DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

 :-X :-X :-X :-X :-X Wat zal dat een pijn gedaan hebben... moet er niet aan denken... ik ben al zo'n watje...  :-[
Gelukkig gaat het nu weer een beetje met je... Goed idee van die wilgen. Volgens mij staan er een hoop bij mijn moeder achter het huis. Laat die nu net met vakantie zijn ;D

Wilma1

Citaat van: Rianne op  4 september 2006, 16:11:06
Goed idee van die wilgen. Volgens mij staan er een hoop bij mijn moeder achter het huis. Laat die nu net met vakantie zijn ;D


Onder het excuus..."ik dacht, ga de tuin ff opknappen, terwijl jullie weg zijn !"  ;D Laat je er wel een paar takken aan zitten ???.......

Hier zijn het nu alleen nog maar kale takken, die ze afknabbelen  ;D de rest ligt als een "sneeuwdeken" over de gehele bodem heen......staat wel leuk een groene bodembedekking  ;)...ze zijn wel ff zoet met het knabbelen!!!
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ook vanmorgen hebben ze weer een lekker douche gehad...bijna allemaal genieten ze ervan en zie je een wirwar van vleugels  ;D ...behalve Stacy...die weet niet waar en hoe ze die vervelende druppels kan ontwijken  :-\ en als ze dan net even te dicht langs de tralies komt, krijgt ze de VOLLE laag  :o ...als ze boos kon kijken naar me zou ze dat ZEKER hebben gedaan  >:(...maar ze was lekker nat  :P...goed voor de veren!!!

Ook Coco is totaal niet gecharmeerd >:( van al dat natte spul op zich gespoten  ::) , als ie al in bad gaat, vind ie dat meer dan genoeg en DAAR geniet ie  :D dan van, omdat ie dat ZELF beslist  ;) !

Ruby heeft volop babbels sinds ze weer thuis is, gisteren zat ze samen met Coco zo te kwetteren...het leek op een heus gesprek....eerst de een en dan ander gaf antwoord, of deed hetzelfde na  ;D ....ook nu kwetteren ze geweldig.

Jamie en Leontine waren hier gisteren eten en die vinden het maar niets al dat gekwetter...WIJ horen het niet als dusdanig, wij genieten  :D van hun doen en laten, dan neem je het ook anders in je op, denk ik ??? Leontine klapt soms even in haar handen en dan is het stil...voor een moment  ;D ;D en ze barsten weer los alof ze het weten  ;) want normaal zijn ze in de avond best rustig, NU dus niet  :P.

Maxime fluit ook zo leuk...die heeft ondekt, als ie in een hoek gaat zitten fluiten het geluid HARDER klinkt en daar gaat ie dan ook steevast zitten, Melody doet het nu ook  ;D!!

Ben net terug van de fysiotherapeut, even extra stroomstootjes en verder rustigaan op gevoel af gaan en de brace ZEKER gebruiken als ik denk dat het nodig is, niets forceren....dus nu even buiten wandelen voor langere   stukjes MET brace...nu thuis, ben ik weer zonder en als ik met de auto moet ook, anders mag ik niet rijden....2 krukken gebruiken, is even beter voor stabiliteit en mijn oefeningen doe ik braaf ZELFS met BEIDE benen, want die andere krijgt veel te voortduren en dat voel ik...dus beter voorkomen dan genezen en met 2 benen "trainen"....hm....klinkt "gewichtig"!!

Het voelt in ieder geval NIET goed, maar dat zakt wel weer na een paar dagen.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Stacy houdt NIET van douchen?!? Dat heeft ze dan niet van haar ouders. :-\ Gewoon lekker sprayen Wilma, het went vanzelf wel een keer ;D
Hoe lang moet je fysio therapie? Of weet je dat nog niet? Het zal wel een paar weken duren voor alles weer volledig hersteld is. :-\

Wilma1

Citaat van: Rianne op  5 september 2006, 16:23:21
Stacy houdt NIET van douchen?!? Dat heeft ze dan niet van haar ouders. :-\ Gewoon lekker sprayen Wilma, het went vanzelf wel een keer ;D
Hoe lang moet je fysio therapie? Of weet je dat nog niet? Het zal wel een paar weken duren voor alles weer volledig hersteld is. :-\


:o  ;D WAS DAT maar WAAR  :-\...dit is de "voorbehandeling" op hetgeen komen gaat...(waarschijnlijk..... zeg ik steeds maar....dat klinkt wat verder weg  ::) )...er hangt een MES "boven" het knietje, wat door de orthopeed beroerd gaat worden als het "de tijd" is......om het weer te helen , met een pees, hamstring of KUNSband....DAT hoor ik Donderdag allemaal....en dan nog ong. 8 mnd. te gaan met volledige revalidatie.

