DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Weer een verassing voor ons......

COCO KOMT LOGEREN VANAF MORGENMIDDAG/AVOND TOT NA DE PASEN!!!!

Joyce belde gisteravond en vroeg me of het mogelijk was...ze gaan een weekendje weg en de buurvrouw wilde wel eten geven, maar het lijkt Joyce een beter idee Coco hier te brengen en dat gaat morgen gebeuren. Ze wil dat Coco ons blijft kennen en zegt dat hij best wel mee mag naar de camping met ons...Nou DAT lijkt mij fantastisch, Coco op vakantie bij mij

IN DE CARAVAN

Ik verheug me er erg op.

Zometeen tot de orde van de dag....alle kooien schoonmaken en voorbereidingen voor de verhuizing, vanavond!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

dat van coco wist ik eigenlijk al van gisterenavond op msn maar toch wil ik hier ook nog eff reageren  ;)
het is geweldig nieuws dat coco weer eff op vakantie komt bij jullie en dat hij zelfs eens mee mag naar de caravan  :o waaaaaaaaaaaaaw dat moet voor jullie een erg leuke tijd zijn vermoed ik

groetjes marilyn

trienke


Wilma1

Dank jullie wel ....ik zal deze dagen zeker gaan genieten van mijn "klein"vogel ;D.....en als we hem eens meenemen naar de camping zal dat OOK voor Coco een heerlijk uitje zijn tussen alle "buiten" vogels en zelfs lekker in de buitenlucht!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Op dit moment zou je wel met Joke aan het praten zijn! Ik wil even zeggen dat ik niet meer kan wachten tot het zo ver is dat ik jullie drie IRL kan zien!! Ik verheug me er zo op!! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

WIJ hebben er ook zin in  :D....de ruil met de volieres is gedaan en Kiki, Koko en Melody zitten er ruim bij  :D nu.....Het was heel wat werk vandaag, alle volieres, en die van de valken moest geheel leeg  :P....ze snapten er niets  ::) van alle speeltjes en stammetjes eruit en 2 armzalige stokken erin terug en daar moesten ze het ff mee doen.....toen de stofzuiger door het huis, dweil erachteraan....

Heb ik nog een Mitzy die de mat steeds "gebruikt" als katten bak.....grrrrrrrrrrrr >:( .....daar wordt ik af en toe chagi  :-\ van....heb er van alles gekocht, speciaal om poezen te "verjagen" op plasplekken, nou ZIJ NIET hoor!!! Met ontsmettingsmiddel schoongemaakt voor de geur....bah....en nu weer citroen geprobeert....ze vind het vies ruiken uit het flesje, maar op de vloer  moet ik maar afwachten.....ze doet dit vanaf ze niet meer buiten komt....en de kattenbak wordt netjes bijgehouden.....dus als iemand nog een TIP heeft......GRAAG!!!!! Want ik heb me suf staan boenen op die mat en vloer!

Jan en Joke zijn net weg en morgen kunnen haar grasjes weer in wat meer ruimte, alhoewel ze er knusjes bijzitten zei ze....heel vredig ;D.....wat een kleine ruimte al niet kan doen  ;)...maar de vluegeltjes strekken is toch ook wel fijn!

Morgenochtend mag ik om 8.15u. weer door de MRI ....dit X van top tot teen....wat een tijstip om in de VU te arriveren, wordt vroeg op....dus ik ga NU slapen!! En morgen kan ik verder relaxen in de MRI....koptelefoon op.....hahahaha....
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

                                  
ZO was het.....

                                   
en ZO is het nu......VILLA MELODY  :D

Het lijkt niet zoveel groter op de foto, maar deze is 15 cm. breder, dat is toch wel veel ruimer voor ze als je erin kijkt (aan beiden kanten 1 baan tralies erbij) en de "oude" is iets hoger merkte ik vanmorgen met de rolgordijntjes opendoen  :P ...dus Jokie.....JIJ moet een trapje erbij  ::) om het dakje te stoffen en IK kan er met gemak bij nu  ;D ;D ;D

Ze zijn er erg blij mee zo te zien, want de vleugels kunnen ruim worden uitgeslagen en dat hebben ze al een paar maal laten zien  ;D...dus ruimte voor Maxime is er zeker er wordt al een stoje vrij gehouden  ;D

Hopelijk zijn de grasjes van Joke ook tevreden ???, nou ja ...na een paar dagen in een "eierdop"  :P te hebben vertoefd zal de nieuwe behuizing vast wel bevallen  ;)...

