DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Christine op 12 september 2006, 20:40:46
Super leuke foto's van Fleur! Wat ben ik blij dat daar alles goed mee gaat! Net zoals met haar zusje Aïsha die doet het ook zo goed!!

Ik ben trots ;D
Christine :-*


Ja leuk he, om zo nog e.e.a. te horen van ze!
:D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi Wilma
hele leuke foto's :D
groetjes Saar :-*

Caroline

Geweldige foto's!!!  Inderdaad, geen woorden nodig!!  :-X

Lekker door blijven gaan hoor met je foto's!!  :D

Hoe is het met je knietje?? En met het knietje van Folkert?? Had die orthopeed bij hem dezelfde te vertellen??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

13 september 2006, 00:07:44 #1503 Last Edit: 13 september 2006, 10:07:32 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 12 september 2006, 23:09:15
Hoe is het met je knietje?? En met het knietje van Folkert?? Had die orthopeed bij hem dezelfde te vertellen??

Groetjes!!


Hoi Caroline,
Folkert wordt 28 sept. geopereerd...we hebben hetzelfde letsel, alleen mijn mediale band is OOK gekneusd en bij Fol niet.....ik moest een andere fysioth. ( ook die hadden we hetzelfde) de arts vond zijn manier van behandeling "waardeloos" en wil intensieve therapie, voor dit soort letsel en niet wat "stomme" oefeningetjes, zei hij..."daar heb je helemaal niets aan?" Folkert heeft niet anders gedaan  ??? ???  ....nou DAT heb ik geweten....die therapie.... en MOET morgen weer!!

Mijn been kan (nog) niet geheel recht (zal Ed wel herkennen?!)en met VEEL gewicht op de knie ( de man zelf!!) zodat de knieholte de ondergrond raakt waar ik op lig....moet ik met tegendruk mijn onderbeen iets optillen.....dus niets voorzichtig gewoon HOPLA...of met voeten op tafel en eeen kind OP de knie zetten, zodat ie "doorzakt"  :-\ :-\....ben blij dat de mijne niet meer thuis wonen, die zijn zo erg groot voor paardje op de knie  :P...vreemde therapie, maar het zal wel kunnen ???

En...vast een idee HOE dat voelt ???.....erg pijnlijk dus  :'( en ik piep niet zo snel!! Ik heb "normaal" al moeite met mijn beenspieren, dit bleek ook, want ze doen amper nog iets...dus hij wil een pittige training op de knieén zodat vervangen NIET nodig is.

Erg verwarrend, daar men in Hardenberg WEL een operatie adviseerde....daarbij was mijn dossier plots kwijt, dus bij mijn afspraak hier waren er GEEN MRIbeelden of verdere gegevens.

Inmiddels zijn ze weer gevonden en ga ik volgende week naar Hardenberg om ze op te halen voordat het weer zoek raakt.....ze hebben enorme achterstand, (5 weken geleden, zou alles worden opgestuurd  :o) dus intern beland het  overal en blijft dan liggen.

2 Okt. heb ik opnieuw een afspraak gemaakt maar bij een andere orthopeed en wil DUIDELIJKHEID, omtrent herstel....en niet een wellus/nietus spelletje....want dat is zonde van alle tijd en energie....fysio moet ik zowiezo (dat wist ik ook al), maar graag wel zinvolle verdere behandeling....ik mag NIET veel lopen, maar WEL fietsen....dus liever alles op de fiets.....wordt moeilijk werken hoor in een ziekenhuis  ;D ;D ;D


dank je voor de belangstelling,

wordt eens vervolgt  :-\




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Hoi Wilma en andere.
Folkert moet 28sept heen voor een gesprek met een
andere arts omdat die gespecialiceerd is in kniebanden
maken en dan hoort hij welke toepassing wordt gedaan.
Wanneer de operatie is hoort hij die dag maar de wachtlijst is anderhalf tot twee maanden voor hij wordt geholpen.
Maja.

Wilma1

13 september 2006, 13:39:00 #1505 Last Edit: 13 september 2006, 13:42:51 by Wilma1
Citaat van: chiko op 13 september 2006, 13:13:18
Hoi Wilma en andere.
Folkert moet 28sept heen voor een gesprek met een
andere arts omdat die gespecialiceerd is in kniebanden
maken en dan hoort hij welke toepassing wordt gedaan.
Wanneer de operatie is hoort hij die dag maar de wachtlijst is anderhalf tot twee maanden voor hij wordt geholpen.
Maja.


