DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: marilyn op 10 april 2006, 13:27:16

de birdie's gaan mee op vakantie !!!!!!!!!!! moet leuk voor hen zijn :D heb je daar wel ruimte genoeg in je caravan ???

Hoy Marilyn
Wilma zit niet voor een gat gevangen,
die weet overal een oplossing voor.
Groetjes Riny ;D ;D


marilyn

Citaat van: Riny op 10 april 2006, 15:51:35
Citaat van: marilyn op 10 april 2006, 13:27:16

de birdie's gaan mee op vakantie !!!!!!!!!!! moet leuk voor hen zijn :D heb je daar wel ruimte genoeg in je caravan ???

Hoy Marilyn
Wilma zit niet voor een gat gevangen,
die weet overal een oplossing voor.
Groetjes Riny ;D ;D




hoikes riny

ja kennelijk heeft wilma overal een oplossing voor (ik wou dat ik overal een oplossing voor had  :P) ik vind het wel leuk dat de birdie's op die manier opgevangen worden zo moet wilma tijdens haar vakantie zich niet afvragen hoe het met de birdie's is en de birdie's moeten haar ook niet missen  :D

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Ik bedoel er mee te zeggen dat Piet de tent in verdwijnt,
bij plaatsgebrek.

marilyn

hoikes riny

hahahahaha wilma en birdie's in de caravan en piet moet maar zijn plan trekken in een klein tentje  :P ojeeeeeeeee die zal ook gelukkig zijn als hij dat leest  ::) maar goed best dat we nog eens kunnen lachen hé maar ik denk wel dat wilma een andere oplossing heeft  ;) o djeezes riny mijn wangen doen pijn van het lachen ik heb vandaag wel mijn dagje hoor  8)

groetjes marilyn

Wilma1

10 april 2006, 16:55:37 #769 Last Edit: 11 april 2006, 10:23:47 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 10 april 2006, 16:02:47
Citaat van: Riny op 10 april 2006, 15:51:35
Citaat van: marilyn op 10 april 2006, 13:27:16

de birdie's gaan mee op vakantie !!!!!!!!!!! moet leuk voor hen zijn :D heb je daar wel ruimte genoeg in je caravan ???

Hoy Marilyn
Wilma zit niet voor een gat gevangen,
die weet overal een oplossing voor.
Groetjes Riny ;D ;D




hoikes riny

ja kennelijk heeft wilma overal een oplossing voor (ik wou dat ik overal een oplossing voor had :P) ik vind het wel leuk dat de birdie's op die manier opgevangen worden zo moet wilma tijdens haar vakantie zich niet afvragen hoe het met de birdie's is en de birdie's moeten haar ook niet missen :D

groetjes marilyn

Hoi Marilyn,
;D ;D ;D ;D.....en ruimte genoeg voor de 2 volieres in de voortent....vorig jaar ook gedaan en de vogels hadden allemaal en perfecte vakantie van 5 weken!!! Lekker onder de luifel....een hoop aandacht....allemaal ander vogels vanuit het bos en een merel die simpel op bezoek kwam bij ze  :D..... een soort 5 sterren"hotel"...

ALS PIET IN EEN TENTJE MOET WORDT HET EEN KOEPELTENTJE EN DAT IS IENIEMINIE HOOR EN HEB IK HET KOUD 'S NACHTS....

En Riny....je kent me al zie ik ;D....ik ben idd niet voor een gat te vangen  ;D...als ik iemand moet op laten passen voor zo'n lange tijd vakantie...3 weken voor Piet en mij samen en ikkke de rest "alleen" (met de vogels dus ...gezellig!!)....heeft die gene zoveel werk in al die weken, dat ik die wel een vakantie mag aanbieden om tot rust te komen  ;D....het is water naar de zee dragen hoor  ;D...

En eh Piet in de tent ...niks ervan, die heb ik nodig ( Piet bedoel ik dan)voor de e.v. frisse nachten  zie bovenstaand ;D ;D ;D en voor....ehhhhhh...DAT VERTEL IK LEKKER NIET!!!

