maar je dagboek gaat mij wat te snel. Dan heb ik alles gelezen en dan weet ik niet eens meer waar ik op moet reageren. maar natuurlijk lees ik het hier wel. ik heb dat altijd met dagboeken die voor mij wat te snel gaan dan reageer maar 1x in de zoveel tijd. Ik hoorde dusty net geluidjes maken.. Zou het dan toch een man zijn?? Gefeliciteerd met  je trosgierst. Je wollebol ruby zit er inderdaad wollig uit.  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

30 september 2006, 20:39:21 #1574 Last Edit: 30 september 2006, 23:51:45 by Wilma1
  ;D ;D Ik vind de reaktie's wel wat "hebben"...het was ff stil in het boekje, maar er is dan ook weinig te beleven met de valkjes  momenteel....maar iedereen reageert ZO enthousiast :D, op mijn "zielige mededeling"  :P en mijn  boekje schiet pagina's vooruit  ;D.

Publiciteits stuntje!!!!!!![/size][/b]
--------------------------------------------------------------------------------


Joke was blij met haar verrassing.....Ik heb een boekje samen gesteld met allemaal foto's van Quincy en Fleur die ten tijde van hun vakantie hier zijn gemaakt. Daarbij heb ik er ( zoals ik altijd wel doe) een "sprekende" tekst bijgezet, waarbij verdere uitleg niet nodig is ;D. Ze kan het lekker doorbladeren, wanneer ze er zin in heeft om te zien HOE haar valkjes zich hier hebben gedragen :D ;)

Nu even wat foto's, van vandaag... :D


Creatief bezig zijn  :P


het resultaat  :D


wat hebben ze hier nu weer neergezet  :o.....eens ff van alle kanten bekijken hoor ::)


kan ik het eten ???


ff verder checken  ::)


wat heeft ie NU WEER gekregen ???


ik kijk niet...ik wil NIET op de foto  >:(


van bovenaf bekeken....met touw vastgeknoopt  ;D


als ik me nu eens verkleed, als valkparkiet  :P, dan mag ik OOK VAKER :D op de valkparkietensite...ZONDER dat mijn vrouwtje STRAFPUNTEN krijgt, van tante Riny  ;D ;D ;D


is ie mooi of niet ::) :P


ik heb nog NOOIT ergens aan willen knabbelen, maar dit is wel gaaf!!  :D


nog VEEL meer trosgierst :o...Piet zag het in de plantenbak staan naast ons huis....daar heb ik ooit eens wat neergegooit...laat je vogels maar komen Riny!!!  ;D ;D ;D



eerst kijken wat ze DAAR heeft opgehangen ::)


Stacy ziet als eerste de verse wilgentakken  :D


Sunny verstopt  :P


AKTIE foto  :o....een snel bewogen hap van Stacy  ;D


Piet heeft het maar druk  :P :P :P :P :P


de gehele ruimte  voor de voliere  :D :D :D ;)

:D Wilma[/i]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3