DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Marylin,

Stacy zal geen witmasker zijn. :) Dat kan ook niet want beide ouders zijn geen (split voor) witmasker. :)

marilyn

hoikes rianne

oeps sorry ik zal ergens verkeerd begrepen hebben denk ik  ::)  :-\ maar maakt ook niet uit toch alle pareltjes vind ik mooi  :D

groetjes marilyn


Wilma1

22 mei 2006, 23:27:10 #1112 Last Edit: 22 mei 2006, 23:58:23 by Wilma1
En IK vind ALLE soorten valkjes mooi  ;)..

Ik heb vanmiddag weer foto's geschoten en er zitten weer leuke bij ( vind ik  :P )


Het moest ff snel, dus niet op de belichting gelet...maar het staat erop...


Melody landde voor het eerst op mijn hand  :D de andere 2 zitten op de voliere...


wel wat donker, maar hij knabbelt lekker door  ;D


Melody klimmen en WAT ziet ie  :o


daar ligt OOK van dat lekkers  :P


mmmmmmmmmmmmmmmmm  ::) .......


Maxime en Charlie mogen OOK meeeten van Koko  8)


Fleur er ook even uit  :-*


Ze kreeg slaap en de oogjes vielen dicht  ;)....


Maxime is "gek" van mijn ketting en blijft dan ook rustig zitten spelen bij me, als ik hem heb gepakt  :D


Je hebt een mand met heerlijke kussens erin EN een doos vol met speeltjes....waar zou Maus nu het liefst in slapen ???.....JUIST IN DE DOOS  :o ;D

Nog even een nieuwtje...vanavond heb ik Joyce gebeld ( van Coco) ...ik kon haar moeilijk bereiken en weet nu ook de reden...wegens omstandigheden ga ik morgen Coco ophalen....hij blijft hier voor lange tijd en waarschijnlijk wel  VOOR GOED! Ik heb het gelukkig kunnen regelen met mijn werk op deze korte termijn.

Aan de ene kant best triest op deze manier, maar voor ons erg fijn natuurlijk.....zogauw ik tijd heb zal ik weer foto's van hem maken samen met de anderen......Voor mijn gevoel komt Coco THUIS  :D :D :D :-*

Woensdag ga ik naar Rianne toe om Stacy te bewonderen..... 8)... :D...
;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ach, wat geweldig!!

Coco komt thuis!! Wat zul je gelukkig zijn??

Ik heb altijd zo'n voorgevoel gehad.

Wel erg zielig voor zijn kleine baasje.

Veel plezier morgen met Coco.  :D

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 22 mei 2006, 23:38:22
Ach, wat geweldig!!

Coco komt thuis!! Wat zul je gelukkig zijn??

Ik heb altijd zo'n voorgevoel gehad.

Wel erg zielig voor zijn kleine baasje.

Veel plezier morgen met Coco.  :D

Groetjes van Caroline  :D


Dank je wel....zijn kleine baasje heeft het heel moeilijk en zijn mamma ook....dus Coco hier hier beter op zijn plaats qua aandacht en verzorging....daarbij gaan we VOLGELADEN naar Ommen volgende week  ;D ;D ;D ;D en krijgt Coco een welverdiende vakantie...
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Even een paar foto's van Joke...die ze gisteren heeft gemaakt..


even bij mamma Joke... :P


ik kan er languit liggen  ;D


fladderen doe ik regelmatig...en laat het even zien wat ik kan!  8)


op mijn mooist met mijn kuif omhoog!!

Vanavond ben ik eens gewogen....wel NA het voeren en weeg 105 gram...wat een dikzakje he?!  ::) :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne


Hoi Wilma,

kijk eens hoe mooi ik al wordt! Oma denkt dat ik heel erg geel wordt, nou, we zijn beiden erg nieuwsgierig hoor! Ik zie je morgen! :D

