DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Tot morgen  :D.

Groetjes Olga.



Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

5 juli 2006, 23:59:34 #1306 Last Edit: 6 juli 2006, 13:52:39 by Wilma1

Met de wapper op stand 2 pal op mijn rug, red ik het wel ff hier...ik heb zulke leuke foto's gemaakt bij Nellie en wil ze toch ff plaatsen....Sunny is werkelijk een BEAUTY, maar OOK Lilo en de Grijze broer is mooi en vreselijk lief....Lilo is net een poezenbaby!!


Bij Nellie was het weer beregezellie.......en de kleine vogels zijn ZO mooi en daarbij ZOOOOOOOOOO lief, het lijken meer jonge katjes en zitten gewoon op je schoot  :o vooral Lilo ( de jongste) zat bij Olga gewoon te slapen terwijl zij hem kriebelde en niet even, maar gewoon heel lang!!!! ECHT VERBAZEND pappa Ricky kwam af en toe ff langs om zijn jong te voeren en dat gebeurde zo....


voedertijd.... :D


Lilo lekker eten..... ;D


Sunny....och wat is ze mooi.... ;) :D


andere wangetje...hihi  ;D


maaaaarrrr....pappa Ricky houdt haar in de gaten :o.....of eigenlijk MIJ  :-\ ;D ;D


oke oke hier is ze.... ;) ;D



en wat je op de grond gooit, moet je wel opruimen  ;D ;D ;D


NOU kleurt dat mooi of niet  ;) :D ;D


Mamma Sammy voorop en het 1e jong "grijsje"(heeft nog geen naam) komt achter haar aan  :P..... :D


pappa Ricky, Sunny en mamma Sammy.... :D


leuke speeltjes  :P


hogerop NOG meer speeltjes  ::) :P ;D


conversatie op de bloempot....als ik het goed zeg...Koko en Ricky  :D


wat zou DAAR onderin zitten ???


ehhhhhhhhhhhh....Lilo bij Olga ( of is het Yellow Olga ???  ;D ;D ;D) ....een prachtig meisje is het!!!!  :D


zeg wacht eens even...DIT lust IK ook hoor  :P !!! Daar ga jij niet alleen van snoepen  ;D


Olga heeft een badje voor ons gemaakt....lekkerrrrrrrrrrrrrrr  :D


en toen terug naar huis....een afstand van normaal 40 minuten voor mij...Olga en ik vertrokken rond kwart voor 4 en IK kwam om kwart over 7  :o :o :o thuis!!!!!


mijn citroentje op de snelweg....maar en kwam geen druppel vocht uit   :-\ en mijn water inmiddels op! :P :P :P


de vrachtwagen, waarvan de remmen plots vastliepen door de enorme hitte  :-\ :-\ :-\ dus NOG meer ellende voor achteropkomers...


een "blik" achter mij....lange files inmiddels 18 km....maar een gezellige chauffeur  ;) :D  voor minstens twee uur afleiding  ;D


relaxte meeting op de vangrail  ::) :P ....en daar zit mijn babbelmaatje  ;) met pet  ;D

Al met al heeft de "rit" nu bijna 4 uur geduurd, dus ALS iemand naar Nellie gaat  ;) :D geef ik een goed advies,
neem
*zonnebrand
*koelbox flink gevuld met water
mee  ::) om te overleven  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zo veel foto's een beetje off topic en morgen kijk ik voor de camping foto's te plaatsen...maar deze vind ik leuk om nu voor Nellie en Olga te plaatsen  :D

;) :D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

 :o :o :o

Wel erg leuke foto's!!

En wat een beauty is Sunny, om te  :-* :-*

Die is de rit van 4 uur zeker wel waard, en de gezelligheid Nellie en Olga vast en zeker ook wel.  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ROCKS

Hey Wilma....

Hahahaha, die van de file vind ik het mooist :P :P :P
Neeeh, effe zonder dollen, ik vind je foto's geweldig, wat een mooie kwaliteit, zo mooi maak ik ze niet hoor.

Wat een schatjes, hé?
Die van homo en homo op de lege plantenpot zijn ook leuk!
En als ze als stofzuiger hun werk doen...... ;)

Ik vind ze gewoon allemaal leuk!
Je krijgt van mij een dikke  :-*

En bedankt voor jouw aanwezigheid, het was weer zeeeeer aangenaam, en nog bedankt voor de afwas ;D

Doeiii, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: ROCKS op  6 juli 2006, 00:12:37

en nog bedankt voor de afwas ;D

Doeiii, Nellie


Graag gedaan...ut was zo klaar  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Caroline op  6 juli 2006, 00:07:26
:o :o :o

Wel erg leuke foto's!!

En wat een beauty is Sunny, om te  :-* :-*

Die is de rit van 4 uur zeker wel waard, en de gezelligheid Nellie en Olga vast en zeker ook wel.  ;)

Groetjes van Caroline  :D


Voor een X was het niet zo erg, maar een volgende X graag ietsie minder lang....wat Olga en Nellie betreft...altijd leuk!!!!!

En Sunny idd een beauty ja en zo'n schootzitster  :P...heerlijk!!

Ik ben blij dat IK de gelukkige "oma" wordt van Sunny, want ze was eigenlijk voor een ander bedoelt, maar die heeft niet gereageerd...dus ik ben SUPER blij  :D :D :D met haar....alleen wacht ik tot NA mijn vakantie omdat ze anders NET hier komt en IK wegga voor 5 weken...bij Nellie zit ze goed  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey...

Hmm, niet bij mij, of de kaboutertjes moeten stiekum langs zijn geweest ::)
Oh ja, voor ik het vergeet: dat voer wat ik mijn valkjes geef is van Teurling, de zaadcode is gropa 228.
Je kan hem in ieder geval bestellen bij de discus, daar doe ik het ook altijd. Ben benieuwd of je vogels het lekker vinden.

