DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

hemeltje lief ik moest weeral wat bijlezen bij jou geloof ik  :o ik zit ook maar weinig meer achter mijn pc met zo'n weer want het is echt niet uit te houden  :-X
ik kom je eigenlijk nog snel even prettige vakantie wensen want je vertrekt vrijdag zeker  ??? ik wou dat ik met je mee kon  :P maar goed ik klaag niet hoor ik ben al een weekje in verlof en heb in tegenstelling tot vorig jaar al prachtig weer gehad  ;D (vorig jaar gans de tijd regen in mijn verlof gehad  :-\) dus ik geniet ook waar ik kan hoor  ;) doe jij dat ook maar  ;)

groetjes marilyn

Rianne


marilyn

hoikes rianne

ik heb al een tijdje niets meer gehoord van wilma maar het laatste smsje dat ik heb gekregen heeft ze me gezegd dat ze op de camping is gevallen en dat ze met een rolwagen overal naartoe moest en dat ze terug moest naar het ziekenhuis omdat niet alles in orde is . meer info zal ze jullie zelf wel geven want ik weet ook niet de juist details en ik wil ook niet gissen naar wat er nu precies aan de hand is  ;) ik hoop in elk geval dat alles snel achter de rug is voor wilma en dat ze snel herstelt  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Gelukkig je bent weer online.
Kom ons een snel vertellen hoe het met je is.
Groetjes Riny :D

Wilma1

27 augustus 2006, 18:49:40 #1399 Last Edit: 27 augustus 2006, 18:54:11 by Wilma1
Hoi allemaal,

En HOI RINY, we typen tegelijker tijd dus hier mijn soapstory!!! Heb er ook foto's van die komen misschien zometeen ff!!

Bijlezen moet ik nog doen, maar over 6 weken is eerug veel.....dus zal wel niet veel van komen. Zal zo nu en dan ger en der bladeren....

Wat Marilyn verteld is idd zo  :-\...de eerste week ging alles perfect en ook het warme weer was oke ( al was het soms errug heet, maar daar zal ik niet alleen last van hebben gehad  ;D)...

Het begin van de 2e week begon die midaag met een boerengolf (golfen met een klomp en verkleinde voetbal) heel erg leuk, maar halverwege ging het mis....als je het hele parcour doorloopt, kom je allerlei obstakels tegen...geen probleem, als het over een grote rioolbuis heen "schieten" wordt :D...appeltje eitje EN extra punten ;D minder...maar TOEN kwam het  :-\....

Er lagen 2 vlotten in een boerensloot en daar moest je overheen, althans 1 van een groepje...en aangezien er niemand durfde zou ik het doen ( zo ben ik ook onder schrikdraad doorgekropen  ;)) want we kregen dan 10 punten minder ( het gaat dus net als klootschieten, degene met de MINST aantal slagen wint!!!)...

Ik stond netjes op het eerste vlot en leek simpel overstappen, totdat het vlot begon te kantelen, nog niets aan de hand, even stabiel brengen met de voeten...en juist bij de overstap ging het fout...het andere vlot dreef TE ver weg en ik hing daar met 1 been op, terwijl de rest van mijn lichaam in het water plonste...omdat het andere als ware weggeduwd werd door mij...

Tijdens vallen belannde ik tot over mijn enkel in de bagger en hoorde ik mijn been KRAKEN ( ik hoor het NOG als ik er aan denk) omdat dat vast zat en IK draaide een stekende pijn, maakte dat ik niet voor- of achteruitkon...ik ben een stukje "kwijt"...iemand is te water gesprongen, omdat ik de kant niet op kon en daar weet ik niets meer van.

Al met al, ben ik die week idd in een rolstoel belandt...ik moest af en toe lopen, maar heel veel rusten, want ijn been was gelijk aan een olifantenpootje  :-\en de zwelling moest weg alvorens een juiste diagnose kon worden gesteld....na de MRI bleek, dat de voorste kruisband volledig is afgescheurd en het er een "puinhoop" is in de knie....daar kon ik het mee doen.

Plek voor OK was er op dat moment niet en de wachtlijst was 5 weken, vandaar dat alles is opgestuurd naar hier en ik de 7e Sept. naar de orthopeed hier moet....aangezien ik op de camping beter af was dan hier ( kleiner, veel hulp en afleiding) ben ik gebleven en in de loop van 4 weken, loop ik wel, maar onstabiel....pijn echter valt mee en DAT is juist zo dubbel...je loopt en bij verkeerde beweging is het FLASH...auw!!!! Ik loop buiten met 1 kruk, op advies orthopeed, om mezelf meer steun en balans te geven.....en zeker NIET vallen!!!

