DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1


Verrassing bij het ontwaken en binnenlopen van de kamer....


Zelfs voor de vogels een hele varandering in 1 nacht...alhoewel ze vroeg (rond 6 uur) werden gewekt door "insluipers".....


Tot in de keuken hingen ballonnen.....Roxy was er niet blij mee ,die stond dus al vroeg in de ochtend buiten om door het raam te kijken naar die NARE gelkleurde ronde dingen...en waarom die binnen bleven tot in de late uurtjes....voor haar dus een "verbanning" naar boven op bed, om niet de gehele dag buiten te vertoeven....ach ook niet  ::) echt slecht  :P...ze kreeg er een "diner" gepresenteerd omdat ze NIET naar beneden kwam eten  ;D..


Dit was het begin van de kaarten.... de kaart van marlilyn staat ertussen en krijgt een plekje in het SARAHboek.....later op de dag was het kastje bedolven onder de kaarten  ;D...

Dit waren de foto's die we zelf hebben gemaakt van de ochtend van mij 50e verjaardag...de rest is door anderen gemaakt en heb ik nog niet gezien. het was een onvergetelijke dag VOL verrassingen!!!!

Nu wat andere foto's, die niet van het fototoestel wilden van de week ....maar nu toch gelukt ...aanhouder wint  ;D (Piet, want MIJN geduld was  :-\ OP!!!)


Vlucht en landing  "op" Washinton  :o


Hoog, droog en "veilig" voor alles met 4 poten  ;D...

Ruby aan de wandel...


Wat is dit ??? kan ik niet eten, maar ook niet opklimmen....


ahh...DIT is beter klimmateriaal voor mij!!! Ik heb net ook ff door het kattenluikje gekeken  :P, maar weinig te zien daar....


Ik ga daarboven eens kijen....hee hallo daar :D !!!!


Die is ook niet erg spraakzaam.  ::) ..


Hier heb ik veel beter zicht op de tuin  :D.....ik ga maar weer eens richting huis.......


hee dit is leuk  :P er zit iets in ???...


KIEBEBOE Daisy !!!!  ;D ;D ;D.....

Dit waren de foto's!
:D Wilma









Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

O ja...ik heb Dusty er ook weer uitgehad vanmorgen en helemaal bekeken....hij schuurt weer met zijn koppie over takken en het wordt wat kaal nu her en der....weer ingesmeerd, maar bij de andere parkieten is geheel niets te merken of te zien ???
??? Wilma

Vanaf morgen zijn we tot Zondag naar de camping om daar weer alles klaar te maken voor het nieuwe seizoen.....dus even niet op het forum aanwezig de komende dagen!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi!!

Leuke foto's weer!!

Veel plezier of moet ik zeggen werk ze op de camping.  :)

Groetjes van  Caroline  :D

PS. Weet jij hoe het met Goldie is?? We lezen zo weinig over hem hier.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Caroline,

IK dacht dus werkelijk de voortent op te gaan zetten in Ommen, maar ik ben behoorlijk gefopt en eigenlijk een echte verrassing....mijn kindereren een schoondochters (ook onze kids dus) hebben een relaxweekend geboekt bij een superbungalowpark in Renesse......dit is echt genieten en Jamie heeft zijn laptop mee dus kan ik toch ff spieken bij mijn faviriete site ;D....  dit allemaal ter ere van mijn 50e verjaardag die ik dus nooit zal vergeten en ik was al zo tevreden met wat ze er allemaal voor hadden gedaan!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dat is pas echt een verrassingsweekend!
Doe je de zee de groetjes van mij?
Nog veel plezier Riny :D

Caroline

Jeetje Wilma, wat een superverrassing!!

Geniet er lekker van. Het is niet meer zo heel erg koud, dus misschien kunnen jullie wel een lekkere strandwandeling maken.  :D

Heel veel plezier!!

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Inmiddels net weer terug en ben nog ontdaan van de overweldigende verrassing.....Ze vonden al dat ik zo makkelijk tevreden was met het simpele kado van hun....haha....dus ECHT bewezen dat ik niet veeleisend ben  ;D...kado is altijd leuk maar GEEN must....

