DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Jee, wel vreemd hoor, zoals die mensen met Coco omgaan, ik kan me voorstellen dat ze lekker bij jullie mag blijven.

Ik sta er niet van te kijken dat het daar nog eens definitief van komt. Ik hoop het zo voor jullie, en in het bijzonder wel voor Coco, ik heb namelijk het idee dat hij bij jullie beter op zjin plaatsje is.  ;)

Ik zal ervoor duimen.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: _Bonnie_ op 25 april 2006, 13:38:27
Ik heb voor de zekerheid ook zakjes bij Gendika besteld, ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. Leek me handig ze al op voorraad te hebben.


Ik heb ze afgelopen Zondag besteld via internet en gisteren ( Maandag)  lagen ze op de mat!!! Erg snel dus!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1


Maxime en Coco


Coco druk in de weer met zijn blikje  :P


Hela...Coco hapt in mijn staart  :o !!!


Maxime gaat op verkenning  ??? ::) :P


ik zie je wel hoor Coco  ;D !!!


ik kan ook omhoog klimmen naar Coco toe  :P...of ie dat ook echt leuk vindt ???


Leuk spelen hier  :D


Melody een goed gesprek met meneer de beer  ;D


gezellig bij Ruby  :P



SPECIAAL VOOR CHRISTINE OP DE FOTO


NOG 1 VOOR CHRISTINE  :D


wat is dit nou ???


mmmmmmmmmm....WATER...lekkerrrrrrrrrr


ff knuffelen bij de eitjes!!!! want volgende week is de rust misschien over  :P :D

De fotoformaten wisselen weer....daar snap ik dus niets van!!

:D Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn prachtig  :D ik heb zitten kijken welke ik nu eigenlijk het mooiste vind  ::) ..................... ik kom er niet uit vrees ik want ze zijn allemaal even mooi  ;D

groetjes marilyn

Wilma1

Daar kom ik nou ook niet "uit"  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Wilma, dat met die fotoformaten had ik ook. Weet nog steeds niet hoe dat komt, maar misschien ligt t aan de afstand waarop je de foto's maakt? Dat de camera zich zelf instelt a.d.h.v. afstand en foto's van dichtbij als groter worden gezien?
Sluit mij bij Caroline aan, denk niet dat velen hier vergeten te bellen naar t vogel logeeradres. Je merkt toch dat je vriendje er niet is en wilt toch weten hoe t met m gaat?
Zo te horen wil jij Coco graag ''opnemen''. Als je t voorstelt gaat ze misschien graag accoord! Als ik n vogel zou zijn zou ik ook die speelplaats willen!

Christine

Hoi lieve Wilma!
Bedankt voor de mooie foto's van kleine Maxime!! Hij ziet er super goed uit! Vliegt ie niet tegen de raampjes?? Als ik hem zo bezig zie is hij echt gelukkig bij jou!!
Dikke  :-*
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma

hoe gaat het eigenlijk met de eitjes van kiki en koko ??? zijn die bevrucht ??? en wanneer moeten die nu uitkomen ???
ben niet nieuwsgierig hoor maar ik weet het graag al  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Ineke op 26 april 2006, 13:20:41
Wilma, dat met die fotoformaten had ik ook. Weet nog steeds niet hoe dat komt, maar misschien ligt t aan de afstand waarop je de foto's maakt? Dat de camera zich zelf instelt a.d.h.v. afstand en foto's van dichtbij als groter worden gezien?
Sluit mij bij Caroline aan, denk niet dat velen hier vergeten te bellen naar t vogel logeeradres. Je merkt toch dat je vriendje er niet is en wilt toch weten hoe t met m gaat?
Zo te horen wil jij Coco graag ''opnemen''. Als je t voorstelt gaat ze misschien graag accoord! Als ik n vogel zou zijn zou ik ook die speelplaats willen!


Hihi lief dat je dat zegt ...OOK zo'n speelplaats te willen als vogel....maar ze zijn er net om Coco te halen en als ik dan dan kindergezichtje weer zie zoooooo blij Coco weer te zien...blijft OOK dat moeilijk...