HEE wat een COOL  8) plaatje...leuk!!!! :D

Wat Melody betreft, heb je wel gelijk eigenlijk, het blijft gissen en dan ben je er net aan gewend dat het een man is en "wordt" het een popje....misschien wel homo...misschien lesbisch...of gewoon monogaam....alles is mogelijk ook bij vogels en ik mag de grote kooi van Joke hebben, dus is de ruimte ook beter verdeeld!!!

Verder zal ik vandaag niet meer "on line" komen, heb net Mausje opgehaald van de DA ( die kan eerdaags rentenieren  ;D van al MIJN "donaties", die in zij knip vallen  :o  en dat is al behoorlijk opgelopen de laatste tijd, met de een na de ander :-\) ....5 kiezen en een paar tanden moesten eruit en het scheen een zware operatie te zijn, want alles zat zo vast als het maar kon.....arme beestje heeft veel pijn en gilde net helemaal....haar bekkie raakt ook erg opgezwollen....dus blijf ik lekker bij haar beneden met de CV op 22....pfffffffffffff HEET!!! En op deze leeftijd heb ik zelf al een kacheltje die af en toe op hol slaat  ::) :P maar voor haar lekker en daar gaat het om!!!

Ik had van een deken al een draagzak gemaakt en daar heeft ze enige tijd ingelegen dicht tegen me aan en ik had dan toch de handjes vrij! OOK weer opgelost!!  ;D Maar nu begint ze steeds meer uit de narcose te komen (door de stress is ze er heel diep "ingezakt") en wil ze per se lopen....wat dus niet gaat.....Ze is onder de voliere van de grasje gekropen, op een deken die daar ligt en lekker dichtbij de kachel....slimme poes!

Morgen zal ze een hele nare dag hebben, werd me verteld....nog naarder als dit ???  bah...zo zielig...ze heeft veel vocht gekregen (onder de huid gespoten) waar ze tot woensdag mee toe kan ...dus het bekkie kan volledige rust krijgen....moet er alleen morgenochtend een pilletje tegen de pijn in doen...zal het malen en met een spuitje doen!

Arme Mausje!!

Tot snel...
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Niks piet moet maar zijn plan trekken in een klein tentje .
Hij kan dan mooi zorgen voor de veiligheid op de camping.


Wilma1



                                   

Mag ie dan ook een klein beetje vakantie houden tussendoor[/i] ???   ::) ;D Hij gaat al eerder naar huis voor de beesten en dat vind ik heel lief...ik stelde voor ook een week tussendoor naar huis gaan en hij nog op de camping blijven, maar DAAR wil hij niets van weten...nou als DAT geen dieren-en  :-* :-* :-* liefde voor mij is, dan weet ik het niet meer!!

Of krijg ik nog een lijstje van jullie wat we mogen gaan doen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D...

Mausje ligt weer in diepe slaap, dus ff naar boven, want ik moet een reisje naar België plannen.....Joke gaat mee  :D :D :D dus we komen eraan op donderdag de 20e en vertrekken dan Zaterdag de 22e weer naar Zaandam!!

O ...en Joke heeft haar voliere al helemaal gedecifecteerd en de grasjes zitten zolang in de kooi voor Quincy....Woensdag gaat de ruil plaatsvinden en gaan ze van het "Amstel- naar het Carlton hotel"......MET zwembad  :P en TOPbediening (GEEN topLESS  :o voor de bijzienden onderons ;D ;D ;D ;D)...
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

wat jammer van mausje die arme schat  :-\ ik hoop dat de pijn morgen nog een beetje meevalt

en je vakantie met de birdie's is idd heel goed geregeld en zo'n man als piet zou ik ook wel willen die zijn vakantie onderbreekt voor mij en de dieren  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Piet is een echte lieverd....ook al kan ik hem soms wel eens "achter het behang plakken :P" hoor ;D ;D, maar dat zal ie mijn ook wel eens willen doen ;). Een aantal jaren geleden, had ik mijn arm uit de kom gedraaid, op de camping, en kon ik niet veel meer doen....Piet heeft ALLE taken (incl. de was) gedaan en zat keurig met een puzzelboekje tussen de dames bij zijn wasje  :P ;D te wachten tot het klaar was...op de strijkplank netjes vouwen en de dames stonden rondom hem en vroegen of zijn HUN man bij Piet in "opleiding" konden doen ;D ;D ;D, want die zaten alleen maar bij de tentje een bruin flesje te "hevelen"... :o

Daarbij voelt hij zich nu zeer vereerd, dat er (voor hem) vreemde dames een pagina vol kunnen schrijven over hem ;D ;D ;D en Marilyn NIET te veel complimenten want hij stapte al haast naast zijn schoenen :P vanmorgen!!!

