DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

30 april 2006, 00:53:34 #930 Last Edit: 30 april 2006, 00:59:48 by Wilma1
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zou Riny zoooooooo streng zijn ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rob

die foto doet me denken aan een mop...

er loopt een oude man over straat die tijdens zijn wandeling een punker met een hanekam passeerd, stomverbaasd blijft de man staan en kijkt naar de punker, deze merkt het op en vraagt "wat is er opa, heb ik iets van je aan???"

waarop de oude man antwoord, ik heb in mijn vrijgezelle tijd ooit eens een kip gewipwapt ;D en nu vraag ik me af of jij mijn zoon bent.


met fantassievolle groet

Rob

Ineke

 ;D Hahaha, wat n kolder alweer, mijn ochtend begint goed 8)
Piet is n bijzondere vogel, je zou er elke tentoonstelling mee kunnen winnen.
Ook grappig vind ik t laddertje uit de wasbak. Goeie vondst!

marga

hoi wilma
ja met zo n vogel is het altijd prijs die moet je in ere houden
en het is afwachten of riny zo streng is daar kom je op een manier achter ;D ;D ;D ;D
groetjes marga

Wilma1

30 april 2006, 10:53:41 #934 Last Edit: 30 april 2006, 11:01:29 by Wilma1
Citaat van: Rob op 30 april 2006, 09:24:37
die foto doet me denken aan een mop...

er loopt een oude man over straat die tijdens zijn wandeling een punker met een hanekam passeerd, stomverbaasd blijft de man staan en kijkt naar de punker, deze merkt het op en vraagt "wat is er opa, heb ik iets van je aan???"

waarop de oude man antwoord, ik heb in mijn vrijgezelle tijd ooit eens een kip gewipwapt ;D en nu vraag ik me af of jij mijn zoon bent.


met fantassievolle groet

Rob


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Tis maar goed dat ik 3 dozen tissues heb gekocht ...

                                         


Piet kan er hartelijk om lachen en de foto hangt bij de andere leuke herinneringen in ons toilet.....met de  tekst eronder

www.valkparkiet.com
DE site voor de meest bijzonder valkjes....



Met dank aan Marilyn die deze valkPiet zo bijzonder heeft gemaakt
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Citaat van: marga op 30 april 2006, 10:21:03
hoi wilma
ja met zo n vogel is het altijd prijs die moet je in ere houden
en het is afwachten of riny zo streng is daar kom je op een manier achter ;D ;D ;D ;D
groetjes marga


Maar WIlma is verstandig genoeg om de grenzen niet op te zoeken!!!!

Zo te zien is er lol genoeg te beleven ruim binnen de grenzen van het toelaatbare, toch??

:D :D :D

Groet, Gerda

Wilma1

Een keer een melige bui moet kunnen .....en gisteren was dat zo'n dag.....we hebben een hoop lol gehad, maar we gaan de grens niet over...'k heb niet eens een paspoort  ???  ???  ben illegaal in België geweest, bedenk ik nu  :-\ :-\ :-\ ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
volgens mij ben je nog een klein beetje melig
maar je hebt gelijk we gaan de grens niet over hoor
groetjes marga

Wilma1

30 april 2006, 11:48:42 #938 Last Edit: 30 april 2006, 12:15:47 by Wilma1
Citaat van: marga op 30 april 2006, 11:17:03
;D ;D ;D ;D ;D ;D
volgens mij ben je nog een klein beetje melig
maar je hebt gelijk we gaan de grens niet over hoor
groetjes marga


...hihihi...Ik schoot vreselijk in de lach om Rob en neee, we gaan de grens niet over, dan is de lol eraf en daar is het valken forum niet voor bedoelt...dus terug naar de orde van de dag!

Er is ....voor zover ik kan zien en horen.....nog geen eitje uitgekomen....wordt nu wel spannend hoor, omdat het vorige nest zo snel was en ik op 21 dagen had gerekend.

Maar beter iets later dan ongezond eerder.....we wachten het af.....en het geduld wordt op de proef gesteld.

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

wat een gelach weer in je verhalendagboekje ;D

o o o ;D

en mooie foto's hoor. Gelukkig gaat alles goed bij je daar

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes wilma

héhé we hebben gisteren idd heel erg veel plezier gehad en ik vind dat moet ook eens kunnen  ;) een mens leeft al met genoeg spanningen en je leeft ook maar één keer  ;)
maar nu idd weer naar het onderwerp valkjes  ::) het wordt nu heel erg spannend bij jou nu de kleintjes algauw uit hun eitje moeten komen , ik al ben benieuwd welke donsjes er nu gaan zijn  :D geniet maar van je nestje want je weet ze zijn ooooooo zo snel groot hé  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

Me toch afvragende WAT er met melody's kuif is gebeurt




....heb ik nu het antwoord gevond en wel met omhoog kijken in de keuken  :o :o :o

DE RESTANTEN BUNGELDEN AAN HET PLAFOND !!! ;D




en hier zijn ze dan, de ontbrekende stukjes van het kuifje van Melody......niet alleen de westrijd verloren, maar ook zijn veren  ;D ;D ;D....

Maar hij is er niet minder vrolijk om en fluit hele serenades, wat Ruby probeert na te doen  ;D  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ojeeeeeeeee ocharme melody maar gelukkig groeit zijn kuifje wel weer terug hé  ;)
ik vind melody wel grappig zo op de foto  ::)  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Ineke op 29 april 2006, 18:34:19
Hoe kan t dat de kat de vogels niets doet?


Een beetje late reaktie, maar dat komt door die malligheid van gisteravond.


We hebben 8 katten en die voeden we "streng" op voor zover mogelijk,  gek genoeg luisteren ze wel...alhoewel ze ook hun katten streken hebben natuurlijk....het zijn geen opgedirkte katten hoor  ;D...

Maar de FOEI's, NEE NEE....PAS OP....en GOED ZOooooo met de bijbehorende klanken, blijken te werken de katten kunnen gewoon in de kamer blijven  :D en degene die wel vervelend doet in mijn/onze ogen gaat de gang op of naar buiten, wat "ie" wil  :-\  >:( !!

Flossie is de oudste  :-* ... 17.... en DAT is echt HET voorbeeld voor de anderen :P ....geloof het of niet Flos heeft altijd de nieuwelingen onder zijn hoede genomen om ze "manieren"  ::) bij te brengen, hij is de 'leider' van ze....met de dierlijke gebaren en geluiden deden en doen ze nog  wat hij op dan moment verwacht(te)  ::) van ze....erg mooi om mee te maken...helaas wordt ie slechter met lopen  :-\ en vooral springen.

Dus OOK katten KUN je iets leren, maar ook met veel geduld en VOLHOUDEN!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Bedankt Joke en Wilma voor de mooie foto's!! Vooral dat Quincy nu enorm zit te genieten van na een douche bij Joke op haar te liggen! Echt lief!!!
Geef Maxime en Quincy een dikke  :-* van mij!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**