Hoi Marilyn,
Of de eitjes bevrucht zijn weet ik niet, ik ben niet IN het nest geweest en de vorige X ook niet gedaan....wacht het gewoon af en het eerste jong zou zich dit weekend moeten aandienen !!! SPANNEND!!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Goofy heeft aan een kant al weer een wat langere vleugel.
Ik doe hem pas in de voliere als hij weer goed kan vliegen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1



Citaat van: moonwitch op 26 april 2006, 22:36:20
Hoi Wilma

Goofy heeft aan een kant al weer een wat langere vleugel.
Ik doe hem pas in de voliere als hij weer goed kan vliegen.
Groetjes diana


Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden....fijn dat 1 kantje alweer is gegroeid....best snel eigenlijk!!! Het gaat dus nog steeds hoed met hem bij jou....ik heb er geen spijt van als ik die leuke dingen over Goofy lees!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vanmorgen ben ik bij Joke wezen "klussen"....ik heb voor quincy een speelplaats gekocht, net als Coco heeft.....en die bovenop zijn kooi geplaatst....quinc zat vanuit de kooi nieuwegierig te kijken wat er allemaal gebeurde boven zijn koppie.....binnen heeft Joke ook speeltjes gehangen en hij speel met alles....ook een schommelring hangt erin...en Joke wil gaan kijken voor een wat grotere kooi.

Ik overleg met mij is besloten Quincy ook te kortwieken, dit om 2 redenen ten 1e omdat haar rottweiler Kelly nerveus wordt van het gefladder en ze bang is dat zij dan niet gaat wennen aan Quincy, maar als een "vervelend iets" gaat zien. Toen Koko er was vloog die  haast nog niet en Kelly vond die leuk, was er ook heel zachtjes mee en op deze manier kan Kelly rustigaan wennen....ten 2e kwam de keuze ook doordat ze naar een appartement gaat verhuizen met schuifpuien van de hele breedte van de kamer waar GEEN gorfijnen voorkomen....dus een gevaar voor de vogels. Daarbij heeft Joke zo meer contact met Quincy, want blijft nu bij haar zitten en kijkt nieuwsgierig als ze tegen hem babbelt.

Quincy maakte totaal geen paniek  ::) of wat dan ook  :P na het kortwieken en ging meteen op zijn speelplek spelen  ;D , waar hij lange tijd heeft vertoefd, een werkelijk geweldig gezicht  :D....hij nam de moeite niet eens om te gaan vliegen....want had het veel te druk  ;) ....hier een paar foto's van Quincy's nieuwe speeltje  :D.








:D :D :D Een happy Joke  ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaw dat heb je mooi voor elkaar gekregen dat speelplaatsje  :D en quincy vind het leuk geloof ik  ::)  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Zo nu mijn verhaal  ;D.....Vanmiddag zat ik buiten en kon Ruby zo zien zitten plots hoorde ik POF, keek er wel hoor op de grond....de poesen die binnen waren gingen snel een kant  :o :o :o op behalve Flossie die bleef lekker zitten in zijn doos  :P....

waarop Ruby eens ging kijken  ??? wat hij daar deed....ze klom op de doos en keek erin, toen rond haar heen en naar Flossie  ::) ....ze ging met haar kop naar hem toe  :P, waarbij ik me meer zorgen maakte om Flos  :o , dan Ruby....maar heel zachtjes ging het eraan toe  :D.....Ruby zat op haar gemak en gaf polts een hele dansshow  :P voor die ouwe Flos die haar verbaasd aankeek  ::) ....als ze zo danst is ze heel HAPPY!!!

Dus meteen foto's geschoten!!! ;D ;D








Zo en nu de valkjesvlucht.....Maxime wordt ook al ondeugend en net als Melody stort hij zich OOK op mijn nepplantjes.....ze vallen uit alsof het echte zijn die geen watr krijgen en worden steeds dunner ik heb foto's dus bewijs is geleverd...Christine.....je hebt hem niet geleerd dat hij niet mag "slopen"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D....



















Dat waren de foto's van onze ondeugdjes  :P ....Kiki heeft vandaag ook meegevlogen en af en toe was het weer net SCHIPHOL, want ook als zaten wij op de bank, af en toe ff duiken.....Maxime vliegt als een kamikaze achter Melody aan en kent het al op zijn duimpje....ehhhh...teentje  ;D!!! Koko vond het op gegeven moment genoeg en kwam van het nest af om Kiki te halen  >:( , die had echter nog geen zin  ::) en hebben wij haar maar terug gebracht en Koko ging tevreden mee "naar binnen"  :D ;)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine


Maxime past wel mooi met die groene blaadjes!!
Echt prachtige foto's!!
Eum neen idd Maxime is een sloper net zoals Quincy en Aisha maar ssstttt niemand weet dat ;D ;D
Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**