DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Ik hoop morgen betere foto's te kunnen maken, hopelijk zien we het dan wel goed. Christine denkt dat de rechter gepareld is! :D

Christine

Citaat van: Rianne op 22 mei 2006, 15:05:54
Ik hoop morgen betere foto's te kunnen maken, hopelijk zien we het dan wel goed. Christine denkt dat de rechter gepareld is! :D

Denken?? :o :P
Ik ben er zeker van!! De mijn waren in opzichte ook zo! Ondertussen is het laatste valkje net als die van jou!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Oh, nou oke dan! Heb je al een naam bedacht Wilma? :)

Wilma1

22 mei 2006, 15:10:54 #1098 Last Edit: 22 mei 2006, 15:15:35 by Wilma1

Een blik de wijde wereld in  :D


kijk eens naar "het vogeltje"  ;D


Zitten op 1 vinger  :P


Maus en Fleur, even kennis maken  ;)


Het wachten is beloond...hier hangen ze dan....de ROLGORDIJNTJES van Joke!!!!

Ik wil even iets van "het hart".....vaak zit ik te kijken en valt het me steeds meer op, dat Fleur een "zwaar" kopje lijkt hebben ....soms kan ze het met moeite recht houden en hangt het naar beneden....is dat normaal ??? ik kan het me bij de anderen niet herinneren dat dat zo was....Melody zat eeuwig met die kop omhoog (nieuwsgierig  ::)...NU nog  ;D )

Fleur wordt wel heel groot al, het gaat zo snel...dat ik me amper kan voorstellen dat ze uit het kleine eitje komt  ;D.....ze is wel nieuwsgierig als ik haar iets laat zien, zoals de poesjes, de andere valkjes...ze probeert dan het kopje wat rechterop te houden  :D

;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Christine op 22 mei 2006, 15:08:21
Citaat van: Rianne op 22 mei 2006, 15:05:54
Ik hoop morgen betere foto's te kunnen maken, hopelijk zien we het dan wel goed. Christine denkt dat de rechter gepareld is! :D

Denken?? :o :P
Ik ben er zeker van!! De mijn waren in opzichte ook zo! Ondertussen is het laatste valkje net als die van jou!! ;D


;D ;D ;D ;D ;D Christine DENKT niet hoor, zij WEET het "gewoon" *lig dubbel van lachen* ik zie haar verbaasde gezichtje helder voor me....... hahahahahahahaha


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

22 mei 2006, 15:14:30 #1100 Last Edit: 22 mei 2006, 15:19:41 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 22 mei 2006, 15:09:56
Oh, nou oke dan! Heb je al een naam bedacht Wilma? :)


Jaaa STACY!!!!! Een mooie popjes naam. Ik zou haast zeggen....vraag maar aan Chrisje...die weet dat zelfs OOK  heel zeker.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 22 mei 2006, 15:14:30
Citaat van: Rianne op 22 mei 2006, 15:09:56
Oh, nou oke dan! Heb je al een naam bedacht Wilma? :)


Jaaa STACY!!!!! Een moie popjes naam. Ik zou haast zeggen....vraag maar aan Chrisje...die weet dat zelfs OOK heel zeker.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja idd want als Maxime een popje was werd ze Stacy!! Aangezien dat niet het geval was werd ie Maxime!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Nr 2 is gepareld! :D Dus Wilma, bereid je voor op de komst van Stacy! :D

Wilma1

Jippieeeeeeeeeeee   :D :D :D :P ;)...wat gaaf zeg!!!!!

Haar "bedje" is gespreid!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Nu nog even afwachten of ze cinnamon is of niet. :)

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne


marilyn

hoikes wilma

gewoon gepareld of cinamon gepareld ze zijn alle twee even mooi die mutatie's mijn dora is witmasker cinamon gepareld  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Oooooooooooooooooo.....dat maakt mij gelukkig niet uit...ik zal Melody vertellen dat hij een vriendinnetje krijgt  ;D. Ik ga ze nu ff laten vliegen!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

misschien krijgt melody een vriendinnetje gelijk dit kleine cinamon geparelde schatje  ;)


groetjes marilyn