DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Wilma1 op  4 mei 2006, 23:57:36
Citaat van: marilyn op  4 mei 2006, 21:37:46
hoikes wilma

hier ben ik terug  ::) ben wat vergeten te zeggen  :P
ik neem toch maar die vriend zijn aanbod voor dat valkje aan hoor en zaterdag ga ik er om  :D het is een witmasker cinamon met split voor parels  :D echt een cuty  ;D
maar de ouders hebben hun bek eens in zijn kuif gezet geloof ik want zijn kuif is foetsie  ::)  :P maar gelukkig groeit dat wel terug hé  :D van zodra ik fotokes heb stuur ik je er wel wat door  ;)

groetjes marilyn


:-X :-X :-X :-X :-X
;D 'k Was te voorbarig geloof ik bij Christine  ;D
Fijn dat je hem toch gaat halen en zo te horen een mooie!!
:D Wilma

Ik lees toch overal mijn naam eh!! :o ;D
Maar één ding Marilyn komt dan ook langs hier!!
Twee piepeitjes en dat wordt vast een tweeling!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine donsje  :D, heel leuk zoals je deze geboorte van Fleur hebt aangekongigd met dat gedichtje.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1




Die kleine Fleur in zo'n "grote" hand  :P en dan is tie van mij nog niet eens zo groot  ;D...de foto's zijn in ieder geval wat duidelijker nu en ei 2 is ook bezig met "de bevalling"  :D :D :D ei 3 zal ik dan nog eens goed bekijken  ::)

Ze hebben vanmorgen minstens 2 uur lekker rond gevlogen...tot ik moest zwemmen, tjsa toen weer terug was niet leuk vonden ze en het leek net "pakkertje" spelen, waarop we het gevoel hadden dat WIJ flink werden uitgedaagd door de 4  ;D ;D ;D ;D... Koko is zo slim die gaat er keurig vanzelf in als de rest ook "zit" en dan die blik van "IK GA TOCH"  ::) ::).....

Charlie lijkt zich heerlijk op z'n plekje te voelen. Maxime laat zich graag krabbelen op zijn koppie, maar Charlie had net ook wel ff zij n om erop te kruipen  :o maar DAT hoefde van Maxime nu nog niet hoor  ;D  :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  4 mei 2006, 23:57:36
Citaat van: marilyn op  4 mei 2006, 21:37:46
hoikes wilma

hier ben ik terug  ::) ben wat vergeten te zeggen  :P
ik neem toch maar die vriend zijn aanbod voor dat valkje aan hoor en zaterdag ga ik er om  :D het is een witmasker cinamon met split voor parels  :D echt een cuty  ;D
maar de ouders hebben hun bek eens in zijn kuif gezet geloof ik want zijn kuif is foetsie  ::)  :P maar gelukkig groeit dat wel terug hé  :D van zodra ik fotokes heb stuur ik je er wel wat door  ;)

groetjes marilyn


:-X :-X :-X :-X :-X
;D 'k Was te voorbarig geloof ik bij Christine  ;D
Fijn dat je hem toch gaat halen en zo te horen een mooie!!
:D Wilma


hoikes wilma

hééééééééééé ik ben eff niet mee wat je bedoelt hoor  :-\  ::)
maar ik kom het wel te weten hoor  ;)
je fotokes van kleine fleur zijn prachtig en zo op een hand zie je pas hoe piepklein ze zijn hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Dat ik OOK een mooie foto wil hebben  ;D ;D ;D maar zag het in mijn verhalenboekje OOK staan en had DAAR nog niet gekeken  ;D :P ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

5 mei 2006, 20:58:18 #995 Last Edit: 5 mei 2006, 21:00:10 by Wilma1
Zonnig weer zonnige tekstkleur  :D en de eerste goede foto van Mamma Kiki met Fleur op dag 2


ze heeft meteen "lasoogjes" ben ik bang  :-\, maar de foto is prima gelukt...lief he?!!!

Ook nog een paar van de anderen, Kiki was van het nest en ik zou HAAR laten vliegen met de 3 jongsten....echter Koko ruilde snel van plek, want die zat op het nest en en vloog WEER mee met ze ....arme Kiki inmiddels stijf van zitten.....




Melody


v.l.n.r.   boven: Charlie en Maxime
             onder:  Melody en Koko

  :D :D :D  :-* :-* :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Leuke foto's weer!!  :D

Ik blijf me verbazen over de gele kop en de visgraatmotiefstaart van Charlie.  ;)

Maar net wat je zelf al ergens aangaf, als ze maar gelukkig zijn.  :D

Geniet er lekker van, en hoop morgen weer een donsje.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

6 mei 2006, 11:25:24 #997 Last Edit: 6 mei 2006, 20:45:34 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  6 mei 2006, 00:47:32

Ik blijf me verbazen over de gele kop en de visgraatmotiefstaart van Charlie.  ;)

Geniet er lekker van, en hoop morgen weer een donsje.

Groetjes van Caroline  :D


Hoi Caroline, Ik vind het ook apart hoor van Charlie, maar keek net bij Marc (4 kuifjes ) en zie dat Fiske een zij is maar OOK een  gele kop heeft  ;D .....nu weet ik niet WAT DAT voor soort is, dus hou me ten goede ::) ??? )....Charlie kroelt in in ieder geval veel met Maxime nu en dat is een HIJ....Melody kan soms wat "wild"  :o en overenthousiast  :P zijn en Maxime is rustiger  ;D...

