DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Als ik jou was zou ik het dan lekker aankijken. Hij is nog jong, heeft "het" over een paar maanden nog steeds dezelfde staart, zal het ongetwijfeld een popje zijn, met een heel apart koppetje.  ;)

Geniet er maar lekker van.  :D

Groetjes van Caroline

PS. Ik dacht ergens te hebben gelezen dat je zakjes bij Gendika had besteld, dus ging ik ervan uit dat je sowieso veertjes ging trekken bij één van je valkjes.  ::)
Ze komen niet vanzelf in het zakje hoor!!  :P

PS. 2 Hoe is het met Dusty??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.....hahahahahahaha....bedoel je DAT....ik dacht dat je de staart bedoelde......nu moet ik toch wel erg lachen.....jajajaja die zakjes liggen er, maar bij het lezen van 7 veren trekken, vroeg ik me af of het dat wel waard is ??? Melody "plakt" ze al plafond en moet ik zijn buik plukken....daarbj is het wel 98% zeker bij mij dat ie een man is, al zeg ik nog vaak ZIJ....maar dat vind ie niet erg  ;D ;D ;D..

en genieten....nou dat doe ik zeker wel!!!! Man of pop dat maakt geen verschil! :P

Jij bent ook altijd nog laat op he?! Ik vaak ook ;D....maar ga toch maar even slapen nu....trust!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

 :o :o Nee joh!! Staartveren trekken, echt niet!! Dat bedoelde ik dus zeker niet. Och arm!!

Truste!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ik vergeet Dusty nog.....het gaat heel goed met haar....ik hou het wel goed in de gaten en zogauw ik iets zie gaat ze meteen in "de voorwas"  ;D ...BIOTEX dus, want dat werkt heel goed!


Nu ga ik echt slapen  :P  ::)!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 29 april 2006, 10:33:39
Coco zal hier vaker komen logeren en in week 35 voor 2 of 3 weken i.v.m. vakantie van Joyce. Ze wil voor Coco dat hij een vaste band met ons behoudt, want stel DAT er eens iets is met haar dan moet ze Coco ergens vetrouwd kunnen plaatsen....en dat snap ik ook wel, ze is alleenstaande moeder. Als ik Coco mee wil naar de camping, vind ze dat geen enkel probleem....we zijn een soort vogelvoogd  ;D. Coco is van Brandon en hij is er erg gek op....je ziet ook aan Coco dat hij ze zeker kent in de goede zin van het woord


Hoy Wilma
Ik schaam me diep ,maar ik heb wel 6 pagina's door moeten worstelen naar het verhaal van Coco.
Het is hier ook zo druk de laatste weken,het lijkt wel ''stuif eens in''
Toch fijn dat jullie zo een mooie oplossing gevonden hebben voor Coco.
Zo blijft hij toch jou Coco.
Hoe is het met het klotsende zweet onder je oksels?
Wanneer worden je kleintjes geboren?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Mag ik even storen  :censuur
ik ben zojuist geboren  ::)
en wil laten weten  ;)
dat ik Fleur ga heten   :D
als ik groot ben wordt mijn nieuwe huis  :P
bij Jan, Joke en Quincy thuis  ;D

;) de trotse ouders Kiki en Koko



rechts in het hoekje zit Fleur  :-*

Dus meteen het antwoord op jou vraag Riny  ;D....en hahahaha....jaja jij als oma van de complete vogelfarm  :censuur , heeft idd weinig tijd om van iedereen alles door te lezen....gelukkig snap ik dat hoor  ;D ;D ;D!!!