Dat we aankwamen in Zeeland bleek het dus een smoes, dat we met een ommetje naar Ommen moesten om iets voor Jamie's werk af te geven en zag ik een huisje versierd met SARAH, waarop ik "nuchter" zei....."Hee, nog een SARAH daar?!!" en op moment van zeggen, zag ik bekende koppies achter het raam staan....HARD lachend om mijn gezicht!!

Gewandeld op het strand dus Caroline met zeker heerlijk zonnig weer, echt getroffen!!! Riny, kan de zee niet meer groeten van je  :-\, want zie nu je berichtje...maar ik heb werkelijk heerlijk genoten van zee, zon, zwembad, sauna, gourmetten, wijntje en alles wat me lief is om me heen!!!

Daarbij heeft Joke, mijn schoonzus, met haar man Jan perfect voor alle dieren hier in huis gezorgd en dat zijn er zeker niet weinig !!!! TOPPIE Joke&Jan, want ik weet dat jullie dit lezen, jullie zijn een lieve schoonzus en zwager om deze veeleisende taak op je te nemen!!!!! :-* :-* :-*

Dus vogels waren goed "achtergelaten", maar nog geen eitjes  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik ben snel eff door je dagboek gelopen (had heel wat door te lezen  ::) ) kennelijk hebben ze jou goed verwend met je weekendje  :D
deze avond kom ik wel eens terug om deftig je verhaal te lezen maar nu heb ik helaas alweer geen tijd meer  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

Ben blij te weer te "zien"....en bijlezen kun je op je gemak doen want via msn ben je geheel "bij" gebabbeld  ;D ;D ;D..

De valkjes hebben weer lekker rondgevlogen en van Joke kreeg ik een foto die ze Ztardag heeft gemaakt....ze heeft zo ook ff lekker  "uitgelaten"...alhoewel alleen Melody eruit kwam, maar dat gebeurt vaker dan heeft de rest geen zin!

Zo ook daarnet....maar na een uurtje kwamen pa en ma ook ff naar buiten en hebben ze lekker getourt door de kamer en keuken......Kiki kwam plots op mijn schouder zitten en Melody volgde haar voorbeeld....Koko kwam ook maar na 1 pootje neergezet vond ie het toch wel eng en vloog op de wapper.

Ze hebben een poosje daarboven gezeten en na een vlucht ging Koko netjes zijn kooi weer in en Kiki volge op mijn hand ....Melody moest ik brengen, die had niet veel zin!

Ruby zegt ineens.....HALLO....en....KOKO...op dezelfde manier en met de stem van Coco.....dat klonk zo vreemd, maar toch ook bekend!

Ik heb een touwring gekregen en die bij ruby gehangen, de valken zitten er graag op, maar Ruby heeft het ook ondekt en vind DIT zomaar NIET ENG!!! Zelf wel leuk, want ze zit er steeds bovenop.

Alleen jammer...Ruby is .....sinds ze vast zat in mijn haar....weer bang om bij me te zitten....kan dus weer opnieuw beginnen met vertrouwen en...... MIJN HAAR OMHOOG!!! Hoop dat het weer lukken gaat, ze eet wel uit mijn hand dat is geen probleem!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik hoop dat ruby algauw over haar angst voor je handen  heen is  ;) en idd geduld is een schone zaak op dat gebied maar in haar taaltje is ze toch vooruit gegaan hé  :P

en waaaaaaaaaaaaw heeft koko ook eff op je schouder geweest !!!!!!!!!!!!!!!!! hé als dat geen vooruitgang is  :D

bij jou en de birdie's komt alles wel goed hoor  :D

groetjes marilyn


Wilma1

Ik werd al "vermist" door de kijkers van buitenaf  ;D....gasten dus....maar ik ben er weer hoor.....soms kun je het wel eens druk hebben, met rustgevende dingen  ;D ;D ;D en dan geniet ik daar even lekker van.

De foto's die ik zou plaatsen zijn eindelijk van het toestel af, dus hier komen ze.....


Kijk eens wat we hebben gekregen...vrouwtje was jarig en wij krijgen het kado  ;D....

Wat vinden jullie ervan ???


GAAAAAAAAF  :P.....

Hela....niet zo wiebelen graag  :o


Wat zou er toch in dat potje zitten ???