Een 2e donsje is er nog niet, maar ik zie het eitje "vervormen"....weet nu ook niet meer (niet genummerd he ;) , is toch wel een goed idee :D ) welk eitje wanneer is gelegd...dus wacht geduldig  ::) (sprinspring  :P ) af..
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ik had ze wel genummerd!! Maar ben blij met mijn eerste tweeling!! ;D ;D Lekker genieten van de kleine schatjes! Geniet maar lekker van Fleur en voed hem net zo goed op als ik Quincy en Maxime heb opgevoed! Met veel liefde lukt alles wel!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1


Tis moeilijk te zien, maar hier het iets "gebolde"  ::) eitje met het "hoedje"wat aan het barsten  :P is (rechts boven)


Fleur met de neus omhoog  ;D


de valkjes vliegen -DIT X EINDELIJK KIKI EENS MEE  :P....en Ruby gaat dan even wandelen  ;D...het begint al een gewoonte te worden  ;)

Ik hoop, als ik morgen wakken wordt het 2e donsje mag verwelkomen....voelt net als Sinterklaas, het idee DAT je iets krijgt, als je hebt geslapen is heel spannend  ;D :P :D

;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik hoop ook voor jou dat je morgenochtend nog een donsje in het nestje vind  ;) het eitje ziet er idd naar uit dat het op kippen staat

groetjes marilyn


Caroline

Hoi Wilma,

Is het tweede donsje er??

Ik hoop het voor jullie.

Even nog terug komend op Charlie, wat voor geslacht het is weet ik niet, het is in ieder geval wel een cinnamon.

Fikske van Marc (vier kuifjes) is een heel ander verhaal. Dit is namelijk een BONTE cinnamon. Dus net als mijn Coco maar dan met veel meer geel erin. Bonte cinnamons hebben een gele kop maar ook een hele gele kuif en minimaal wel een paar gele slagpennen in de vleugels verder kan de bont verdeling natuurlijk bij elk valkje anders zijn, kijk maar naar mijn Diego, die is ook bont maar die is weer zwaar bont, en Coco van mij heeft matig bont. Bonte mannen en poppen kunnen hetzelfde getekend zijn vandaar het geslacht niet te zien is, wel te berekenen bij sommige ouders zoals de ouders van Fikske. Het geslacht van Charlie weet ik niet, al vermoed ik nog steeds een man naar aanleiding van de foto's maar een BONTE is het zeker niet.  ;)

Maar och, wat maakt het uit, als je er niet mee wilt kweken. En jij er lekker van kunt genieten. En zij uiteraard ook.Twee mannen of 2 poppen kunnen net zo gelukkig samen worden als een hetero koppeltje. Eén van beide zal dan het gedrag van het andere geslacht over gaan nemen. Een beetje net als bij de mens.  :P ;D

Nou weer een heel verhaal.  :-[

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Caroline,

Bedankt voor je verhaal....ik vind het wel leuk om te lezen....want ik zie soms zoveel verschillende soorten met de hele reutemeteut van.... waar/wie/spilt/mutatie......en dan zit ik vaak van  :o ???...oke  ;D....maar door de uitleg af en toe "bij te schaven" blijft er wel wat "hangen" bij me...ik vermoedde al dat Fiske een ander soort is, vandaar dat ik het ook zei.

Net wat je zegt...het maakt niet uit en Charlie begint wat te fluiten.....zij/hij houdt ons lekker voor de gek, als we denken ...heee een popje, gaat "ie" fluiten....en als we dan denken heeee, toch een man....versiert "ze" Maxime  ;D

Het praat en schrijft alleen wat warrig hij/zij....hihihihi.....en dat met VOL verstand  ;) en zonder drank  ;D ;D ;D ;D ;D

IK HEB VANMORGEN EEN FOTO GEMAAKT VAN HET EI VAN FLEUR EN NOEM HET.......CALIMERO  ;D ;D ;D...zogauw ik het zag van de week, vond ik het al op het ei van Calimero lijken, zo netjes geopend?!!



Het 2e ei ( misschien is het wel het derde ???) krijg ik vraagtekens over, er veranderd (nog ??? ) niets aan, er zit zeker wat in maar OF dat goed gaat ??? het 3e eitje is waarschijnlijk ook onbevrucht net als het 4e, wat er al uit is!

Jammer, maar ik ben al blij dat ze 1 jong hebben en niet voor niets die "lange zit" hebben gehad....wel lief weer, die voedergeluidjes!
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Wat leuk die kleine Fleur en zo donzig.
Heel fijn dat er toch een kleintje is en dat Fleur gauw groot wordt.
Leuk om al die foto,s tezien.
Folkert en Maja.

marilyn

hoikes wilma

jammer van je eitjes ...........tja dat is de natuur hé  :-\ maar goed kleine fleur is er toch en die kan lekker genieten van mama en papa hun aandacht zonder dat ze die moet delen met broertjes of zusjes  ;)

groetjes marilyn