Werken kan ik voorlopig vergeten, werd me gezegd en DAT vind ik heel erg....dat is juist een enorme afleiding en ik vind het zo leuk, maar zo is het onverantwoord....fietsen en autorijden in een schakelauto kan niet, maar gelukkig bezitten we ook een automaat en DAAR kan ik wel in rijden, want het is mijn linkerbeen.

Al met al heb ik genoten van mijn lang verblijf in Ommen....als was ik veel aan de camping "gekluistert" terwijl ik anders veel fiets....maar ja kiezen of delen en sikkeneuren helpt niet, dus ik als boekenworm heb me wel vermaakt....en kaarten in de kantine, jury bij een playbackshow....ierdeen heeft aan alles gedacht ok me zoveel mogelijk te betrekken bij allerlei activiteiten...super toch!!! Ik heb zelfs gezwommen in de laatste 2 weken, al ziet DAT er niet uit hoor....met van die vreemde "kikkerbewegingen" ( been kan niet voldoende strekken en buigen) die ik maak, ze hebben me best uitgelachen!!  ;D

Nog een aparte toeval...Folkert heeft gevolleybalt en heeft dezelfde blessure, alleen RECHTS!!! HIJ moet de 8e naar dezelfde orthopeed.....misschien krijgen we familiekorting ??? ;D

Nu de valkjes...ze zien er prima uit en Melody kwam meteen naar me toen voor een landurige knuffel en stapte op mijn vinger....heel erg leuk, had ik niet verwacht na zo'n tijd....Maxime en Stacy komen ook, maar blijven meer op afstand, ze zijn wel nieuwsgierig en kijken als ik Melody kroel.

Het los vliegen kan nu niet als ik alleen ben, want terug doen wordt voor mij wat halsbekende kapriolen en DAAR waag ik me even niet aan.

Donderdag ga ik naar Nellie, mijn andere kroost halen....dan krijgt Nellie wat rust in haar vogelkindercreche  :P

Nou dit is wel ff genoeg ik heb wat mail door te worstelen na bijna 6 weken!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

27 augustus 2006, 19:08:45 #1400 Last Edit: 27 augustus 2006, 19:11:34 by Gerda

Hoi Wilma,

Allereerst kom ik je sterkte wensen met je linkerbeen (met de rest van je lichaam ook hoor!!)
Wat een toestand!!
Ik hoop dat er toch snel schot in komt en je toch weer snel 'op de been' bent!!

Wel heerlijk dat je door Melody zo blij ontvangen werd!!!
Dat moet toch goed doen!!

Ik kom snel weer eens buurten hier!!

Liefs, Gerda

Riny

27 augustus 2006, 19:11:01 #1401 Last Edit: 27 augustus 2006, 19:18:38 by Riny
Hoy Wilma
Ik kan niet anders zeggen , als dat je het zeer kleurrijk beschreven hebt.
Met een beetje fantasie zie ik het zo voor me.
Och en dat je niet mag gaan werken, heeft ook voordelen.
Zoveel te eerder ben je weer helemaal bij gelezen op het forum.
Ik wens je veel beterschap .
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

wat ben ik blij dat je terug bent en dat ik nu wat meer weet want ik heb je echt gemist en ik was bezorgd om jou  ::)  :-\ en kennelijk ben ik niet de enige die jou gemist hebt want melody heeft het mooi duidelijk gemaakt volgens mij  ;)

ik wou maar dat alles alweer achter de rug was voor jou en dat je de pijn kwijt was maar ja nog eff geduld hé  ;) ik wens je veel sterkte

groetjes marilyn  knuffel en  :-*

Caroline

Jeetje, wat een pech!!

Gelukkig heb je jezelf wel kunnen vermaken met behulp van ....  ;)

Nu weer lekker thuis bij de valkjes.  :D

Vervelen hoef je je voorlopig ook niet, ik denk dat je genoeg bij te lezen hebt op het forum.  ;) Het is nu ook niet meer zo heet.  :D

Heel veel plezier bij Nellie donderdag.

Sterkte met je knie.  :-\ Ik weet er alles van, Ed en zijn beide zussen hebben hetzelfde gehad, voetbalknie.

Hopelijk kun je snel geholpen worden.

Groetjes!!!!