Doeiiii, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Morgen zullen we het weten, want dan mogen ze het gaan eten  :D :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Leuk Wilma! De foto hoe papa Ricky het jong voert vind ik erg lief. Je zult geduldig moeten zijn eer je Sunny kunt verwelkomen, maar ach, vijf weken vakantie maakt dat ruimschoots goed, toch???

jippie

Hoi Wilma!

Je foto's zijn prachtig. Vooral die waar de kleintjes gevoerd worden, echt zóóó schattig...  :D :D Kan bijna niet wachten om ze in het echt te zien maar over anderhalve week is het zover... Dan brengen we Jip en Kuif voor de vakantie naar Nellie. Zodat Jip en Lilo alvast aan elkaar kunnen wennen. Ideale situatie niet?

Kuif is hier ook zo'n kruimeldief die regelmatig over de grond scharrelt. alleen die maakt van één kruimel tien kruimels  ::)

En die file hé. Wij stonden er ook al in toen we bij Nellie waren geweest. Maar toen was het gelukkig niet zo heet!

Groetjes en een fijne vakantie,
Anne


marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn prachtig en sunny is idd een beaty  :D ik ben ook gek op die foto waar papa ricky het kleintje aan het voeden is  :D jammer dat je zolang in de file hebt moeten staan hé  :-\ maar ja dat gebeurt je niet elke dag en je hebt sunny toch gezien en geknuffeld hé  ;)  :P

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Het was hartstikke gezellig en ja dan vliegt de tijd  :D. Ben wel blij dat ik in een goede hoek woon  ;D :P, ik heb maar een kwartiertje langzaam aan gedaan bij de leimuiderbrug, was dus voor 5en thuis  :D.
Maar je hebt schitterende foto's geplaatst, van Lilo, eigenlijk Yellow mijn schatje, die door haar papa gevoerd wordt.
Ook leuke foto's van je terugrit, je moet toch wat als je stil staat, wat een blik dan op de weg, he  :o ::)  :P.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

6 juli 2006, 13:50:48 #1317 Last Edit: 6 juli 2006, 20:49:24 by Wilma1
Zie je nou, dat ik niet de enige ben ;)  die in file moet staan om van Nellie naar huis te moeten komen...we hebben toch wel heel wat voor jou over he Nellie  ;) ook Anne staat in file en toch komen we steeds weer :D

Ik heb van Nellie Teurling voer gekregen en ze vinden het erg lekker "doken" meteen in de bak  ;D. we hebben hier een DISCUS winkel, zag ik, blijkt de winkel te zijn waar ik altijd kom en Joke wil het ook graag, dus makkelijk om voor ons samen te kopen!


Jaja Olga JIJ hebt mzzl, je woont precies de goede kant op....ik zag al een bord met ring west 9 km. en noord 11 km. dus koos waet!!! Helemaal fout dus DAAR stond het geheel vast...ach ja we hebben gepraat met zijn allen en dan verdrijft de tijd EN een kleurtje erbij op de wangen van de volle zon  ;D ;D ;D

"jouw"  ;D Yellow staat er mooi op he een ware beauty en zo'n schatje!!!


Stacy heb ik net gewogen, ze vloog plots de voliere uit bij het vullen van de bakjes, de banjer...moet ogen in mijn nek hebben met haar.....maar KOMEN  :o NEE hoor!!! opstappen  ::) OOK niet...spelen en vliegen DAT vond ze leuk en daagde me gewoon uit :P...uiteindelijk bleef ze zitten en kon ik haar simpel pakken  ::).......maar ze is en blijft en schatje  :-* ondanks haar "streken" het straalt van haar koppie af met die ondeugende kraaloogjes!

Foto's stel ik toch ff uit, ben net klaar van alles schoon te maken etc. dus bloedjeheet heb ik het en hier is het ook weer zo warm...dus geduld....misschien vanavond met de wapper er weer  bij en de zon weg :D ;)
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

6 juli 2006, 21:04:32 #1318 Last Edit: 6 juli 2006, 21:33:54 by Wilma1
Hier dan eindelijk de foto's van de camping.....


Ruby poetsen op de camping  :P


we hebben zelfs een eigen merel ....al 3 jaar..... op de camping en noemen haar Blacky... (ze komt ook met haar jongen op bezoek) ik heb elk jaar een lekker badje voor haar en met dit warme weer vond ze het weer heerlijk en  kwam meerdere Xren terug om even een bad te nemen...


ze krijgt ook 's ochtends haar broodje, net als de anderen  :D en een stukje fruit....


Coco zoooo mooi....deels van zijn vleugelveren zijn nu uitgetrokken en ziet er al veel beter uit  :D


Coco lekker in bad  :D (bah...irritant dat de ene foto WEL kan en de volgende TE groot is  :-\)


mooie kuif...vind je niet ??? :D


kun je daar landen ???


gewoon proberen  :P...


hier lukt het ook wel  :D....


pas op  :o ik kom ook  :P  ;D


2e poging  :P


nou ja  ::) met hulp dan  ;)...


op de lamp landen lukt ook prima  :P


Melody's intelligentie  ;D


ik kom bij je zitten, kan ik ook wat leren ??? ;)


wat is dit ???


Maxime in vlucht  :D


mag ik ff meeliften  :P  ;)


slapen jullie mensen HIEROP  ??? wat raar  :o  :-\


terug op de kooi  :D








Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je birdie's hadden het kennelijk prima naar hun zin zelfs je logé  :o  :o  :o prachtige foto's weer  ;) en coco ziet er idd toch een beetje mooier uit zo  ;)

groetjes marilyn