DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny


Hoy Wilma
Mag ik je vragen of dit plantje nep is of echt?
Als het een echte is zou ik er mee opletten,want klimop is giftig.



En ik ben vreselijk nieuwsgierig wat er in dat bakje zit.
Zijn het muizen?
Erg he, zo'n nieuwsgierig mens.
Groetjes Riny ;D

Wilma1

29 april 2006, 12:33:46 #886 Last Edit: 29 april 2006, 12:36:52 by Wilma1
ALLEMAAL NEPPERS Riny......ik heb maar 4 echte plantjes en DIE staan op de vensterbank, waar ze NIET bij kunnen, omdat de gordijnen ervoor hangen!!!!

Een salseveria en nog zo'n ding waarvan ik de naam niet weet....ik ben een SLECHTE plantenverzorgster, die overleven het niet bij me..... er staan dus planten die nagenoeg op een ietsiepietsie water goed doen   ;D

Dus het wordt "gedoogd" ze te slopen  ;D ;D ;D, maar ze zien er rdelijk echt uit ??? en dat voor een "prikkie"  ;D


In de doos zit het gemengd zaad voor de vogels en dat witte zijn een grote en kleine een beker om het in de bakjes te doen....


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

29 april 2006, 12:36:37 #887 Last Edit: 29 april 2006, 12:38:49 by Riny
Citaat van: Wilma1 op 29 april 2006, 12:33:46


In de doos zit het gemengd zaad voor de vogels en dat witte zijn een grote en kleine een beker om het in de bakjes te doen....





Hoy Wilma
Ik dacht al dat je ergens een gevaarlijke slang had zitten ,waar je muizen voor fokte!! :o :o :o
Groetjes Riny ;D


Wilma1

Ik weet wel iemand die graag  :D zou willen dat ik eens wat muizen meenam  :P voor de slangen....Dirk....waar ik afgelopen weekend heb gelogeerd  met Joke....die heeft 4 slangen in huis 2 GROTE wurgslangen.....gaaf en ik heb hem vastgehouden een tijdje terug, maar vind de foto's ff niet.... en twee kleine slangen en DIE lusten wel miuzen hoor!! De grote ZELFS cavia's....brrrrrr. :-\...DAT vind ik zielig!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Die foto's wil ik heel erg graag zien ,en ik niet alleen.
Het hele forum wil wel meekijken naar jou gezicht als je die slangen vast hebt.
Zoekt en ge zult vinden!
Groetjes Riny ;D

Wilma1

hahahahahaha....nou hou jullie vast HIER komen ze!!!!


Dit is Ka de wurgslang


Dit zijn Iris en iets met Mocca of zo... ;D weet het niet meer, maar de kleine slangen


Dit is de leguaan....


Dit ben ik met Iris...

en hierrrrrrrrrrrr....tarataaaaaaaaaaaaaa. ;D :D ;)..ikke met KA!!!!

MOOI he....en het voelt als een paar schoenen...heel vreemd...ik dacht eng, maar dat is niet zo  :D!!!


en OOK een slang moet wel eens in bad, hier had ie vlooien dus hopla ff boenen en ik mocht helpen vasthouden  :D, want hij kroop  ::) er steeds uit  :P .....


hier heb ik hem in mij handen en hij is best sterk....dus moet ik telkens weer opnieuw terug halen...

Nou mijn gezicht valt mee he??!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 29 april 2006, 13:35:45


Nou mijn gezicht valt mee he??!!!


Hoy Wilma
Je gezicht valt me 500% mee.
Ik kan je wel vertellen dat ik 7 kleuren stront gescheten had van angst. :o :o
Groetjes Riny :D

•=Bonnie=•

Jemig wat een gaaf veest die Ka!  :o
We hebben hier een paar jaar een kousebandslang gehad die door iemand was gedumpt. Volgens Veld is ie aan ouderdom overleden maar we hadden natuurlijk geen idee hoe oud ie was. Bifi heete die, vanwege het vervellen LOL

Christine

Ik zou dat ook wel durven!! Een paar jaar geleden heb ik zelf een slang gestreeld! Maar wil dat wel nog eens doen!! Vooral eentje vast houden!!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

ff vraagje,

als er iets besteld moet worden, moet ik dan mijn gebruikersnaam invullen ???

Riny, JIJ weet dat vast wel!!!
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Bedoel jij bij de webwinkel van Valkparkiet.com?
Groetjes Riny :D

Wilma1

ja...er wordt een klantcode gevraagd + wacht woord


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Volgens mij geldt dat alleen als je al vaker wat hebt besteld.
Maar je kunt je bestelling ook door geven via de telefoon.
Groetjes Riny :D

Wilma1

kan het dus niet voor de 1e X bestellen via internet ???.....maar telnr. heb jij dat ??? dan doe ik dat Maandag wel...... ik zit nu bij Joke en die wil graag spullen voor haar nieuwe kooi  :P
Bv bedabkt voor de info
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

U VRAAGT, EN WIJ DRAAIEN[/size][/color][/b]

2.) Via de email: shop@valkparkiet.org, geef duidelijk aan welke producten je wilt bestellen.


3.) Via de telefoon, geef je bestelling door op: 06-10809933.
Groetjes de winkeljuffrouw! ;D ;D