DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Riny op 10 mei 2006, 21:52:50
         
Hoy Wilma
Bedankt voor het supermooie filmpje.
Daar hebben we echt van genoten.
Groetjes Riny :D



Ehhhhhh  ??? ??? ??? wat voor filmpje ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Oooooooooo....die ik net naar je e-mail heb gestuurd van "gevederde vrienden".... die is mooi he?!!! Ook de muziek erbij is mooi!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Hoi Wilma.
Het is ook niet iets hoor met zoveel gevleugelde vriendjes.
Het bij houden en schoonmaken van alle kooien maar daarna kan je lekker in de tuin zitten ;)
Folkert en Maja.

Wilma1

Citaat van: chiko op 11 mei 2006, 10:15:04
Hoi Wilma.
Het is ook niet iets hoor met zoveel gevleugelde vriendjes.
Het bij houden en schoonmaken van alle kooien maar daarna kan je lekker in de tuin zitten ;)
Folkert en Maja.


Nou zeker weten....dan kan ik daar  "stoom afblazen"  ;D....Joke neemt de eerstkomende dagen die taak  ::) op zich  :P en kan ze meteen met haar Fleur knuffelen....die wordt echt  :o snel groot :-*!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

11 mei 2006, 22:23:55 #1039 Last Edit: 11 mei 2006, 22:29:07 by Wilma1
Zo ....de wapper op mijn rug en raam open, dan is het hier even uit te houden....Ik heb vanmiddag wat foto's gemaakt van Fleur...zie echter in groot dat ze toch wat licht zijn...jammer maar ja ....mot maar ff zo  ;D...


Koko en Kiki met Fleur (in de couveuse  ;D zoals Ineke zei)


ik had Fleur op tafel gezet en "ut" ging fladderen met de kleine vleugels, dat was zo grappig om te zien......er komen al veerpennetjes en de kuif komt ook op....EN  1 oogje is open ...het gaat wel hard hoor!!





Ik heb ook een leuke fot van Snoopy (mag niet, maar ik doe het toch ff) ze lag ze lief en zoooo relaxt dat was een foto waard


en echt in diepe slaap!!

Nog  e.ea. kunnen plaatsen....Piet belde net....er is hier al 3 dagen steeds een stroomstoring in het centrum door kortsluiting in een kast....gisteren met brand en was hij pas om half 2 vannacht thuis...nu wordt het weer laat, want het is weer zover en er is een noodsituatie uitgegaan voor het korps...ze moeten blijven, want het breid zich uit...dus wie weet zometeen OOK HIER alles PLOEP uit!!!

Maar de foto's staan erop!!
;) Wilma








Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine


Deze vind ik de mooiste foto!! Echt super lief! Trotse ouders met hun kleine Fleur!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Leuke foto's, veel verhaal :o, te veel om in 1 keer bij te lezen, komt nog  :), zit nu op mijn zoon zijn pc, mijnes is gecrashed :'(.
Ff een update over Goofy, met z'n vleuygels gaat het heel goed, sinds eergister is hij fulltime in de voliere, en geniet er echt van.
Stuurt zelfs de barnards weg als ze te dichtbij komen.
Goofy is helemaal in zijn element als hij bij een wildkleur man in de buurt is.
Nu met het mooie weer zijn Boomer en Bobby ook overdag in de voliere, vindt ik prettiger voor hun dan in zón klein kooitje buiten.
Dus hij ziet hen dagelijks, maar trek al minder naar Boomer toe.
Hopelijk gaat het met de rest van zijn afgeknipte veren ook snel en kan hij dan weer gewoon vliegen, en ja hij wil nog steeds gekroeld worden, wat voor mij weer een dubbel gevoel geeft omdat hij op dezelfde plek als kroelkippie gaat zitten, is af en toe wel slikken :(.
Zodra mijn pc het weer doet, plaats ik foto´s van Goofy bij je verhalen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Hoi Diana,

Ooooo wat leuk om te lezen Diana....ben zo blij dat ie het naar zijn zin heeft.....ik had op gegeven moment echt zo'n gevoel "Goof moet bij veel valkjes in een grote ruimte zijn gang kunnen gaan" en ik had het helemaal goed!!! Dat hij op kroelkip's plekje gaat zitten zal idd heel raar voelen voor je, dat geloof ik best.....Goofy blijft een vreemde vogel, want kroelen vind ie heerlijk....misschien veranderd ie nu hij in de voliere mag blijven ???

Als ik eens tijd heb, zou ik wel eens langs willen komen, om naar Goofy te kijken.....het lijkt me heel leuk hem zo te zien....hopelijk gaan de vleugels snel....had ik het maar eerder "door" dat ie hier niet op zijn plekkie was....en bij jou wel!!!

Ik heb nu ook weer een valkje erbij.....Charlie....ook weer 1 die alleen zat en bij anderen moest....overhaast gekocht en dan: tja wat moet je ermee, geen tijd ervoor........van een collega van Piet...Ik moest wel heel goed denken, want dacht natuurlijk meteen aan Goofy....ik er toch heen, zag hem en hij leek werkelijk op Goofy...dus meteen "oei, weer een bijter???" maar nee deze bijt niet is heel lief bij de anderen en voelt zich nu erg happy....een goede keuze dus dit X, want het kan bij elkaar!

Wilma ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Nog n valkje erbij???? Ze weten je wel te vinden! Helaas wordt t weer wat minder, maar toch n leuk weekend gewenst!

marilyn

hoikes wilma

hoe gaat het bij jou en de birdie's ??? niet te warm om daarboven aan je pc te zitten  :-\
ik ben ook niet veel online hoor zit ook graag buiten we hebben zolang naar het warme weer verlangd en nu het eindelijk zover is geniet ik ervan  ;)

ik zie of hoor je nnog wel

groetjes marilyn

Rianne

Hoi Wilma,

het is vandaag niet zo heel erg warm, dus waar blijf je? ;D

Christine

Thx voor je smsje! Hopelijk heb je enorm kunnen genieten op de kamping! Laat je nog eens foto's zien?? ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Heel leuk als ik op de hoogte wordt gehouden van je nestje via Joke! Hier even een foto van kleine Fleur!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Hoe gaat t met Charlie, de nieuwe vondeling?

marilyn

hoikes wilma

hoe gaat het met jou ? heb je het fijn gehad op de camping ? hadden de birdie's het ook naar hun zin ? ik heb je wel gemist hoor  ::)  :P laat maar snel weer eens iets van je horen  ;)

groetjes marilyn

ps leuke foto van kleine fleur  :D