DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1





Zo even alles weer schoongemaakt en kunnen ze in de middag weer lekker fladderen in een schoon huis zowel HUN huis al de ONZE  ;D ;D ;D


Fleur had ik even op de tafel gezet en ze heeft talent om te gaan vliegen, geloof ik  :D


als ik haar bij me neem kruipt ze lekker tegen me aan en als ik haar neerzet gaat ze fladderen....nu  :o al  ;D een bijdehandje dus, maar ja wat wil je met Meoldy als grote broer!!

Want wat ik vanmorgen zag, verbaasde me zo  ;)....Melody was bij Fleur in het nestje en de ouders waren in de voliere....Hij liep erdoorheen en plots zag ik wat ie aan het doen was.....POEPJES OPRUIMEN  :o :o :o.....nou ja zeg....dit vind ik toch wel heel erg apart hoor  ::)...Melody ging het hele nest door en maakte elk hoekje weer netjes!!! En IKKE de buitenkant en verdere omgeving, zo deden we allebei wat  ;D ;D ;D ;D ;D

De ouders waren aan het eten in hun verse bak voer en daarna gingen ze Fleur voeren, dat wordt echt een bulletje  ;D aan de kuif en verdere kleur van Fleur's koppie denk ik dat het een popje is, want in tegenstelling van Melody is deze geheel grijs....zonder een geel plekje!!!


Maar een apart iets in deze voliere dus,  wel heel leuk om te zien, de ander valkjes komen niet bij het nestje, alleen Melody.
:D  ;)  Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Kom je hier ook even poetsen? ;D

Mara

Hoi Wilma

Het zijn poepmonsters hoor, goedendag wat maken die 5 er een bende van. Hier hebben er al twee de oogjes open en beginnen ze al veertjes te krijgen. Die van mij zijn nu 9 en 8 dagen oud (die met de oogjes open).

Mooie foto's. De lutino van mij is zo lief, hij/ zij doet helemaal niet blazen of wat dan ook naar me. En hij/ zij kijkt me zo trouw aan! Geweldig, echt wel.

Groetjes

Mara

Wilma1

Citaat van: Rianne op 17 mei 2006, 15:26:30
Kom je hier ook even poetsen? ;D


:o :o :o :o :o  ;D ;D ;D...voel jij je wel helemaal oke ??? !!  ;) ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Mara op 17 mei 2006, 15:41:34
Hoi Wilma

Het zijn poepmonsters hoor, goedendag wat maken die 5 er een bende van. Hier hebben er al twee de oogjes open en beginnen ze al veertjes te krijgen. Die van mij zijn nu 9 en 8 dagen oud (die met de oogjes open).

Mooie foto's. De lutino van mij is zo lief, hij/ zij doet helemaal niet blazen of wat dan ook naar me. En hij/ zij kijkt me zo trouw aan! Geweldig, echt wel.

Groetjes

Mara


Ja lief he, ze vertrouwen je ook zo en lijken dat uit te stralen....hier vallen de poepjes mee met 1 dus, maar OOK dat wordt netjes opgeruimd  ;) ...dank zij de goede opvoeding  ;D

Blazen doet ze niet en het vorige nestje ook niet en las de oogjes open zijn kunnen ze je zo doordringend aankijken...tja ze zijn dan ook erg afhankelijk van wat wij mensen met ze doen....en hopelijk alleen maar het goede, met deze lieve dieren!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ow gedaan met poetsen !!!!!!!!!!!! kom dan ook eens naar mij als je wilt want ik geraak er niet door geloof ik  :o  :-\
fleur ziet er echt schattig uit  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 17 mei 2006, 20:07:55
hoikes wilma

ow gedaan met poetsen !!!!!!!!!!!! kom dan ook eens naar mij als je wilt want ik geraak er niet door geloof ik  :o  :-\
fleur ziet er echt schattig uit  ;)

groetjes marilyn


geloof dat JIJ hetzelfde antwoord gaat krijgen als Rianne  ;D ;D ;D....en Fleur IS ook schattig!!!  :D ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Hier moet ook gepoetst worden, maar doe ik liever zelf hoor! Maar kan wel een babbeltje gebruiken ;)

Fleur is idd een schatje! Geeft haar maar een kroeltje van mij!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Ik heb haar net als "palt" geknuffeld.... ;D....ze waren allemaal uit de voliere en toen heb ik Fleur er ook maar even bijgehaald....ze kruipt zo lekker tegen me aan en is zo warm...er kwam een hele grote GAAP en dat is zo'n schattig gezicht.  Alle valkjes zijn vanzelf de voliere weer ingegaan en Fleur dus ook weer terug voor een hapje eten!

Hier een paar foto's van Quincy....


het rad vindt Quincy een leuk tijdverdrijf....


dus zijn nieuwe verblijf bevalt uitstekend en de grasjes hebben een nieuw bazinnetje!!


en dit is het dan...het nieuwe optrekje...wachtend op Fleur!!! nog ongeveer 9 weken...we spelen op safe!! Dan is ze 11 weken!! Mocht ik zien dat ze eerder geheel zelfstandig is, dan kan het altijd nog eerder!!
:D ;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Vergeet je eerst niet in men dagboekje te kijken waar ook een update staat van Quincy!! Je loopt achter ;D ;D ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Jemig, wat gaat dat hard met Fleur, je kan zien dat ze niet hoeft te delen.  :D

Gaan straks alle valkjes mee naar de camping?? Wat een volkverhuizing zal dat zijn.  :o

Geniet lekker van je kleintje.

Truste!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Christine op 17 mei 2006, 20:53:01
Vergeet je eerst niet in men dagboekje te kijken waar ook een update staat van Quincy!! Je loopt achter ;D ;D ;D :-*


Ik weet het  :-\...probeer al e.e.a. tussendoor te bekijken, maar ik ga meteen heen....duzzzzzzzzz.... ;)

ZJOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.......
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Caroline op 18 mei 2006, 00:00:27
Jemig, wat gaat dat hard met Fleur, je kan zien dat ze niet hoeft te delen.  :D

Gaan straks alle valkjes mee naar de camping?? Wat een volkverhuizing zal dat zijn.  :o

Geniet lekker van je kleintje.

Truste!!


Jaa ze gaan allemaal mee en Ruby ook ...alleen de grasjes blijven thuis!

je had het moeten zien van de week...de buren stonden allemaal te kijken wat we met Ruby gingen doen...de kooi paste niet in Piets GROTE BMW en IK zei al....in de mijne past ie vast wel Citroën AXje....maar eigenwijze [b]mannen [/b] ;D toch proberen en uiteindelijk is ze in MIJN auto meegegaan....ik heb de achterbank er meteen uitgelaten, want dit gaat vaker gebeuren  :D 'k heb nu een minibestelauto gecreëert  ;D ;D ;D


en de buren lachen natuurlijk!!!

De valkenkooi zal wel in Piets auto passen, want daarvan kan het onderstel los mee  :D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahaha ojeeeeeee je wagen in een mini bestelwagen veranderen om de vogels mee te krijgen !!!!!!!!!! kan me best wel voorstellen dat de buren plezier hadden om jullie bezig te zien  ::)  :P

groetjes marilyn

Ineke

Leuk idee, dat radje voor Quincy! Fleur krijgt een gezellige kooi. Ik zeg ook altijd tegen de vogel als ik heb gepoetst: ''Wij n schoon huisje, Teuny ook''. Soms betrap ik mij erop hoe belachelijk je tegen je dieren praat, tzelfde brabbel geluid als tegen baby's.
Wel handig, n vogel die zijn eigen poep bijeen veegt :D