Ineke


marilyn

hoikes wilma

fleur ziet er geweldig uit en ja zo te zien zal er wel veel geel in haar veren zitten .
je foto's zijn prachtig en zeker melody die op je hand zit  :D  :D  :D je ziet wel trosgierst verricht soms wonderen hé  ;) heb ik met chico ook al ondervonden  ::)
joepieeeeeeeeeeeee coco komt naar huis  :D  :D  :D wat zal jij gelukkig zijn en wat zullen jullie auto's geldaen zijn om op vakantie te gaan  ::)  :P hahahahaha maar ze zullen met zijn allen genieten van hun vakantie daar ben ik zeker van  ;) ps ik heb jou al een mail gestuurd hoor  ;)

groetjes marilyn

Lin

een eeuwigheid hier niet geweest.... Maar vanaf nu komt daar verandering in!  :) Allereerst leuke fotos vooral Maus zit er mooi bij. Het is bijna een zoekplaatje. leuk om te lezen dat je alle valkjes leuk vind. Ik heb vandaag je kleine meid stacy bewonderd. zo mooi dat kleine koppie met dat grote lichaam. Jammer dat ik er niet morgen ben. ik ben nu wel benieuwd wie je ben. ik zie je natuurlijk ook altijd bij Maja en folkert en mij reageren. Maar als stacy opgehaald wordt zal ik proberen erbij te zijn.
Veel plezier morgen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

24 mei 2006, 23:33:57 #1120 Last Edit: 24 mei 2006, 23:42:22 by Wilma1
Oooo Stacy staat al in mijn boekje!!!  :D Ze is echt een beauty, maaaar dat is haar broertje OOK hoor!!! Ik vond het erg gezellig bij Rianne, ze is heel gastvrij en we hebben leuk gebabbelt en natuurlijk alle dieren bekeken....EN geknuffelt....ze "wint" het nog niet van mij met de katten  ;D ;D ;D maar ze zijn ook netjes opgevoed!!!

Ik mocht heel lang de valkjes bewonderen samen met Riannes moeder....we leken net 2 oma's die trots op hun kleinkinderen zijn  ;D ;D ;D en er niet over uitgepraat raken  ;)....

Ook vond ik het bijzonder dat 2 van de 4 valkjes gewoon bij mij kwamen zitten  :D , terwijl ze me helemaal niet kennen  ;)....

Hoi Lin
We kunnen natuurlijk altijd afspreken dat ik Stacy kom halen als JJ ook kunt ??? Ik heb (denk ik)  meer vrije tijd dan jij, dus dat moet lukken!!! En ik reageer ook niet elke dag op iedereen, dan kom ik tijd te kort voor andere dingen ::)  :P, maar ik vind het leuk dat je zo nu en dan ff komt buurten! Geen verplichting even goeie vrienden  ;)


Hoi Marilyn,
Ik heb je mail gelezen en wat ik nodig had genoteerd  ;) .....Fleur wordt echt een grote meid  :o vanavond heb ik haar een hele poos bij me gehad en ze heeft al een echt valkjes kopje nu het babyachtige is er ineens af  ::) en ze lijkt nu een kleine puber ;)


Ze ging daan ook net zolang wroeten tot ze tussen mijn en de leuning van de bank zat en toen was het goed  ;D lekker eigenwijs dus! Fladderen doet ze ook steeds, lijkt net of ze al wil vliegen en moet ik wel opleteen, want zogauw ze doorheeft dat ze het kan is ze weg ook, volgens mij, dus gordijntjes dicht als ze enig aanstalten maakt  :P.

De oppaskindjes van Joke kijken er naar uit dat Fleur volgende week komt, Quincy was een beetje uit zijn "hum" vandaag en wat happerig....ach we hebben allemaal wel eens zo'n periode toch ???  ;)

Charlie heeft zich net van een kant laten HOREN die weer verbazend is  ;D .....fluiten als een tierelier  :o ik dacht dat het Melody was en zag dat het nu Charlie was  ??? alle deuntjes die Melody doet deed hij/zij ook....dus lijkt meteen weer een HIJ.....volgende week hopelijk de DNA uitslag en dan weten we het....Maxime voelde zich erg vereerd want Charlie deed het echt voor Maxime :D en Melody leek eel zielig te kijken alleen op een stokje "en ik dan ??? ???  :-\ "...nog even geduld en komt er een vriendinntje voor hem, die hem misschien krabbelt op zijn koppie, met der tijd  ;D


Coco voelt zich helemaal thuis.....hij heeft zijn kooi even geruild met die van Kiki, Koko en Fleur, zodat die meer ruimte hebben en aangezien Coco meredeels toch UIT de kooi is kan die de ruimte best even missen. Oook is de wiite kooi makkelijker mee te nemen, vanwege de afmeting.....want anders mag ik wel 3x rijden  ::) :P ;D.....