Zou dit OOK een drinkbak zijn ??? er zit water in, maar ook een bloem..........als ik ff diep buk kan ik er lekker van drinken  8)

Zeg Koko...dit is wel heel erg brutaal  :o , vind je niet....ik zit toch ook niet in jouw kooi  ::)


Hoger kan ik niet  ::)  ;D

Koko vind het vliegen in de kamer SUPERGAAF, hij raast van de kamer naar de keuken....weet zijn landingsplekken al goed te vinden en de wapper aan het palfond er de meest bezochte plek van alle 3 HOOG, VEILIG en OVERZICHT  ;D en toen ik ff bezig was om Kiki ook uit de kooi te laten vloog Koko op mijn arm en keek toe wat ik aan het doen was  8)...vond dat echt gaaf van een altijd zo'n afstandelijke Koko  :D

Melody vliegt er dapper achteraan, maar Kiki is wat rustiger en moet soms even worden gestimuleerd om lekker de vleugels uit te slaan......ze zit liever heerlijk om zich heen te kijken wat er allemaal gebeurt!

Als ze terug moeten naar hun kooi, dan neem ik eerst Kiki mee en de rest volgt vanzelf ;D  ;) erg handig...want zodra Kiki in de kooi zit stapt Koko erachteraan en Melody komt ook naar de kooi en kan ik er zo inzetten....eigenlijk best komisch om te zien....beginnen met Melody is een crime, want die maakt er een leuk spelletje van en kun je wel 80x heen en weer lopen...soms ook wel leuk om even op die manier te spelen, want Melody geniet daarvan....kijkt als ik wegloop en dan hopla snel eruit en fluitend weg!  ;D

Gisteren heb ik gem. gesn. groenten gehaald voor ze ....ik weet niet meer wie het zei, maar idd een stuk goedkoper en ze hebben vele soorten door elkaar....ze vinden het allemaal ....incl. grasjes en kwartels....erg lekker...Ook de Tuinkers en Alfalfa is "van harte welkom"....

Ruby begint al meer dingen na te doen van de anderen en het HALLO klinkt steeds duidelijker maar met de stem van Coco.....moest ik wel ff aan wennen, want dat is net of Coco  :P er weer zit! Ik ben bezig het zwaaigebaar erbij te doen en zo af en toe gaat het pootje omhoog bij "Hallo"....leuk....alleen het opnieuw wennen aan mijn handen vergt wat tijd en dat is jammer...ze is dus werkelijk behoorlijk  :o geschrokken van het vastzitten in mijn haar en het ging juist steeds makkelijker om haar op te laten stappen....ik hoop dat het vertrouwen weer terug komt ???  ::)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Wilma....

Ik kan nog steeds niet reageren in dagboeken of verhalen, kan het helaas nog niet opbrengen. Komt wel weer.
Maar vandaag MOET ik even reageren bij jou!

Bedankt dat je er gister(vanacht) voor me was toen ik het heel moeilijk had![/size]

Ik was zo blij dat je me aan wilde horen, echt.....je bent een echte "vriendin"!! Je was er toen ik je nodig had!
Liever een goede buur dan een verre vriend? Neeeh...doe maar andersom!!

Liefs, Nellie
   


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: ROCKS op  1 april 2006, 14:07:47
Wilma....

Ik kan nog steeds niet reageren in dagboeken of verhalen, kan het helaas nog niet opbrengen. Komt wel weer.
Maar vandaag MOET ik even reageren bij jou!

Bedankt dat je er gister(vanacht) voor me was toen ik het heel moeilijk had![/size]

Ik was zo blij dat je me aan wilde horen, echt.....je bent een echte "vriendin"!! Je was er toen ik je nodig had!
Liever een goede buur dan een verre vriend? Neeeh...doe maar andersom!!

Liefs, Nellie
   


Ik weet dat je het moeilijk hebt, maar langzaamaan zal de acceptatie komen ipv het diepe verdriet en zul je Rocky een plek in je hart geven waar niemand bij kan en alleen JIJ op bepaalde momenten de tijd kan nemen trug te kijken op een fijn leven van haar....