Eerst had ik weer een kleine "hoop" dat het waarschijnlijk met een sisser zou aflopen, omdat ik zo weinig aan pijn voel(de), maar na gisteren weet ik alles weer, wat de arts in het ziekenhuis in Hardenberg heeft gezegd  :o !!!!
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jeetje wel voorzichtig aandoen jij hééééééééééé  :o  :o  :o
je bent geen valkje hoor die apekuren kan uithalen !!!!!!!!!!
je knie moet veel rust hebben en valkjes vangen die apekuren hebben zit er voor jou voorlopig niet in  ;)
ppppppppppfffffffffffffff je bent me er ook ééntje hoor !!!!!!!!!!!!! andere mensen de schrik op het lijf jagen ja dat kan je goed  ::)  :P
ben je in het vervolg wel een beetje voorzichtig please , please, please  :-\

groetjes marilyn

Rianne

Pffff 8 maanden?!? :o Dan dacht ik hetzelfde als jij, het zal wel met een sisser aflopen. Niet dus! :-\

Wilma1

5 september 2006, 22:35:34 #1462 Last Edit: 5 september 2006, 22:37:11 by Wilma1
Hoi Lynntje,

Jaja hoe ouder hoe gekker  :P....WAS IK MAAR EEN VALKJE dan had ik vleugeltjes  :D :D :D...

Normaal kan een been dat wel hebben hoor, want het was niet eens hard, of hoog, maar ging erg snel en ik dacht echt een klein beetje, dat het ook wel wat beter ging, al duurt het lang....maar ben meteen "genezen" in het koppie, dat ik niet van die "rare" dingen moet  gaan doen. Blijf nu met 2 beentjes op de grond en als de benen OP de bank zijn dan LIG ik erop  ;D...mag dat wel ??? Loop wel met 2 krukken ipv 1 nu.

Hoi Rianne,
Totaal he 8 mnd. dus tussendoor met veel oefenen, zal ik steeds meer belasting krijgen en misschien met 3 mnd. al wat kunnen werken voor een uurtje of zo ???....maar het geheel als een deel van jezelf duurt zo lang.

Maar eh...ik kreeg een mail van Joke en heb een deel gekopieërd. zodat haar eigen verhaaltje hier staat.



Hallo allemaal,

Ik ga de valkjes (die ik bij Nellie heb gereserveerd)  Macy en Corky noemen.

Wil jij dit ook even bij jouw op de site melden want Olga vroeg er om

En doe ze allemaal maar de groetjes , ook dat het met Fleur en Quincy ook heel goed gaat

ze zijn er net uit geweest en Vrijdag gaan ze naar Wilma toe voor onze vakantie.

Groetjes Joke


Zo het staat erop  :D
;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Corky?? Leuk,  :D ik moest gelijk aan onze Jasper denken.  ;)

Heel veel beterschap met je beentje, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe ze mijn Ed, 3 x eraan geopereerd hebben i.v.m. littekenweefsel. Maar hij doet er nu weer alles mee.  :D

Sport zo'n 7 x per week inclusief hardlopen, spinning(lesgeven) en voetbal (trainingen die hij zelf ook mee doet).

Hopelijk is jouw knietje ook snel weer genezen en sterk.

Bij hem hadden ze zijn knie het gereconstrueerd met een varkenspees.

Beterschap!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

ik ben blij dat het nu alweer een beetje beter gaat met je knie maar hemeltje lief wat was ik geschrokken toen ik je verhaal las  :o  :o  :o tja ik wou ook dat je voor een tijdje een vogeltje kon zijn dan kon je vliegen in de plaats van lopen en moest je je knie niet zoveel belasten . dan kon je tot hier vliegen en dan zou ik je wel eens in de watten leggen  ;)
maar helaas kan dit niet hé  :-\ ik hoop dat alles met je knie snel achter de rug is zodat je aan je herstel kan beginnen  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

6 september 2006, 11:32:39 #1465 Last Edit: 6 september 2006, 11:35:18 by Wilma1
FF GEHEEL OFF TOPIC

;D ;D ;D ;D ;D *helemaal dubbel liggend* ....ik dacht ineens aan wat we vroeger wel eens deden.....een slager bellen of ie varkenspootjes had....zo ja....wat zal u moeilijk lopen!!!

