DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: marilyn op  6 juli 2006, 21:32:45
hoikes wilma

je birdie's hadden het kennelijk prima naar hun zin zelfs je logé  :o  :o  :o prachtige foto's weer  ;) en coco ziet er idd toch een beetje mooier uit zo  ;)

groetjes marilyn


Hoi Lynntje,

Ja leuk he  :D ?!!! Ze komt elk jaar weer terug en als ze de jongen moet voeren komt ze gewoon vragen  ::) op haar manier om fruit o.i.d. , ze lijkt te weten dat WIJ het snappen  :P ....soms hebben we druiven in een schaal en haalt ze daar gewoon wat uit terwijl we erbij zitten  :o zo lief!!! Je kan haar nog net niet aaien  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

dieren weten al snel waar ze voedsel kunnen vinden hoor  ;) en als ze het niet krijgen dan nemen ze wel waar ze aan kunnen hihihihihi ik vind die foto wel lief van die merel in bad  :D ze is echt niet bang hé  :P

groetjes marilyn

Caroline

Hoi hoi!!

Wat een geweldige foto's!!

En je had Stacy gewogen ...... maar wat woog ze nou, dat vergeet je te vertellen.  :P ::)

Zal de warmte wel zijn.  ;)

Je handtekening vind ik super, wat mooi is dat toch een geparelde lutino. Ooit ...... hoop ik er ook eentje te hebben maar dan met gele wangetjes.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  6 juli 2006, 23:56:12
En je had Stacy gewogen ...... maar wat woog ze nou, dat vergeet je te vertellen.  :P ::)

Zal de warmte wel zijn.  ;)



::) ::) ::) Ehhhhhhhhhh vast wel ja  ;D ze woog rond de 85 gr. dat gaat dus wel hoed het zelfstandig zijn!  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hey Wilma!
Leuke foto's bij Nellie! :D Sunny is echt prachtig! En net als Caroline, hoop ik ook zo een met gele wangetjes te krijgen (als m'n koppel zin heeft ::) ). Erg he, die files. Ik heb er op zich geen hekel aan maar het moet dan niet zo warm zijn!
Dus het is allemaal goed gegaan op de camping, met de valkjes? :) Gezellig dat je daar een extra 'huis'dier hebt. ;)
85 gram is netjes, ze zal door het vele vliegen (lees: pesten) ook wel op gewicht blijven. :) Zolang ze van alles eet, en de ontlasting er goed uitziet, hoef je je geen zorgen te maken. In de loop van de tijd mag ze wel ietsje aankomen, want pa en ma zijn ook niet bepaald mager ;D Maar houd je niet te veel vast aan het aankomen. :)

Wilma1

7 juli 2006, 15:06:36 #1326 Last Edit: 7 juli 2006, 15:08:17 by Wilma1
;D ;D ;D Ja pesten kan ze wel  ;) en is totaal niet bang voor een ander.....in de maling nemen kan ze ook  :P ....heb je haar dat ook geleerd  ::)... ;D

Gisteren was er een collega van Piet en was helemaal "weg" van Stacy...vanwege haar tataal geparelde lichaampje, hij had er weinig ZO mooi gezien.....*trotstrots*  :D

Maxime, die kan toch zo geweldig fluiten en doet zijn uiterste best voor Stacy, maar af en toe is ze het zat het hapt naar hem, waarop HIJ haar in het ringetje bijt en trekt  ::) zodat ze omkiept  ;D

Charlie, lijkt wel Goofy (behalve bijten)..is ook gek op Koko, waarop Kiki niets van hem wil weten...Koko wil knuffelen (wipwappen)  maar Kiki NIET  :P en die blaast dan  :D

Melody, is de vriend van allemaal....laat zich flink aaien door mij, met zijn kopje haast achterste voren  ;D en als IK het niet doen dwingt hij anderen  ;)

Lucky, voelt zich erg op zijn gemak hier, speelt veel, eet goed en is ook vrienden met allemaal...denk dat ze blij is iets te spelen te hebben  :D

En dan eerdaags Sunny erbij, maakt het valkenkoppel compleet  :D

Coco, is vreselijk gelukkig in de kamervoliere en wil er vaak niet eens uit, gisteren heeft hij zijn 1e bad genomen in het bestemde hangbadje, eerst vond hij het eng, maar na een paar X aftasten is hij toch gegaan  :D

Ruby....HEEFT GISTEREN VOOR HET EERST GEZWAAIT MET HAAR POOTJE BIJ "HALLO" TE ZEGGEN  :o  :D...ik was geheel beduusd toen ik het zag en gilde "GOED ZO!!!" ze schrok er haast van  ;D...maar toen ik nog eens ging zwaaien naar haar, zwaaide ze terug!!!! Eerst haar pootje omhoog, toen de teentjes open en dicht en het pootje op en neer......GEWELDIG!!!  ;D :D :D :D

Zo nu ga ik weer, ff klusjes doen bij Joke, in haar nieuwe appartementje...ik moet de groetjes doen aan elk die haar kent ....want ze PC is voor haar nog ff verleden tijd.....maar geduld, wordt eerdaag beloond, als ze er woont!!!!

