DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Wilma,

ik bedoelde eigenlijk je eigen valkjes uit de kamervoliere halen ;) Maar is ook wel fijn om te lezen dat je je nieuwe aanwinsten niet hoeft te laten wachten. :) Ik zal wel even met Lin overleggen wanneer we eens langs komen. :D

Lin

Citaat van: Rianne op 28 augustus 2006, 20:52:16
Hoi Wilma,

ik bedoelde eigenlijk je eigen valkjes uit de kamervoliere halen ;) Maar is ook wel fijn om te lezen dat je je nieuwe aanwinsten niet hoeft te laten wachten. :) Ik zal wel even met Lin overleggen wanneer we eens langs komen. :D


Hey,

Ik denk pas volgende week. Nu nog even druk en als ik tijd heb zetten we de voliere op. Maar we komen zeker even langs. Leuk om je valkjes weer te zien op de foto, was al even hier niet geweest. ik had het al gelezen hier dat het niet zo goed was gegaan met je.  Heb je een foto van de krukken?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes wilma

héhé amai alweer plannen om op stap te gaan !!!!!!!!!!! je collega's gaan bezoeken die zullen jou wel missen denk ik  ::) dat je je kleine lieverds gaat halen dat begrijp ik  :P dat zou ik ook niet kunnen laten denk ik  ;) rij wel voorzichtig hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Tuurlijk rij ik voorzichtig 1 handicap is meer dan genoeg  ;) en blij mijn collega's gezien te hebben...was even leuk bijpraten met koffie en een banaan, die ik kreeg  ;D!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hallo Wilma
Gelukkig gaat het met jou weer de goede kant op.
Je humor ben je in ieder geval niet kwijt geraakt.
Daarom heb ik voor jou mijn mooiste orchidee geplukt.
Groetjes Riny :D





Wilma1

ahhhh wat lief....ik had juist 2 mooie staan, maar die zijn inmiddels niet meer in bloei, een mooie vervanging dus.

En mijn humor is niet zo snel weg hoor, daar moet wel VEEEEL meer voor gebeuren wil dat  niet meer kunnen. Zelfs op de kant met hevige pijn moest ik plots lachen, omdat ik het voor me zag HOE ik te water belandde, waar eigenlijk iedereen op zat te wachten als er iemand via het vlot naar de overkant ging en dat waren er weinig, de meeste liepen om! 4 van 15 durfde de "stap" te wagen ( voor 10 punten doe je veel hoor  ;D ) en 2 ervan staand, waaronder IK dus!

Jammer genoeg kan ik de foto's niet plaatsen, ze blijken op dvd gebrand en die wil alleen op de dvd speler... ik krijg het hier niet aan de gang....dus als je een tip hebt....HOE ik het misschien kan omzetten ???
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Goofy vertoon vaderlijk gedrag, hij zit in een nestblok op eitjes en een jong.
Verder heb ik hem ook al kleintjes van andere valkjes zien voeren.
Wie weet heeft hij volgend jaar zelf een popje en een eigen nestje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Ahhhhhhhhhhhhhh wat gaaf zeg....Goofy op eitjes en voeren....dat had ik niet verwacht zo snel....wat heerlijk te horen dat het zo goed gaat!!!! Ik ben nog steeds blij met de toen genomen beslissing!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Een  foto van de mooie krukken zal ik wel maken (als ik het niet vergeet  ::) ) Lin...is eigenlijk wel grappig .....en was nog beter in de smaak gevallen tijdens het WK  ;D....

En Lin. krijg ik dan een mooie foto van jou  ;) ;) ;)...je weet vast wat ik bedoel!!

De supermooie handtekening is van....natuurlijk Marilyn.....want DAT kan ik dus echt niet!!! Ben er erg blij mee...ze heeft er 2 gemaakt ...de andere heb ik nu als bureaublad!!

Rianne, als ik de tekst goed had gelezen, had ik begrepen WAT je bedoelde, met de vogels ERUIT halen ....haha....ik lees zoveel he, zie er scheel   ::) van!!  :P

Maar ze hebben vanaf 18.00u. gevlogen  :D en hadden een hoop pret....vrolijk gefluit en gefladder om me heen en Piet was de klos  :P met "vangen"...we zouden naar Folkert en Maja dus MOESTEN ze terug om 20.00u. IK OP de salon tafel  ::) onder de wapper gestaan en een aantal heb ik daar simpel kunnen afpakken, alleen Koko, Lucky,Charlie zijn de bijtertjes...Kiki kon ik ook wel makkelijk pakken en Koko kom dan vanzelf  ;) ...van Lucky heb ik nu een afdruk :o en Charlie heeft ons laten zweten ::) ::).....met name Piet dan  ;D, want DIE mocht heen en weer lopen IK stond er gewoon  ;D uiteindelijk zitten ze weer netjes op stok, MET een nieuw lampje op een dimmer!!!! :D

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Gave handtekening heb je hoor!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

chiko

Hoi Wilma en Lin.
Als je toch in de buurt bent kun je de foto hier op halen hoor.
Dan heb je hem gelijk.
Folkert en Maja. ;)

chiko

Citaat van: chiko op 30 augustus 2006, 06:46:42
Hoi Wilma en Lin.
Als je toch in de buurt bent kun je de foto hier op halen hoor.
Dan heb je hem gelijk.
Folkert en Maja. ;)

Lin, we geven hem wel even af bij Wilma.

Wilma1

Ik krijg helemaal GEEN notificaties ??? ??? Vond mijn mailbox al zo "eng" leeg....ben ik de enigie..of zijn er meer die niets krijgen ???
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda


Hoi Wilma,

Dat klopt!! Er is een probleem met de notificaties, maar ook met de toegang tot het forum en de site. Af en toe compleet onbenaderbaar!! En wanneer wel benaderbaar vaak erg traag!! Maar ook weer wisselend gewoon!
Geen peil op te trekken!

Dus dan bovenin het scherm kijken of je nog nieuwe persoonlijke berichten hebt!!

Het is al aan Peter gemeld!!

Groetjes, Gerda


Wilma1

Oooooowwwwww...dat trage, dacht ik dat DAT aan mijn PC lag en was er al op aan het mopperen  >:(....kom idd zeer moeilijk op het forum....ik zal geduldig zijn  :P...

Dank je wel Gerda, ik zal meteen eens ff bij jou "gluren"...nu moet ik nadenken  ::) waar ik ga kijken  ;D en DAT ben ik niet gewend hoor, na zo'n lang verblijf op de camping  :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3