Oke...dat heb ik dan fout begrepen  ???, ik dacht dat ie dan werd geholpen  ::) ....tjee, dan moet ie nog langer wachten.

Maar ik ben weer wezen therapieën en moet zeggen dat het vanaf NU eigenlijk naar mijn zin gaat....heel intensief....zwaar, pijnlijk, maar toch voelt dit goed. Het zal met mijn spieren NIET optimaal kunnen worden opgevangen, zei hij, maar we gaan een goede conditie opbouwen, zodat ik minder pijn heb en MEER zekerheid in WAT mijn been kan hebben.....leren HOE ergens OP en AF te stappen en een heel programma, zoals in een sportschool...moet op verschillende apparaten...en DAT vind ik nog leuk ook!!!! Niet dat geduw en getrek aan die knie. :-\

De vogels werden daarnet even bewonderd door de "mannetjes", die de hometrainer kwamen brengen.....Ruby gromde als een hond en ging tekeer, de anderen waren nieuwsgierig....Quincy zit veel te babbelen  ;D en ik haal er een "hallo" en "koppie krauw" uit  ;D, verder is het erg binnensmonds,  ::)  waar ik niets van versta. ??? maar het pootjes gaat omhoog zo nu en dan!

Wat mij ook verbaasd is, dat Quincy en Fleur iets vast houden IN hun pootje met eten, de anderen doen dat niet, wel Coco en Ruby  ??? ::)

Ik ben ook bezig geweest, voor een verassing voor Joke  :P, ga nog maar niet zeggen wat.....want ik weet niet of het VOOR Zaterdag gaat lukken en anders leest ze het hier al....want ze gaat VAST KIJKEN!!!!  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jeetje jij krijgt het wel te verduren bij die therapie van jou  :o ik ben ook niet kleinzerig maar als ze dan beginnen trekken en sleuren aan een pijnlijke plaats  :-\ ik zou idd ook een andere arts willen horen als ik in jou plaats zou zijn  ;)

amai folkert moet 1,5 a 2 maanden wachten voor een operatie  :o  :o  :o ojee ik hoop dat jij zo lang niet moet wachten hoor  ::)  :-\

groetjes marilyn

Lin

Hey Wilma,

wat sneu dat jij en wat ik nu ook lees over Folkert zo'n tijd moeten wachten. ik hoop dat het dan ook waard is.

met Dusty gaat het goed. Ik hoop dat ze nu wel eens van het kopje afblijven. Het is zo'n mooi vogeltje maar dan is hij zo kaal.  waar hoop je eigenlijk op dat dusty is? Maakte toch niet uit? ik zelf zou een man wel mooi vinden. dat ik destijds Yasuo ophaalde zei hij als je ooit een pop kweekt laat het mij dan weten. Dat was hem nog nooit gelukt. Maar ik denk dat jij het ook wel spannend vind wat Dusty is. Dusty bedelt nog wel bij de ouders. Maar goed morgen is hij pas 5 weken. dus dat is logisch. Maar lekker knabbelen aan de zaadjes bevalt ook goed. Dus zolang zal het ook wel niet duren.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Citaat van: Lin op 13 september 2006, 18:54:19
Hey Wilma,

wat sneu dat jij en wat ik nu ook lees over Folkert zo'n tijd moeten wachten. ik hoop dat het dan ook waard is.

met Dusty gaat het goed. Ik hoop dat ze nu wel eens van het kopje afblijven. Het is zo'n mooi vogeltje maar dan is hij zo kaal.  waar hoop je eigenlijk op dat dusty is? Maakte toch niet uit? ik zelf zou een man wel mooi vinden. dat ik destijds Yasuo ophaalde zei hij als je ooit een pop kweekt laat het mij dan weten. Dat was hem nog nooit gelukt. Maar ik denk dat jij het ook wel spannend vind wat Dusty is. Dusty bedelt nog wel bij de ouders. Maar goed morgen is hij pas 5 weken. dus dat is logisch. Maar lekker knabbelen aan de zaadjes bevalt ook goed. Dus zolang zal het ook wel niet duren.