Quincy en Fleur gaan heel goed...Quincy is een dikzakje van 110 gr.  :o en nog schreeuwen naar Joke  :P soms hangt ze er even een doek over, want bij elke stap gilt ie haar na  ;D

;) Wilma

ps ik heb de TEURLING besteld!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Dag Wilma! Jouw dierengilde heeft ook vakantie, ziet gezellig uit daar!
Zou dat toeval zijn met Ruby of zou ze echt de link kunnen leggen ??? Ik zou t wel graag willen zien...filmpje please...

Roma

Hoi, Wilma wat een gezellige boel daar, leuk om te zien
Groetjes v Roma

Caroline

Wouw, Ruby zwaaien!!

Lijkt mij ook geweldig om te zien. Maar je zult net zien, zodra je een camera voor zijn snuffert houd weigert hij te zwaaien.

Mijn papegaai vroeger, een amazone, zei ook van alles en nog wat maar ik heb het nooit op film gekregen.   :-\

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

jeetje wat goed zeg van ruby  ;D  ;D  ;D zwaaien dat zou ik idd ook wel eens willen zien maar ik vrees dat caroline gelijk heeft van zodra ze een camera zien zwijgen ze in alle talen  ::) ik heb al veel geprobeerd om mayka te filmen terwijl ze bezig is maar nog nooit echt gelukt  :-\ mijn mening .............. die vogels hebben allemaal plankenkoorts hihihihihihi  :P

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Ineke op  7 juli 2006, 15:14:00
Zou dat toeval zijn met Ruby of zou ze echt de link kunnen leggen ??? Ik zou t wel graag willen zien...filmpje please...

Ik kan wel een filmpje maken......maar geen idee WAT ik met het filmpje moet doen OM het te plaatsen ??? Ik was wel van plan het te gaan doen.....want als ik voor haar ga staan en HALLO zeg, doet ze met na verloop na!

Zelf kan ik geeneens filmpjes meer kijken en voorheen wel ???

Of ze de link HALLO ook HALLO bedoelt  ??? ??? GEEN idee.....maar ik was al een poosje bezig BIJ het HALLO te zwaaien, net als Coco doet en zie hier ZE DOE HET  ::) !!! Coco heeft zelf 2 vormen van hallo...1 met het pootje zwaaien  :P en 2 zijn pootje bij de mond houden en er "doorheen" praten  ;D ( telefoon!!)...dat heeft ie gezien, als we telefoneren en doet dat dus nu ook  :o ...heel apart!!!

Ik heb trouwens geen idee of een vogel de woorden bij de "daden" voegt....het is maar net wat ze oppakken denk ik....als jij telkens "lekker" zegt bij een stukje appel o.i.d. zal ie dat onthouden en het ook kunnen gaan zeggen....maar vast niet uitzichzelf denk ik hoor?!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wel heel erg knap hoor, ik begrijp nu dat Coco het ook doet??

Echt gaaf!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

7 juli 2006, 23:18:16 #1334 Last Edit: 8 juli 2006, 09:23:10 by Wilma1
Citaat van: marilyn op  7 juli 2006, 23:13:02
hoikes wilma

jeetje wat goed zeg van ruby  ;D  ;D  ;D zwaaien dat zou ik idd ook wel eens willen zien maar ik vrees dat caroline gelijk heeft van zodra ze een camera zien zwijgen ze in alle talen  ::) ik heb al veel geprobeerd om mayka te filmen terwijl ze bezig is maar nog nooit echt gelukt  :-\ mijn mening .............. die vogels hebben allemaal plankenkoorts hihihihihihi  :P

groetjes marilyn


IK GA MIJN UITERSTE BEST DOEN OM HET TE MAKEN, MAAR MOET DAN HULP HEBBEN OM TE PLAATSEN  ::) ::) ::)

by the way...ik heb je e-mail gestuurd, met opdracht  ;) dan ben je weer ff "van de straat"  ;D ;D  ;D

Hoi Caroline,

Coco deed het al, vandaar dat ik het leuk vond als Ruby het OOK zou doen en gisteren gebeurde dat geheel onverwacht.


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3