Het is nog veel te "vers"om hieraan toe te geven en het ongeloof van dit snelle gebeuren, waarvan je dacht en had gehoopt dat ze juist zou opknappen, zal nog lang in dat hoofdje blijven "rond malen"..."heb ik het goed gedaan, ben ik fout geweest ???"...Je hebt gedaan wat je kon om Rocky te helpen, van haar eitjes af te komen, wat de natuur juist niet deed!!!

Ze had pijn, waar niemand iets aan kon verhelpen....alleen een operatie kon haar hiervan afhelpen, niet te weten welke gevolgen zich voordeden NA de succesvolle operatie.....wie weet wat er was gebeurt als je NIETS had gedaan ???

Ik ben blij dat ik je de steun heb kunnen geven die jij op dit late moment juist even nodig had, toen ik mijn PC zou afsluiten voor de  nacht......TOEVAL ???....dat besttaat niet, want  alles heeft een rede van wat er toevallig lijkt te gebeuren!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hallo Wilma,

Ik kwam net bij jou even buurten, maar ik ben pas op blz. 48 begonnen  :o Die begon met je verjaardag, ik wil je toch nog van harte feliciteren  :D.
Zo te zien hebben jullie een heel leuk dierenparadijs  en de foto's zijn ook heel erg leuk  :D.
Ik hoop ook dat Ruby weer gauw vertrouwd met jou wordt, maar hoe doe je dat nou met je haar  ??? of durft hij daar zowiezo niet meer op. Dat zou jammer zijn.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

1 april 2006, 20:02:10 #719 Last Edit: 1 april 2006, 20:09:34 by Wilma1
Hoi Olga,

Alsof Ruby je heeft gehoord, lijkt ze heel plots te zijn "omgedraaid" en geheel uitzichzelf is ze weer bij me gekomen  ::) ....misschien omdat de valkjes lekker een paar uur los hebben gevlogen en ook bij HAAR IN de kooi hebben gespeeld en zelfs gegeten  :P uit haar bakje onder toezicht van Ruby die er geen "punt" van maakte....en ik die er stond te kijken en te praten tegen ze.

Wel erbij gebleven uiteraard, maar toch toegestaan en ze er niet uitgehaald  :P ....op deze manier leren ze elkaar beter kennen en dat er geen angst voor hoeft te zijn.... het lijkt erop dat dit geweldig heeft gewerkt  :D !! Ruby wilde ook haar aandacht , vloog op de grond en ik kon haar zo opliften waarbij ze zich tegen me aan nestelde...ik was dus stomverbaasd  :o

Het fototoestel heeft flink wat geklikt en de beste heb ik eraf gehaald ( IN 1X ditmaal ;D )...


Kijk, het gras bij de buren is altijd groener  ;)...


vooral als er nieuwe speeltjes liggen, die je niet kent.  :D..


dan ga je even flink fluiten naar de anderen, zodat ze ook komen  :D....


en wel hoor ze begrijpen het meteen  ;)....eerst ff bovenop


en later netjes door de voordeur ;D naar binnen toe...


leuk om eens ff rond te neuzen, wat er allemaal in zit  ::).....


Koko lekker stoer  8) onder Ruby zittend, terwijl die "HALLO" zegt  ;D ;D ;D...


Melody heeft een lekker hapje gevonden  :P....


Ruby komt toch ook maar even eten, want voor je het weet is alles op met 3 meeëters  ;D....

EN hier is ze dan:

wetend dat het NIET mag, maar toch ff boven op mijn hoofd zitten....voelt vast veiliger dan onderin voor haar ;D....


want voor ze naar boven klom heeft ze de nodige voorzorgmaatregel genomen, om te voelen of ze nergens in vast kwam te zitten....ze hapte voorzichtig onderin mijn nek aan mijn haar...nou als DAT niet slim is   ::)  ;D ;D....

Ook heeft Koko pal naast Dasiy (een van de poezen)  gezeten voor het raam en Daisy keek hem alleen maar aan zonder 1 poot uit te slaan, om vervolgens haar blik weer naar buiten te richten, DAT vond ze veel interessanter...

toen Koko weer naar beneden sprong op een box, keek ze hem  na en bleef keurig zitten....

Kijk alleen laten moet je NOOIT doen natuurlijk ,maar dat ze hier OPGEVOED zijn is wel duidelijk !!!
;) Wilma






Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3