Gisteren kwam ik er achter dat de voliere, die ik krijg, een toepasselijke naam heeft.....Ferplast MELODY!!!!!!! Nou als dat geen tophuisje wordt voor onze valkjes?!!!! ;D

Mausje is een ECHTE doorzetter.....ze heeft veel geslapen en dat is wel lekker voor haar....haar bekkie is geheel opgezwollen, maar daarnet heb ik TOCH een bakje voer gepureerd en met water aangemaakt.... haar eerst een gemalen pilletje met een pipetje gegeven,leuk vond ze het niet, maar ze slikte dapper door....het eten  likte ze gulzig....arme diertje had super honger en ondanks haar tijdelijke "handicap", houdt ze zich erg goed....de DA zou versteld staan!!!

Ruby heb ik zojuist weer op mijn arm gedirigeerd....ze wilde eerst niet, maar hopla arm eronder en daar kwam ze. Ik had mijn haar geheel weggestopt, maar ze haalde het gewoon uit mijn kraag vandaan en ging er mee spelen...of zou ze het gekortwiekt hebben :o :o :o....want zover heb ik nog niet gekeken  ;D....Ik heb een rondje met haar gelopen en ze keek interessant rond....ook ff bij de deur die op een kier stond om haar een hapje frisse lucht te laten proeven.....hahaha...voorbereiding voor de camping ;)
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je ieder huisje heeft zijn kruisje en zelfs in de beste relatie's komen er wel eens spanningen voor dus zeker ook tussen jou en piet want anders zouden jullie een perfect koppel zijn en dat bestaat niet vrees ik  ::) maar volgens mij kan piet goed zijn plan trekken . maar ik kan me wel voorstellen dat die dames op de camping een beetje jaloers op je waren en dat ze hun man best in opleiding bij piet wilden krijgen  ;) en piet mag best een complimentje krijgen voor zo'n dingen  ;) maar nu eff een woordej tegen piet ........... niet naast je schoenen gaan stappen van de vele complimentjes hé anders stoppen we ermee !!!!!
waaaaaaaaaaaw melody heeft een eigen villa geloof ik  :o ferplast melody !!!!!!!!!!!!!! leuk zeg  :D en mausje wat een lieverd dat ze zich zo kranig houd met haar pijn  ;) ze zal best wel uitgehongerd geweest zijn en haar gepureerde maaltijd zal haar best gesmaakt hebben  ;)
ruby is een lieverd en soms moet je wel eff kordaar reageren om haar op je arm te krijgen je weet nu dat ze niet meer echt bang is van je handen hé maar vanzelf opstappen dat zal nog niet zo direct gebeuren daar moet je nog eff geduld voor hebben denk ik  ;) maar ze doet in elk geval goed haar best .
en je haar !!!!!!!!!! hahahahaha ik hoop voor jou dat ze het niet heeft gekortwiekt  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Piet zei, dat ie er 1 been in zal houden, maar wel content is van de complimenten...haha...O .... ik heb JOU lekkers ook al vast in de auto liggen  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

zeg maar tegen piet dat dat heel verstandig is van hem anders zou hij op een gegeven moment wel eens in een fantasiewereld kunnen terecht komen hihihihihi

mijn lekkers ??? in de auto liggen ??? ben eff niet mee hoor  :-\ of ben ik blond  ::) zou ook kunnen

groetjes marilyn

Wilma1

ja, vast  ::) BLOND :P  maar eh....IK  :) wist het nog en "het" komt mee....mmmmmmmmmmmmmm....lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke


marilyn

hoikes wilma

nu is mijnen euro wel gevallen hoor maar als jij denkt dat jij de enige bent die op zoiets heeft gedacht !!!!!!!!!!!! ja tarara dan zal je ook raar opkijken  :P

groetjes marilyn