Het afscheid van Coco was voor Brandon erg moeilijk en hij had gevraagd aan Joyce of ik wilde blijven tot hij uit school kwam....dat leek mij geen goed idee, omdat het dan nog moeilijker wordt voor hem. Joyce en hij zitten in een hele moeilijke tijd......waar ik gisteren best heel erg van onder de indruk was. Hopelijk komt het allemaal snel goed! Joyce was erg opgelucht dat ik me wil ontfermen voor Coco, terwijl zij er  momenteel niet voor in staat is......ach.... "je bent op de wereld om elkaar te helpen....nietwaar?".....en hoeft zij zich geen zorgen te maken over de aandacht en verzorging voor Coco.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

leuk om te lezen dat je het gezellig vond. Ik vond het ook erg gezellig! :D Nog bedankt voor je haan, ben alleen vergeten om ze ermee op de foto te zetten. Maar dat komt nog! ;)

Hier is Stacy weer:


:)

Ineke

Citaat van: Wilma1 op 24 mei 2006, 23:33:57

Ik mocht heel lang de valkjes bewonderen samen met Riannes moeder....we leken net 2 oma's die trots op hun kleinkinderen zijn  ;D ;D ;D en er niet over uitgepraat raken  ;)....


;D

marilyn

hoikes wilma

kennelijk is er weer heel wat gebeurt bij jou  :o coco die nu weer bij jullie woont daar zijn jullie wel blij mee denk ik en een bezoekje aan stacy  :D  en dan charlie die weer een mannelijk trekje van hem laat zien  :o  :o zo fluiten  :P tja je zult echt wel de dna uitslag moeten afwachten om zekerheid te hebben denk ik  ;) en maxime voelde zich idd vereerd hahahaha zo'n mooie muziek voor haar alleen  :D fleur wordt nu ook al een echte grote meid hé  :D pas maar op want nu duurt het echt niet lang meer of ze is zelfstandig en dan komt het afscheid razendsnel dichterbij vrees ik  :-\ en melody ocharme de schat is idd best wel zielig maar troost je dat duurt nu niet lang meer hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

25 mei 2006, 21:05:46 #1124 Last Edit: 25 mei 2006, 21:20:04 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 25 mei 2006, 13:23:29
hoikes wilma

kennelijk is er weer heel wat gebeurt bij jou  :o coco die nu weer bij jullie woont daar zijn jullie wel blij mee denk ik en een bezoekje aan stacy  :D  en dan charlie die weer een mannelijk trekje van hem laat zien  :o  :o zo fluiten  :P tja je zult echt wel de dna uitslag moeten afwachten om zekerheid te hebben denk ik  ;) en maxime voelde zich idd vereerd hahahaha zo'n mooie muziek voor haar alleen  :D fleur wordt nu ook al een echte grote meid hé  :D pas maar op want nu duurt het echt niet lang meer of ze is zelfstandig en dan komt het afscheid razendsnel dichterbij vrees ik  :-\ en melody ocharme de schat is idd best wel zielig maar troost je dat duurt nu niet lang meer hé  ;)

groetjes marilyn


Hoi Marilyn,
Er nu geen   :o  "rommeltje"  :P van maken hoor...MAXIME is een HIJ!!!!!  ;D en idd Charlie fluit nu net zoveel als Melody (die doet zijn naam eer aan :D) en Maxime begint ook ineens te fluiten  :D :D een drukke gezellige boel dus!

De zelfstandigheid van Fleur komt er eerder aan dan we denken, ze heeft vanmiddag en daarnet ZELF gegeten  :o met haar 23 dagen oud (jong  :P)....hoe bedoel je bijdehand  ::).... :P. Kijk het is nog niet een "volledige maaltijd" en Kiki en Koko voeren nog gewwon, , maar het begin is er al.

Ze wil ook niet meer in het doosje en klimt er gewoon uit...op de bodem heb ik nu ook maar een bakje water neergezet, misschien gaat ze ook wel drinken als ze dorst heeft van eten ???

Met Coco zijn we erg blij ja....we zijn er op deze manier allemaal zeker van, dat hij  aandacht en goede verzorging...die hem toebehoort..... krijgt en niet "tussen wal en schip" gaat vallen. Dit is de beste oplossing.

Melody heeft zoujuist zijn allereerste landing gemaakt op mijn schouder, zomaar zonder trosgierts etc, maar  ;D ik had Maxime in handen en die zat ik te kriebelen op zijn koppie.....Melody kwam ook onmiddelijk  :o en legde zijn koppie tegen me aan  :-* om OOK geaaid te worden...Lief hoor  :P !!!
;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3