DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: chiko op  7 mei 2006, 11:28:31
Wat leuk die kleine Fleur en zo donzig.
Heel fijn dat er toch een kleintje is en dat Fleur gauw groot wordt.
Leuk om al die foto,s tezien.
Folkert en Maja.


Heeeee Folkert en Maja.....eindelijk gelukt iets te schrijven  ;D ;D ;D ;D ;D ja je moet soms ff zoeken hoe het moet, maar uiteindelijk lukt het dan toch wel!!! Leuk een berichtje van jullie te hebben  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

7 mei 2006, 16:18:03 #1006 Last Edit: 7 mei 2006, 18:15:24 by Wilma1
Waar ik een vermoeden van had, is zojuist bevestigd......in het 2e eitjes zit een volgroeit jong in met dons en al, het is niet uitgedroogd, want alles is nog glibberig....maar is overleden  :'(.  Het derde eitje is onbevrucht  :-\ het verschil is duidelijk te zien en dat dacht ik afgelopen week al, maar ja toch die twijfels, of het "niet willen zien".....

Ik had een naam voor het kleintje en ga het  zo in de tuin begraven, bij de kleine poesjes en kanarie....

Yoshi zou het gaan heten....kleine Yoshi heeft het levenslicht niet mogen aanschouwen, daar zal een rede voor zijn geweest en gelukkig hoeft het geen lijdensweg te kennen van ziekte en verdriet.



:'( :'( :'( Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Wilma
Langs deze weg wil ik je heel veel sterkte wensen met het verdriet! Zoals je zelf zegt is het in het eitje gestorven en niet later als het al groter was!!
Veel sterkte!!
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma

djeezes zo klein en alles erop en eraan  :-\ wat jammer dat kleine yoshi het niet heeft mogen halen  :'(

rust zacht lieve kleine yoshi
en veel sterkte wilma met het verlies van yoshi

groetjes marilyn

Wilma1

7 mei 2006, 18:13:11 #1009 Last Edit: 7 mei 2006, 18:17:15 by Wilma1
Raar....maar ik vond het best moeilijk  :-\ Yoshi "onder de grond te stoppen".....heb het toch nog eens helemaal bekeken en alles zat erop en eraan, tot de nageltjes aan toe...dan vraag je je af "waarom, wat was er mis?"

Even een klein aaitje en knuffeltje met mijn hand en dan in zijn rustplekje leggen....




hier is het rustplekje...


naast de kleine poesjes....

Haast hetzelfde was in augustus2005 met de kleine poesjes van Snoopy, nageltjes alles behalve de haartjes en  bij die kleintjes dan het inwendige wat niet volgroeit zal zijn geweest.....klein en gelukkig onwetend, maar wel heel triest als het zo"af" is om geboren te worden ...zo oneerlijk  :'(

Maar ja ....."thats live".....

Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma,

Dit is inderdaad niet makkelijk en ik geloof je meteen dat het moeilijk is en dat jij je afvraagt waarom. Ik wens je vanaf deze plek veel sterkte en ik hoop dat kleine Fleur het leed een beetje dragelijk kan maken.

When all stars shine at night
You are the brightest


Goede reis, Yoshi.

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op  7 mei 2006, 18:20:16
Hey Wilma,

Dit is inderdaad niet makkelijk en ik geloof je meteen dat het moeilijk is en dat jij je afvraagt waarom. Ik wens je vanaf deze plek veel sterkte en ik hoop dat kleine Fleur het leed een beetje dragelijk kan maken.

When all stars shine at night
You are the brightest


Goede reis, Yoshi.

Mara


Dank je wel Mara....lief van je....en dat Fleur wel het leven heeft gekregen, doet mij erg goed....zeker voor Kiki en Koko die vol goede zorg dit jong grootbrengen.
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hoi Wilma,

Jeetje, wat erg......
Je bent zo blij met Fleurtje, en dan dit, het is  niet eerlijk.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er verder over kan zeggen, behalve dat ik het heel erg voor je vindt!
Je hebt het heel mooi begraven, en het ligt niet alleen in je tuin, maar samen met anderen die je heel erg mist.

Sterkte.....

