2 augustus 2025, 16:17:19

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

tweety

hihi mooie foto's

groetjes debbie

Wilma1

Hoi Debbie,

Hoe is het met de ARA's zijn ze al gegroeit ???
Plaats eens wat foto's, als dat kan, ik vind deze dieren SUPERmooi, maar bij mij in de TE kleine ruimte voor ARA's is het niet mogelijk ze hier te houden!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Sunny neemt haar broer/zus mee hier naartoe.....ze zijn stapelgek met elkaar en daardoor is het leuk en fijn ze bij elkaar te houden....

De naam wordt ROCKY vernoemd naar het geliefde valkje :-*  van Nellie en onze rottweiler  :-* ....helaas beiden overleden  :'(.

Op deze manier komt de naam weer tot leven in een mooie en lieve valk VAN Nellie VOOR mij  :D !!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

YEAH!![/size]

I'm so happy!!   :-*   Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Gefeliciteerd  met weer een nieuwe aanwinst.

Deze maakt je aantal wel weer oneven.  ;) :P ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Wat leuk dat grote broer met Sunny mee komt naar jullie toe en Rocky blijft toch een hele leuke naam  :D.
Voor jullie en voor Nellie een herinnering aan nog een heel lief huisgenootje  ;).
Eerst op vakantie en dan die 2 lieverts halen, die Nellie krijgt het gewoon druk in haar eigen vakantie  ::).
Je had het over een even aantal, kunnen we er binnenkort nog 1tje verwachten  :o :D ;D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

jippie

Gefeliciteerd!  :D :D Leuk dat broer en zus bij elkaar kunnen blijven. Zaterdag gaan wij Jip en Kuif bij Nellie brengen dus dan krijgen we het hele stelletje ook te zien. Ik ben echt heel benieuwd. Vooral of Jip en Lilo het samen goed kunnen vinden, want met Kuif vlot het nog steeds niet, helaas. Maar ze hebben straks twee weken om rustig aan elkaar te wennen, ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen!
Wanneer kan jij ze eigenlijk halen? Duurt lang hé, als je moet wachten? Ook al is vankantie nog zo leuk...  ;).

Groetjes,
Anne

marilyn

hoikes wilma

bij jou vallen de valkjes binnen gelijk bladeren in de herfst geloof ik  ::) gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  ;) en geniet er maar van

groetjes marilyn

ps bedankt voor de mooie plaatjes van pooh beertje in mijn dagboekje joran was er dolgelukkig mee  ;D

chiko

Hoi Wilma.
Leuk zo,n vogeldierentuin geweldig.
De foto,s zijn mooi en leuk om tezien hoe coco zwaait.
Wil even bij deze even zeggen dat mijn weblog eruit ligt.
Niet schrikken als je zou gaan kijken,een ander heeft hem in beslag genomen.
Folkert en Maja.

Wilma1

Citaat van: jippie op 13 juli 2006, 12:46:33
Gefeliciteerd!  :D :D Leuk dat broer en zus bij elkaar kunnen blijven. Zaterdag gaan wij Jip en Kuif bij Nellie brengen dus dan krijgen we het hele stelletje ook te zien. Ik ben echt heel benieuwd. Vooral of Jip en Lilo het samen goed kunnen vinden, want met Kuif vlot het nog steeds niet, helaas. Maar ze hebben straks twee weken om rustig aan elkaar te wennen, ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen!
Wanneer kan jij ze eigenlijk halen? Duurt lang hé, als je moet wachten? Ook al is vankantie nog zo leuk...  ;).

Groetjes,
Anne

Nellie heeft je vertelt over Kuif en mijn collega.....ik ben zelf op vakantie, maar ze heeft mijn nummer dus wie weet ???

Ja idd het ongelijke aantal....we houden het zo  ;D want op een of andere manier gaan het steeds weer naar een ongelijk getal  ::)   ;D en Charlie en Melody zitten niet specifiek bij een popje maar dus dat komt allemaal wel goed...vooral Melody is een vrijbuiter en vriendjes met iedereen, als ie een knuffel wil gaat ie simpel bij iemand zitten met de kop naar voren, wil die niet ??? geen nood zitten nog meer valkjes  ;D en anders mag IK het doen  ;D

Wat ik heel mooi vindt is dat er veel gelijkenis is qua karakter bij Chiko van Maja en Quincy van Joke....dus de jongen van Kiki en Koko zijn allemaal kroelers, erg aanhalig, bijdehand en kunnen goed aangeven WAT en HOE ze het willen!!! Wel leuk om dat te zien/ horen/lezen!