PS. kijk uit naar de foto's  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Olga en Hans

Tjonge tjonge Wilma,

Met je pootje daar ben je wel even zoet mee, maar ik hoop dat het allemaal gauw goed komt  ;), ik was al een klein beetje op de hoogte gebracht door ..... ;D.

Als je donderdag naar Nellie gaat, kan je vast je 2 lievertjes niet meer terug. Rocky en Sunny zijn een klein beetje maar ondeugend geworden  ::) ::).
Jullie donderdag samen een hele fijne dag.

Veel sterkte de komende tijd met je pootje en Folkert natuurlijk ook.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Wauwww wat een reakties.....wel lief van jullie en ik ga eerdaags zeker her en der wat bijlezen....zal niet allenmaal op 1 dag zijn, want volgens mij mag ik daar wel wat tijd voor uit trekken....morgen ga ik (net als vandaag)  even naar mijn werk om mijn collega's even te zien en bij te praten. In 2 verschillende groepen ben je er 2 dagen mee "bezig" ach weer een afleiding.

Ik heb wel geweldige krukken gekregen vandaag  :o.....hahahaha SUPER FLUORICEREND ORANJE!!!! Ik had "open" en moest dichte hebben, zodat ie aan mijn arm blijft hangen als ik iets wil pakken....gebruik 1 kruk enkel voor buiten.....maar dat ik ermee opval is wel duidelijk....ach had ik geen aandacht genoeg, krijg ik het nu zeker wel  ;D ;)

Maxime kwam vanmorgen OOK een aaitje halen...ik was geheel verbaasd...zo lief....Stacy komt wel dichterbij, maar aanhalen wil ze niet (meer)....ik ben wel weer blij ze te zien en te horen.....daarvoor is bijna 6 weken best wel lang.

Dus zo af en toen kom ik even ergens "buurten" de komende tijd, maar er zijn OOK nog andere dingen te doen hier thuis, dus mag wel een rooster maken.... ;D ;D ;D

Bedankt voor jullie reakties!

:D Wilma
[/b]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Halloooow...

Hier alvast een voorproefje van wat je op komt halen, kijk zelf maar wie van de vier het zijn, oké?





Ik zeg niks :-X

Daaag Willie :-*

See you....Nellie :)




                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Rianne

:o Klinkt erg pijnlijk Wilma. :-\ Je had me gesmst over dat je in een rolstoel zat, maar zo'n verhaal had ik niet verwacht... Een onschuldig potje boerengolf. Ik hoop dat die mensen de vlotten hindernis eruit halen! :o
Jammer dat je de valkjes er nu niet uit kunt halen, maar hopelijk kun je evengoed nog foto's van ze maken. ;) Ik ben toch zoooo benieuwd! :D
Doe rustig aan, en lees lekker bij op het forum. 6 weken is lang hoor! ;)

Wilma1

Citaat van: Rianne op 28 augustus 2006, 18:42:33
:o Klinkt erg pijnlijk Wilma. :-\ Je had me gesmst over dat je in een rolstoel zat, maar zo'n verhaal had ik niet verwacht... Een onschuldig potje boerengolf. Ik hoop dat die mensen de vlotten hindernis eruit halen! :o
Jammer dat je de valkjes er nu niet uit kunt halen, maar hopelijk kun je evengoed nog foto's van ze maken. ;) Ik ben toch zoooo benieuwd! :D
Doe rustig aan, en lees lekker bij op het forum. 6 weken is lang hoor! ;)


Ooooo maar ik kan ze WEL halen hoor Rianne!!! Een geluk bij een ongeluk is, dat wij in bezit zijn van meerdere auto's en er een automaat bij zit....aangezien het mijn linkerbeen is, blijft die lekker doeloos aan de kant staan en kom ik (gelukkig) momenteel nog overal met die auto en 1 kruk mee....mocht het wel op een OK uitdraaien, zal het weer ff niet kunnen, maar dat zien we dan wel weer....NU "neem ik het ervan" en ga lekker naar Nellie donderdag!!!

En eh....als jullie een X hierheen willen komen NO PROBLEM hoor, dat was al de bedoeling....maar laat aan jullie dag, tijd en datum over  ;D IK heb ALLE tijd  ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: ROCKS op 28 augustus 2006, 18:16:26
Halloooow...

Hier alvast een voorproefje van wat je op komt halen, kijk zelf maar wie van de vier het zijn, oké?





Ik zeg niks :-X

Daaag Willie :-*

See you....Nellie :)





Hmmmm....ik denk dat Rocky rechtsachter staat en Sunny links ernaast!!!! ;)

Wat kan ik winnen ??? De vogels zeker!!! :P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3