Maar als ik deed lees van jouw Ed....kun je er een aardig eind mee weg "knorren"  ;) en loopt ie geweldig, DAT gaat me niet lukken, vanwege een zenuwbeschadiging na mijn rugoperatie....maar gewoon lopen zonder nadenken en zonder krukken, zou fijn zijn EN DAT KOMT WEL WEER....GEDULD!!!

Ja IK moest ook denken aan jullie Jasper en Maarten (Corky)bij ons op de camping.....die zijn zo lief en vertederend. Is Jasper ook zo weinig boos ?? Ik vraag me af of alle DOWNsyndroon kindjes dit hebben....zo vrolijk, altijd bezig, nooit boos of verdrietig en als het zo is, is dat maar voor heel even. Maarten is ook nog geboren met een open ruggetje en heeft tot vorig jaar sondevoeding gehad...hij is nu 7 en ook nog niet helemaal zindelijk....maar een "scheetje"!!! En GEK op foto's maken....hieronder trok ie een "streng" gezicht helemaal in de plooi en zei...."Maarten niet lachen"...toen de foto klaar was kwam er een glimlach van oor tot oor!


dit is Maarten....en hij houdt van veel knuffelen...



Hoi Lynntje,

Hmmm dat zou fijn zijn me lekker laten verwennen  :P in België.....daar ben ik al zo graag!!!!  :D :D :D
Hopelijk kan ik er snel weer eens naar toe!!!! En kom dan ZEKER naar jou hoor!!!!!!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Och jeetje, wat een lieverd.

Hij kan natuurlijk ook niet lopen met zijn open ruggetje??

En 6 jaar lang sondevoeding, jemig wat een tijd, gelukkig heeft Jasper vanaf het begin goed gegeten, het gaat natuurlijk wel nog onder begeleiding maar Jasper eet volledig met de pot mee, alleen vlees maak ik nog eventjes fijn met de staafmixer anders doet hij zo lang over 1 hapje met zijn 3 tandjes en 4 kiezen.  ;)

En Jasper is ook altijd vrolijk en blij en inderdaad ook weinig boos maar ...... ik ken ook heel veel Downies die erg driftig kunnen zijn, zeker om hun zin door te drijven. Maar vaak ligt dit of aan het karakter of aan de opvoeding, ze krijgen ook erg vaak hun zin, ze zijn immers "zielig". Maar onze Jasp niet hoor, die is niet zielig en wordt hetzelfde behandeld als Sanne en Thomas.  :D

Nou weer eventjes genoeg off-topic in JOUW dagboekje  :-[

groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  6 september 2006, 20:20:32
Och jeetje, wat een lieverd.

Hij kan natuurlijk ook niet lopen met zijn open ruggetje??
groetjes!!


Ja, hij kan wel lopen het is haast helemaal dicht....er komt een klein plukje haar uit een stukje huid bij de bilnaad....verder ziet het er mooi uit....hij rent op een kleutermanier....

Leuk om even zo wat info uit te wisselen, ik heb genoten van de aanwezigheid van Maarten en kan me voorstellen dat je veel plezier kan beleven aan zo'n ventje.....ze zijn zeker niet dom, Maarten weet precies HOE iets moet  en NEE is NEE!!  ;D

Maar oke genoeg off....anders mogen we niet meer op het forum  ;D ;D ;D  ::) :P
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Nog even snel dan!!  ;)

Wat geweldig dat Maarten wel kan lopen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  6 september 2006, 20:54:43
Nog even snel dan!!  ;)

Wat geweldig dat Maarten wel kan lopen.  :D


;D ;D ;D


Hier meteen een foto van mijn nieuwe liefde


van vandaag  :-* :-* :-*

Sorry Piet, je komt op de 2e plaats..... of eigenlijk de 13e ;D ;D ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3