Met Coco zijn we blij op deze afgesproken manier  :D
:D :D :D :D :D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wat leuk dat Fleur geboren is! Hopelijk gaat alles goed en kan ie snel naar Quincy toe gaan!! Quincy zal enorm blij zijn!! Maar alleen zal Quincy het ook wel goed doen net zoals zusje Aïsha!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma

stuur ik net een mail naar je toe voor ik naar je dagboekje kom en vraag ik nog iets te laten weten als het eerste donsje er is  ::) ok al geboren dus  :P

proficiat met de geboorte van fleur

wens joke ook proficiat van mij  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Christine op  4 mei 2006, 16:19:34
Wat leuk dat Fleur geboren is! Hopelijk gaat alles goed en kan ie snel naar Quincy toe gaan!! Quincy zal enorm blij zijn!! Maar alleen zal Quincy het ook wel goed doen net zoals zusje Aïsha!! ;D

Jazeker, Quincy doet het prima....en Joke is ermee in de wolken,  :-* zeker nu Fleur geboren is  :D....maar ze heeft alle geduld te wachten tot ie GOED zelfstandig is  :P !! Ze is natuurlijk al op kraamvisite geweest en heeft er zelfs een eind voor gelopen :o :o :o en dat met die warmte..

We hebben Fleur er heel even uiygehaald voor een beter foto....de foto had goed kunnen zij als het maar niet zo'n ...  :-\ toestel is...dichtbij (met het tulpje) gaat ie steeds uit, dus heb ik het moeten doen met inzoomen en is ie uiteraard wazig...voor een beter foto van de hummel.... ::)

Ga morgen eens proberen met ons andere toestel...kijken of DIE beter is ???

Hoi Marilyn....eerst kijken en DAN mailen he??!!!  ;D ;D ;D....maar IK heb de mail nog niet gezien, dus ga zo ff kijken, dan naar beneden....want ik wil het spul nog even de vleugels laten strekken  :P...Jammer dat julie Melody niet kunnen horen....die zit maar te fluiten.....zou het een nachtegaaltje zijn  :P ::) ;D :D





Wat wel weer een "rare" toeval is  ;D ;D ;D kijk eens WAT ik vanmiddag vond  :censuur


;D ;D ;D ;D ;D



EN DIT zat op ons dak  ???  :o :o :o


hihihihi....maar we zijn erg blij met Fleur en de voedergeluidjes!!!
:D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hoy Wilma
Hartelijk Gefeliciteerd met je donsje.
Heb je lang mee moeten puffen,of was het een makkelijke bevalling?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Een beetje stressig  :-\ :P ;D het duurde MIJ te lang  :P maar ben blij dat het eruit is  ;D ;D ;D

Wel een poepie hoor zo ieniemienieklein....hopelijk is de tweede OOK goed, van de derde ben ik niet zeker en de vierde was onbevrucht!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

geniet maar van je kleine donsje  ;) en ik hoop voor jou dat er nog komen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes wilma

hier ben ik terug  ::) ben wat vergeten te zeggen  :P
ik neem toch maar die vriend zijn aanbod voor dat valkje aan hoor en zaterdag ga ik er om  :D het is een witmasker cinamon met split voor parels  :D echt een cuty  ;D
maar de ouders hebben hun bek eens in zijn kuif gezet geloof ik want zijn kuif is foetsie  ::)  :P maar gelukkig groeit dat wel terug hé  :D van zodra ik fotokes heb stuur ik je er wel wat door  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  4 mei 2006, 21:37:46
hoikes wilma

hier ben ik terug  ::) ben wat vergeten te zeggen  :P
ik neem toch maar die vriend zijn aanbod voor dat valkje aan hoor en zaterdag ga ik er om  :D het is een witmasker cinamon met split voor parels  :D echt een cuty  ;D
maar de ouders hebben hun bek eens in zijn kuif gezet geloof ik want zijn kuif is foetsie  ::)  :P maar gelukkig groeit dat wel terug hé  :D van zodra ik fotokes heb stuur ik je er wel wat door  ;)

groetjes marilyn


:-X :-X :-X :-X :-X
;D 'k Was te voorbarig geloof ik bij Christine  ;D
Fijn dat je hem toch gaat halen en zo te horen een mooie!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3