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: ROCKS op  7 mei 2006, 20:42:19
Hoi Wilma,

Jeetje, wat erg......
Je bent zo blij met Fleurtje, en dan dit, het is  niet eerlijk.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er verder over kan zeggen, behalve dat ik het heel erg voor je vindt!
Je hebt het heel mooi begraven, en het ligt niet alleen in je tuin, maar samen met anderen die je heel erg mist.

Sterkte.....

Nellie


Hoi Nellie,
wat lief dat je in mijn boekje schrijft....ja ik hoopte het niet en dat ik het mis had, maar vermoedde het wel...raar he, zo'n voorgevoel...ik kon het niet zomaar in de kliko doen en besloot het bij de anderen te leggen...op een mooi plekje in onze tuin. Piet weet het nog niet, die is aan het werk...ik probeerde te bellen, maar dat luktte niet....ik ga lekker ff douchen, om te relaxen.
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Wilma1 op  7 mei 2006, 18:35:47
Citaat van: Mara op  7 mei 2006, 18:20:16
Hey Wilma,

Dit is inderdaad niet makkelijk en ik geloof je meteen dat het moeilijk is en dat jij je afvraagt waarom. Ik wens je vanaf deze plek veel sterkte en ik hoop dat kleine Fleur het leed een beetje dragelijk kan maken.

When all stars shine at night
You are the brightest


Goede reis, Yoshi.

Mara


Dank je wel Mara....lief van je....en dat Fleur wel het leven heeft gekregen, doet mij erg goed....zeker voor Kiki en Koko die vol goede zorg dit jong grootbrengen.
:) Wilma



Het is niet makkelijk en woorden schieten te kort in zulke gevallen. Ik hoop dat Fleur het allemaal een beetje kan verzachten.

Liefs

Mara

Ineke

Sterkte! Zou ook willen weten hoe t kan dat Yoshi volgroeid was en t niet heeft gered. Sluit mij aan bij Mara en hoop dat Fleur je veel vreugde brengt :-*

Mariska

Hoi Wilma,

Wat vreselijk voor je :'(
Helaas heeft het niet zo mogen zijn, maar toch denk ik dan altijd dat daar vast een goeie reden voor is.
Je zei het zelf al, nu hoeft Yoshi gelukkig geen lijdensweg af te leggen.
Ik hoop dat Fleur je enige troost kan bieden.
Heel veel sterkte meis.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

Citaat van: Ineke op  8 mei 2006, 11:00:09
Sterkte! Zou ook willen weten hoe t kan dat Yoshi volgroeid was en t niet heeft gered. Sluit mij aan bij Mara en hoop dat Fleur je veel vreugde brengt :-*


Dat zal bij mij ook altijd een grote vraag blijven....want toen ik het zag deed het meer pijn dan als het niet in orde zijn, om met de ogen te kunnen zien.....voor mij was dit net als Fleur, na de geboorte., een perfect afgewerkt valkje ???

Ik heb net wel weer foto's gemaakt vn Fleur die wordt natuurlijk verwend door de ouders  ;D tis dat ie geen bolle toet heeft, maar ziet er gezond uit en gegroeit  :D









dan ook nog even van de valkjes....ik heb ze ff lekker gesproeit toen ik thuis kwam vanmiddag en dat ze het lekker vonden....ZEKER WETEN  :D ;)





Ik moest me wel ff "losrukken" uit mijn boek en luie stoel buiten en mijn glaasje rose om dit ff te plaatsen  ;D ;D ;D een "verslavend" boek....speciaal voor vrouwen rond de 50 EEN AANRADER DAMES, OM EENS HEERLIJK TE ONTSPANNEN

het heet.......HET VERWENDE NEST....... ;D ;D ;D....echt heel leuk.
:D ;) Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Jouw Fleur ziet er net zo uit als mijn babyvalkje. Alleen wat maatjes groter natuurlijk.

Mooi hoor, zo'n klein donsje.

Ik wens je nogmaals sterkte.

Dikke knuffel

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op  8 mei 2006, 19:20:39
Hey Wilma

Jouw Fleur ziet er net zo uit als mijn babyvalkje. Alleen wat maatjes groter natuurlijk.

Mooi hoor, zo'n klein donsje.

Ik wens je nogmaals sterkte.

Dikke knuffel

Mara


Ja wat wil je  :P Fleur wordt gevoed voor 4  ::)...Joke mag wel een knots van een voliere kopen, want Fleur krijgt vast de maat van een struisvogel  ;D ;D ;D ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3