DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

  ;D Die oortjes  ;D... en dat nekkie  ;D....ze wordt en is zeker heel mooi, meer parels dan Maxime  :P !! Die vind ik ook zo mooi  :D !!! De andere natuurlijk ook  ;) , maar dit is voor mij zo speciaal. Ik zag trouwens bij Melodie OOK allemaal parels onder de vleugels  :o  of is dat "normaal" bij wildkleur ??? Kiki en Koko hebben dat n.l niet ???

Stacy straalt een eigenwijze indruk uit zo half gevederd...van "kom maar op waar geen veer zit, zit verstand " ;D ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

die vlekjes heeft Cosi ook. Als een valkje klein is, zien ze er allemaal uit als popjes. Die vlekken zullen met iedere rui minder worden bij de mannen, bij de popjes blijven ze. Net als de gele staartveren. :)

Had je ook gelezen dat Stacy al gevlogen had? :D

Wilma1

Citaat van: Rianne op 10 juni 2006, 14:32:55
Hoi Wilma,

Die vlekken zullen met iedere rui minder worden bij de mannen, bij de popjes blijven ze.

  :-\  Dacht ik eens iets speciaals te hebben  ;D....maar hij is en blijft evengoed mooi hoor....zijn karakter is geweldig!!!

En....NEE ...heb ik niet gelezen....heb ik dat zo over het hoofd gezien, of heb je dat vandaag geplaatst ??? Wat gaaf !!! Ze kan hier haar hart ophalen hoor, met vliegen....zo rond deze tijd fladderen ze tot een uurtje of 9 lekker in het rond.....alleen nu ff niet, want we moeten zo weg !  :P
:D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

11 juni 2006, 20:36:07 #1158 Last Edit: 11 juni 2006, 20:38:12 by Wilma1
Vandaag met zijn allen lekker buiten......allemaal gedouch't, alleen Coco vond het bad beter dan een douche,  maar voor de veren heb ik hem toch geheel natgespoten....hij ging snel daarna zelf verder badderen....

Tevens spreidde hij de vleugels geheel, zodat ik er foto's van kon maken HOE Coco eruit ziet met de TE korte veren...






Jammer dat ik ze weer niet op gelijke grootte kan plaatsen.....maar is het wel te zien denk ik, dat de vleugels NIET goed zijn geknipt ???

En de jongste van alle kleintjes, is vandaag

Lara....ons buurmeisje van 4 mnd. we mochten even oppassen en DAT is ALTIJD ERG LEUK natuurlijk.....ze lacht en babbelt en keek van de ene voliere naar de andere  :D

;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Ik hoop dat de gemeente nu niet zo laks is. Kan mij indenken dat je behoorlijk geschrokken bent. Al vier verdronken :o
Ziet gezellig uit daar bij jou met al die kooien buiten. Jij hoeft niet meer naar n dierenpark :D
Het bakje waar Coco in poedelt, is dat dit tupperware doosje?

Heb net snel n foto gemaakt van mijn doosje (haha, dat klinkt) en t is n goed idee voor n badje!

Riny

Hoy Wilma
Als ik een vogeltje was zou ik willen dat ik bij jou mocht wonen.
Wat een verwennerij.
Ik werd helemaal stil van je poezenverhaal.
Lijkt me vreselijk , zeker als je al 4 poezen door verdrinking verloren bent.
Gelukkig was het niet jou poes.
Groetjes Riny :D

Wilma1

12 juni 2006, 14:11:21 #1161 Last Edit: 12 juni 2006, 14:39:17 by Wilma1
Citaat van: Ineke op 12 juni 2006, 07:46:06
Ik hoop dat de gemeente nu niet zo laks is. Kan mij indenken dat je behoorlijk geschrokken bent. Al vier verdronken :o
Ziet gezellig uit daar bij jou met al die kooien buiten. Jij hoeft niet meer naar n dierenpark :D
Het bakje waar Coco in poedelt, is dat dit tupperware doosje?

Heb net snel n foto gemaakt van mijn doosje (haha, dat klinkt) en t is n goed idee voor n badje!



Ja HET bekende tupperware broodtrommeltje  ;D...voor meerder doeleinden geschikt  ;).....Coco badderd er graag in....kan in het "ondiepe" instappen he  :D


Hoi Riny,

Leuk dat je weer eens komt buurten...... en verwennen ???.......ach ik vind dat onder goed verzorgen horen. Wij mensen kunnen zelf aangeven en beslissen wat we willen.... en dieren laten merken wat ze graag zouden willen, tenminste....als wij mensen de moeite nemen ze goed te observeren om ze te begrijpen, wat hier wel lukt  ;)

Toevallig hadden we het er gister over, dat we van elke kat van ons de karaktertrekjes kennen en al bij de eerst aanblik weten wat ze willen ;D   maar NIET altijd hun zin krijgen krijgen  :P....want het kan wel eens te gek he?!!

Ik hoop dat de gemeente OOK nu snel aktie onderneemt, kijk beloven is niet zo moeilijk, maar uitvoeren blijkbaar wel! Ik heb de brief klaar en gaat zo op de post!!!

En gelukkig was het niet onze poes, maar toch doet het pijn!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

13 juni 2006, 11:58:47 #1162 Last Edit: 13 juni 2006, 19:47:17 by Wilma1
FF een snel bericht, want moet z werken....maar vind dit wel ff leuk erop te zetten....