Vandaag neem ik VRIJ, want na de hele dag gister te hebben gesopt  :P , heb ik haast "ouwe wijven"  :o handjes  ;D ;D ;D.....alleen ff wat boodschapjes....tuurlijk voor de vogels en poezen weer het meeste  :D......en dan ga ik lekker genieten van mij "vrijheid" en mijn boek  (hoop ik  :-\) ;D

Vanmorgen veeeeeeeeeel te vroeg naar mijn zin op, maar in de MRI vielen de oogjes toe, want ik voelde me even wegdoezelen en dat was ook te merken aan de foto, want ik had ietsie bewogen  :-\...dus OPNIEUW, maar met een goed half uur was ik er weer uit, dus deze sessie viel reuze mee! Nu wachten op de uitslag op 28 April a.s.

Vanavond komt onze grote vriend Coco....ik kijk er echt naar uit om weer lekker te knuffelen met hem :D :D :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1





DIE GAAN ER VAST EN ZEKER KOMEN

                                     


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

13 april 2006, 16:19:39 #790 Last Edit: 13 april 2006, 16:33:46 by Wilma1
Ik DACHT een rustig dagje te nemen, maar het lijkt niet te mogen....Moet nu ff wachten tot mijn vloer droog is dus kan ik hier ff "uithuilen"......boehoehoehoeee  :'(...bij thuiskomen van de boodschappen, rook ik bij binnenkomen WEER die vieze pieslucht...door het beton heen, waar de mat hoort te liggen die ik gisteren zo had geboend....ik maakte een emmer sop EN CILLIT BANG....

(IK wilde wel eens zien of DAT spul ook daadwerkelijk zijn werk doet)


Nou BANG was het zeker, want ik gleed uit en lag met de hele emmer sop door de gang over het laminaat heen  :o  >:( ....denk niet dat ik de bijbehorende tekst, die ik zei, hier hoef neer te zetten :-\...verdwaasd keek ik om me heen, alsof het water weer vanzelf terug in de emmer zou kruipen, merkende dat ik heeeeel boos was  >:( .....maar helaas ik moest het zelf doen  :-\.

Even later sprong Mizty richting vensterbank en mistte  :o hem net doordat ze via de kast ging en op de voliere dacht te springen...die is dus glad bovenop...en belandde  :-\ ze bovenop een stapel papieren, die ik net neer had gelegd, op het randje van de kast....weer BANG alles op de grond...en poes ONDER de kast....grrrrrr...daarna had Ruby uitgevonden dat ze ook op de vensterbak kon komen  :P , maar daar stond net een klein potje...nou je raad het al  ::) BANG in diggelen...o hellepieeee  :-\!!!

Toen kwam er een ventje aan de deur die me iets wilde aansmeren voor de telefoon en ik was HEEL duidelijk ...NEE,  >:(ZELFS NIETS GRATIS >:( >:( >:(....maar hij zei dat ik hem verkeerd begreep  :o en keek naar de nogal natte vloer....NEEEE HIJ begreep MIJ  :o niet ,want ik stond dus met mijn voeten in het water. >:( >:(..zoals hij al zag en HIJ was de "druppel"  die bij mij ff te veel was >:(....dus BANG deur dicht ;D......DAT luchtte op!!!! :D

Op deze manier heb ik CILLIT BANG nog nooit in de reclame gezien ???.....maaaaaaaaaar het ruikt wel fris nu ;D...
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

In het begin van je tekstje was ik enorm geschrokken! Gevallen => hopelijk geen pijn gedaan!!
Maar na dat ik het helemaal had gelezen moest ik wel ff lachen en deed me denken aan gisteren! Jij kuist vandaag en ik gisteren ;D Misschien moet je krantenpapier op de mat leggen waar de kat pipi doet, misschien dat dit helpt... Zo heb ik dat bij Monty gedaan toen ie hier pas was! Een groot nadeel! Monty vecht nu met alles wat papier is! Zelfs WCpapier!!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

13 april 2006, 16:42:58 #792 Last Edit: 13 april 2006, 23:48:53 by Wilma1
IK had GISTER OOK GEKUIST :o ....dus dat is ::) DUBBEL :P...en pijn ??? gelukkig niet ....ja in mijn hofd van boos zijn :P  een krantje is geen goed plan, dan blijft die lucht er zitten op die plek, ze moet "het"gewoon in de bak doen zoals altijd....

