DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1


Je foto's zijn weer om te kwijlen....wat een mooie valk is het Christine....liefde op het eerste gezicht!!!!

Ik heb net een mail van Joke gelezen en ze wil met me ruilen van kooi....we hebben dezelfde, alleen IK een oudere versie en ietsie kleiner en Joke heeft een 10 cm. groter versie....dus "grijp ik deze kans aan". ....10 cm. is echt meer dan die ik heb.....en OOK IK kon deze kopen, maar was bang dat de poezen er tegenaan zouden klimmen en deze om zouden gooien, omdat deze een losse onderbak heeft....echter tegendeel is na 1  1/2 jaar bewezen dat ze dat NIET doen....en dus gaan we ruilen om de valken MEER ruimte te bieden!!

Dus Kiki., Koko, Melody en Maxime ( tenminste ik denk dat Christine ....MAXIME een hele mooie naam vind voor haar pareltje i.pv. Stacy en ik ben het met haar eens...we weten nog niet WAT het geslacht is)  krijgen hierdoor meer ruimte....en erg lief van Joke!!!! En Jan natuurlijk!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

alweer terug van je caravan ? heb je het leuk gehad ? of heb je veel gewerkt  ::)

groetjes marilyn

Christine

Ook ga ik even hier reageren ;D
Maxime past goed voor de twee! Aangezien ik DNA heb laten doen op hem (wat de dna uitwees) zou het toch een mannetje moeten zijn, aan het gedrag en karakter zou het echt andersom moeten zijn! Vooral aan de stem hoor je het ook, precies een popjes stemmetje en geen mannetje! Wie weet is er toch een vergissing gebeurt we zullen dit laten wel zien! Als Aisha een gelere kopje gaat krijgen verwittig ik je meteen! Aisha past eigenlijk ook wel voor de twee, alhoewel ik beslis daar niet over! Lynn was heel moeilijk in namen kiezen!! ::)
We zullen wel zien! Ik hou je op de hoogte en probeer deze week en volgende week nog foto's te maken!
Ook zou ik je nog willen spreken op msn!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

 ??? ??? ???

Gendika geeft bijna 100 % garantie, kijk maar, gekopieerd van hun site.

De uitslag van de geslachtsbepaling is zeer betrouwbaar (> 99%).


Dus het lijkt me sterk dat ze zich hebben vergist.

Maar ja wie ben ik??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hee  :P ...MAXIME komt gewoon hier hoor!!! Ze krijgen daarbij een grotere kamervoliere dus....so what?!!! En ook nog....IK ben geheel verliefd op MAXIME, zelfs het hele weekend aan hem gedacht....dus laat IK hem niet "gaan" !!!! Als Melody een man is.....kan er ALTIJD nog eens een popje bij als dat nodig mocht zijn!!!
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  9 april 2006, 21:06:08
Hee  :P ...MAXIME komt gewoon hier hoor!!! Ze krijgen daarbij een grotere kamervoliere dus....so what?!!! En ook nog....IK ben geheel verliefd op MAXIME, zelfs het hele weekend aan hem gedacht....dus laat IK hem niet "gaan" !!!! Als Melody een man is.....kan er ALTIJD nog eens een popje bij als dat nodig mocht zijn!!!
:D Wilma

Wie weet heb ik in de toekomst nog meer geparelde valkjes!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine en wilma

hahahahahaha christine je maakt wilma nog gek van pareltjes en dan is wilma haar slot helemaal kapot   ;D  8)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op  9 april 2006, 21:21:56
hoikes christine en wilma

hahahahahaha christine je maakt wilma nog gek van pareltjes en dan is wilma haar slot helemaal kapot   ;D  8)

groetjes marilyn

Tja ik kan nog cinnamon bont geparelde witmaskers en cinnamon geparelde witmasker kweken in de toekomst ;) ;) maar daar zwijgen we nog over ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

 :o :o :o :o :o :o :o ::) ::) ::) ::) ::) :P :P :P :-X :-X


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Wat was de uitslag van Quincy ??? Of heb ik dat over het hoofd gezien ???
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Tja die komen van Miko en Tosca dan!! Maar eer dat die mogen heb ik misschien al een andere geparelde  :P Geparelde lutino van Jazzy en Luna ;D ;D
Kom ik zwijg over parels want Jazzy is dit nu niet meer zo fel! Heeft al zijn gele staartveren verloren op eentje na ;D

Het uitslag van Quincy heb ik niet, dat moeten we afwachten, had de indruk dat één van de drie zangtalent begint te hebben! Kleine pruttelgeluidjes (geen bedelgeluidjes) ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Het maakt niet uit hoor voor Joke...ik was nieuwsgierig, maar MAXIME krijgt een mooi huisje en gaat met me mee op vakantie in de zomer naar Ommen met de ander 3, Ruby en Piet natuurlijk!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Na je mailtje nog eens goed gelezen te hebben,kom ik tot de conclusie, dat je misschien beter de eerste rui af kunt wachten van Melody.
Of als je het perse nu al wil weten DNA onderzoek.
Ik denk dat alles wat we je nu kunnen zeggen ,toch giswerk blijft.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

stiekem hoop ik dat melodietje en maxime verschillend zijn van geslacht dan kunnen ze later ook een koppeltje vormen  ;)
en waaaaaaaaaaw de birdie's gaan mee op vakantie !!!!!!!!!!! moet leuk voor hen zijn  :D heb je daar wel ruimte genoeg in je caravan ??? je kan je lieverds ook niet lang missen hé  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: Wilma1 op  9 april 2006, 23:06:04
Het maakt niet uit hoor voor Joke...ik was nieuwsgierig, maar MAXIME krijgt een mooi huisje en gaat met me mee op vakantie in de zomer naar Ommen met de ander 3, Ruby en Piet natuurlijk!!!!
:D Wilma

Wat leuk dat Maxime zijn eerste reisje mag maken!! Maak dan wel veeeeeel foto's dat ik ook kan genieten!
Met hun gaat alles goed, eten door de dag ook buiten Quincy niet zoveel, ik ga die echt in het oog moeten houden en eventueel bij geven! Voor de rest is alles goed! Ik ga proberen vandaag nog foto's te maken of anders zal het pas donderdag zijn! Morgen ben ik weg naar Tara!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**