De geslachtsbepalingen zijn binnen!!!!



Quincy..........vrouwelijk
Fleur.............mannelijk
en

GOLDIE  ??? ???  ;D ;D ;D ;D ;D

:D VROUWELIJK  ;D


Zo zie je maar, dat niets voorspelbaar is !!!! Goldie is ECHT op en top DAME!!!!! Dus holpa Chico mag erop, zoals hij al steeds doet... ;)

En Joke kan de namen e.v. omdraaien, als ze dat wil....die heeft OOK een koppel!!!
;D :D ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Haha, net verkeerd om. Quincy en Fleur. Quincy gaat nog, maar als ik als menneke Fleur zou heten zouden ze mij vaak pesten ;D

Lin

Hey,

wat een leuke badderfotos en van je nieuwe aanwinst straks. ik vind het wel apart dat zwarte snaveltje. Dat zal wel zo blijven, naira van mij heeft het ook. Dus de uitslag van goldie binnen. Wat een verrassing weer. Dan denk je dat je nu wel alles weet wat je kan krijgen is er nog een verrassing! Ik vind het wel erg leuk nu hebben ze een koppel.  ;D Wanneer ga je weer naar rianne toe?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Dit is dan al mijn 3de dametje dat ik gekweekt heb! Ik hoop echt dat één van men wildkleurtjes deze keer een mannetje is! Maar van Quincy hadden we toch al een vermoeden dat het een popje ging zijn! Ik hou je wel op de hoogte als ik men dnatestjes binnen krijg!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

13 juni 2006, 19:44:48 #1166 Last Edit: 13 juni 2006, 19:48:36 by Wilma1
Citaat van: Christine op 13 juni 2006, 14:52:32
Dit is dan al mijn 3de dametje dat ik gekweekt heb! Ik hoop echt dat één van men wildkleurtjes deze keer een mannetje is! Maar van Quincy hadden we toch al een vermoeden dat het een popje ging zijn! Ik hou je wel op de hoogte als ik men dnatestjes binnen krijg!! ;D



Hoi Christine,
JAJA...jij kweekt popjes en ik mannen  ;D ;D ;D....maar de kwaliteit is dan toch ook geweldig  :D ;)...

Hoi Lin,
Ik zal volgende week een plekje zoeken om weer l;ans te komen, maar eerst jou ook contacten oke?!!! Van Goldie zul je zker verrast zijn, maar als JIJ haar zou hebben gezien in haar doen en laten, zou je zeker hetzelfde gezegd hebben als Maja...dat "het"en popje is...het gedrag is er zeker naar....maar wel een mooi popje!!!!

En een zwart snaveltje ??? Coco heeft een rode snavel....komt door de lichtval denk ik  ;D....hij is gek met zijn Tupperwarebadderbakje  :D

Hoi Ineke,
De namen draait Joke ook om....

Quincy wordt Fleur
Fleur wordt Quincy

Ach dat kan nog best, beiden zijn ze nog jong en dat Joke meteen een koppel heeft !!!!! DAT vindt ze helemaal SUPER natuurlijk, alhoewel 2 van hetzelfde "soort" haar OOK niet uit had gemaakt hoor!! We zullen vast nog wel eens "struikelen" over de naam bij de juiste valk  ;D ;D ;D


En een valk een andere naam geven....ach dat heeft Marilyn OOK gedaan en als een BELG dat kan  :P ::) kunnen WIJ HOLLANDERS dat ook wel hoor  ;) ;D ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma!

Wat een leuke 'verrassing', Maja en Folkert vermoedden het natuurlijk al een tijdje. ;)

Voor jou ook een verrassing: Stacy zit al zaadjes te pellen en op te eten. Dus hopelijk voor jou kan ze volgende week weg. :D
Cosi is nog niet zo ver, maar in een week kan er een hoop gebeuren.

Wilma1

14 juni 2006, 00:31:02 #1168 Last Edit: 14 juni 2006, 00:38:59 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 13 juni 2006, 20:10:39
Hoi Wilma!

Wat een leuke 'verrassing', Maja en Folkert vermoedden het natuurlijk al een tijdje. ;)

Voor jou ook een verrassing: Stacy zit al zaadjes te pellen en op te eten. Dus hopelijk voor jou kan ze volgende week weg. :D
Cosi is nog niet zo ver, maar in een week kan er een hoop gebeuren.


Jeeeeeeeeee :o....weer een verrassing :D....wat leuk, als ze al mee kan :P...... Ik zou zowiezo al kijken om langs te komen en dan zien of dat voor Lin ook uitkomt  ;) !

Ik heb er zin in om Stacy weer LIVE :-*  te zien, want ze is al erg "groot" geworden  :D op de foto's!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1


Met het warme weer, kun je zoooo vreslijk lui worden...zeker als je nog moest werken ook, dus besloten we met zijn 4ren ff een tukkie te doen  ;D


WIE past nu op WIE.....ik dat Coco op allemaal past, want ook de valkjes zijn in diepe rust  ;D ;) na al dat schoonmaken  :D


Wie komt er met me spelen ???


JIJ ook niet ??? wat een saai stel zijn jullie zeg :-\  ::)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3