Er heeft enige tijd terug een hond EN een kater aan de buitenkant gepiest  :o tegen de deur aan  :o , TOEN is zij er gaan plassen en doordat ze niet meer buiten mag (vanwege haar hart), blijft ze het daar ::) steeds doen....ondanks mijn verwoedde pogingen tot schoonmaken...NU is het wel erg drastisch gedaan  ;D dus wie weet snapt ze nu dat ik dit NIET fijn vind....ze heeft een poos staan kijken ::) naar me OF ik nog boos ben....want ik tierde ff flink tegen haar, omdat ze ook die papieren op de grond gooide...maar ja het is alweer over  :P

En mij een beetje uitlachen...foei  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 13 april 2006, 16:42:58
IK had GISTER OOK GEKUIST :o ....dus dat is ::) DUBBEL :P...en pijn ??? gelukkig niet ....ja in mijn hofd van boos zijn :P  een krantje is geen goed plan, dan blijft die lucht er zitten op die plek, ze moet "het"gewoon in de bak doen zoals altijd....

Er heeft enige tijd terug een hond EN een kater aan de buitenkant gepiest  :o tegen de deur aan  :o , TOEN is zij er gaan plassen en doordat ze niet meer buiten mag (vanwege haar hart), blijft ze het daar ::) steeds doen....ondanks mijn verwoedde pogingen tot schoonmaken...NU is het wel erg drastisch gedaan  ;D dus wie weet snapt ze nu dat ik dit NIET fijn vind....ze heeft een poos staan kijken ::) naar me OF ik nog boos ben....want ik tierde ff flink tegen haar, omdat ze ook die papieren op de grond gooide...maar ja het is alweer over  :P

En mij een beetje uitlachen...foei


Sorry Wilma
Ik kan er ook niks aandoen! Maar als je alles eens naleest van het best nog goed mee! Je hebt de WOEDE!! op die jongen kunnen uitwerken + de deur dicht gesmeten nog wel!! ;) Tja zoiets kan gebeuren en vooral als het pas gepoetst is! Alles is GLAD!! Of nog nooit op schaatsen gestaan? Dat is even glad en als je daar valt doet het ook pijn!! Geloof me!! :o Maar een krantenpapier heb je wel gelijk in dan blijft die lucht er maar anders moet je op die plek iets voor zetten waar ze niet meer bij kan?? Is maar een idee misschien dat het helpt??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

13 april 2006, 18:39:43 #794 Last Edit: 13 april 2006, 23:51:24 by Wilma1
Slimme kat gaat er dan precies naast of een stukje verder zitten....maar ik heb er citroen gespoten, dat vinden katten vies  :-\ heb ik met laten vertellen...we zullen zien!

Mijn woede is verdwenen als sneeuw voor de zon, wannnnnnnnnnnt......

KIKI HEEFT HAAR EERSTE EITJE GELEGD!!!!!!! :D :D :D :D :D  :censuur

Ze zaten vandaag als bijna de gehele dag in mijn zelfgemaakte nestkast, maar ik wilde nog ff wachten met het plaatsen van "iets"......nu mochten ze net los vliegen en alleen Koko en Melody gingen ff wat rondjes....Kiki bleef in haar nest

Op gegeven moment kwam ze met haar koppie naar buiten en begon te fluiten, waarop Koko retour richting nest ging en erin kroop, Kiki kwam eruit om de vleugels ff te strekken!!!! Het moment dat Kiki haar nest verliet kon ik mooi ff gluren door mijn zelfgemaakte spiekraamje en wel hoor er ligt 1 eitje!!

Dus als het goed gaat overmorgen weer 1  ???....ze heeft gewoon gewacht op haar nieuwe appartement, ze hebben de ruimte nodig eerdaags....dus dan wacht je toch netjes tot die ruimte gereed is en dan kan de "bevalling" beginnen :D

Joke heb ik meteen gebeld en die vind het helemaal gaaf natuurlijk....eerdaags heeft ze misschien 2 valkjes!!!! :D :D :D


;D ;D ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3