Ik ben er niet veel, dus weinig op het forum.....drukdrukdruk....maar wel gezellig!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vanmorgen ff e.e.a. in de voliere verhangen....moet toch redelijk fladderruimte houden hoor, als er nog 2 bijkomen.......dus was bezig met een touw en BANG...klapte er een schommel naar benee......

een GROTE  :o :o :o schrik natuurlijk en de fladerruimte kon meteen worden getest  ;D alleen Maxime verkoos het buiten de voliere en maakt daar zijn rondjes  ;) :D gelijk heeft ie....gelukkig maar dat ik op voorhand alles dicht doe, want je ziet hoe snel iets kan gaan!

Ik ben dus lekker bezig geweest en maxime heeft vlieguren gemaakt....Lucky en Melody zaten OOK bij de deur, maar eruit gingen ze toch niet....dus Maxime was helemaal alleen in de grote ruimte.

Ja en toen weer erin, want IK moer douchen en zo weg....en Maxime had duidelijk GEEN zin....toch merk je dat ze heel snel in hun eigen ritme en gewennig geraken....want hij was makkelijker te pakken dan nu....maar goed geeft niet...vind het alleen rot dat het zo warm is en hij zich opgejaagd gaat voelen...trosgierst trapte hij niet in...slim hoor!

Maar op een rustige manier hebben we hem toch vrijsnel kunnen pakken...zodat ie het niet al te warm kreeg....even flink geknuffelt......en toen lekker relaxen bij de anderen...

Wel een voordeel eruit gehaald.....PIET STAAT NU TE STOFZUIGEN WAT IK ZOU GAAN DOEN  ;D ;D ;D.....zodat ik zou kunnen gaan douchen...dus laat ik maar snel gaan vpoor ie me hier ziet  ;D :D ;)

Kreeg allen zojuist een naar telefoontje....een oud collegaatje van amper 55 is vanacht overleden....we  hebben zo'n 6 jaar nauw samen gewerkt en dat is toch vreselijk op zo'n jonge leeftijd terwijl je dochter net zwanger is van haar 2e kindje....Ik wist even niets te zeggen....ook al heb ik haar lang niet gesproken en wel wist dat ze inmiddels aan kanker leed, waar ze altijd zo bang voor was dat te krijgen....raar, vreemd voorgevoel ??? want er was nooit aanleiding tot dit te denken!

Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

gecondoleerd met je oud collega. 55 is idd erg jong. :( Van zulke dingen schrik je altijd als het in je omgeving gebeurd.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

hahahahaha maxime was dus weer de slimste en koos het gazepad  ::)  :P gelijk heeft hij  ;) als ik een vogel was zou ik ook graag eens mijn vleugels strekken  :P

wat jammer van je oud collega  :-\ 55 jaar is idd nog veel te jong om al te sterven   :o veel sterkte

groetjes marilyn

Wilma1

15 juli 2006, 21:54:32 #1379 Last Edit: 15 juli 2006, 21:59:16 by Wilma1
Zelf zag ik haar niet meer en echte "vrienden" waren we niet, maar toch hebben we een hele poos erg nauw samen moeten werken, vanwege volledige uitval van een bedrijfsleider en de taken met zijn 2en gedeeld, om het bedrijf draaiende te houden.... terwijl ik wel vaker had ingevallen en zij onervaren was....ik haar in NO TIME dingen heb uitgelegd met hulp van derden en we het WEL hebben gered.....dan moet je wel en leer je elkaar wel kennen....en heb je toch respect.

We hadden elkaar geaccepteerd zoals we waren, gemoppert op elkaar, maar ze heeft ooit eens iets heel goeds voor mij gedaan, wat ik NOOIT had verwacht van haar. En als er iets aan de hand was belde ze me toch voor raad en konden we het samen oplossen.... na beeïndiging van haar werkzaamheden, als inmiddels bedrijfsleidster... heb ik haar het beste gewenst voor de toekomst en als je enkele jaren later hoort dat ze kanker heeft en de chemo niet aanslaat etc.......krijg je een raar gevoel van binnen en besef je dat dit wel heel dichtbij zit, van iemand die je heel goed kent of je nou wel of geen vrienden bent......en zij, als oma, haar kleinkinderen niet ziet opgroeien.

We hebben jaren samengewerkt, veel gepraat en wetende dat we absolute tegenpolen waren.....

Dat ze nu is overleden is toch iets ongelofelijks, iets wat niet had gemogen op deze leeftijd!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3