Groeten, Lin


Ik weet  eigenlijk niet  ::) WAAR ik op hoop, in ieder geval een HAPPY  :D en gezond vogeltje  ;) wat hier erg oud mag worden  :P....een man zou leuk zijn, omdat ze zo mooi fluiten  :P en een popje omdat die zo vertederend  :-* kunnen kijken en knuffeltjes vragen......dus ja moeilijk kiezen  ??? , maar toch ben ik idd nieuwsgierig  ::) en zal ik het gerust wel een x gaan DNAen ;D

iIk heb je een IM gestuurd!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vandaag mijn kanjer irl gezien....tis echt een beauty....ook Dusty's mamma is een plaatje  :P zo mooi!!! En ik heb een poster gezien, dat ik er nog LANG NIET ben met de verschillende soorten  ;D ;D ;D

Lin heeft een hele mooie voliere buiten en het is net een mini kinderboerderij....2 hollende langoortjes op haar gras in een super hok waar elk konijn jaloers op zal zijn  :P.... een hond  :P, die ons goed in de gaten hield  :o :o :o......  ;D.....

Piet is meegeweest, was nieuwsgierig naar haar voliere, want hij kwam van de week met een idee  :o ::) :P :D...hij wil een voliere maken voor vogels in de tuin, niet omdat ze binnen weg moeten, maar om ze lekker te laten genieten van de buitenlucht en dat ze meer kunnen fladderen........ en we hebben een plek in de tuin gevonden waar dat mogelijk is.

Het wordt GEEN aluminium....dat is ff te duur...Piet heeft gouden handjes ....weet ik uit ervaring en gaat geheel zelf aan de slag met hout en stevig gaas. Het wordt een model huisje, met een puntdak een inloop en een binnenhok. Ook wordt het niet dit jaar, maar zal volgend jaar gaan worden, want het wordt over een paar mnd. te koud voor ze om over te zetten.


de voliere van de ouders en de jongen....


wat een dotje!!!


even de fotograaf bekijken  :P


nu wil ik terug naar pappa en mamma...


hela...ik ga te hoog  :o ::)


nog ff sparen  :P :P :P :P :P ;D

Dank je wel Lin voor de koffie en thee.....we hebben een hoop leuke dingen gezien bij je!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik zag net in lin haar dagboekje dat je daar op bezoek bent geweest maar van jou dagboekje had ik weer geen notificatie gekregen  :'( maar goed ik heb in beide dagboekjes het verhaal gelezen en ik geloof best dat je je hebt geamuseerd  ;) je kleine dusty wordt ook snel groot hé  ;) en straks kan hij bij jou komen wonen  ;) jeetje het wordt bij jou ook al goed vol met valkjes hé  :o  :o  :o en tja als je voliere er staat kan je nog enkele mutatie's erbij nemen  :D dus verwen die gouden handjes van piet maar hé  ;)

groetjes marilyn

Mara

Hoi Wilma

Wat een mooie foto's!!! Maar even een vraagje, laten jouw valkjes die beeldjes staan? ik heb een paar van die beeldjes in grasparkieten vorm...maar die vind Pipo zo interessant dat ik ze weg moet zetten....

LIefs

Mara

Caroline

Leuke foto's van jou en je stuk.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Lynntje,
Ik krijg helemaal geen notificatie's  ??? en ben dus verbaasd  :o :o :o dat er zoveel berichtjes zijn  :o :o :o...het is wel weer lastig "zoeken" naar anderen , die wat geplaatst hebben  ::)

Tis echt een kanjer he Caroline....vind het een beauty!!!

Hoi Mara...die beeldjes zijn van Coco, de groene is zijn "vriendje" daar babbelt ie tegen en als ie boos >:(  is gooit ie hem om  ;D Coco geeft hem OOK eten op het stukje zwart wat voor hem zit...grappig hoor  ;D....uiteindelijk eet Coco het zelf op  :P ;D De blauwe vind Coco niet zo interessant en kijkt hij amper naar  ??? ::)
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Even een tipje!!

Nade overhuizing van ouwe server naar nieuwe server zijn alle notificaties vervallen.

Het beste is ze stuk voor stuk eventjes uit te zetten en weer opnieuw te activeren.  ;)

Dan werken ze weer prima.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.