DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ruby begint je huis ondertussen al aardig te kennen geloof ik  :D en met kiki en koko zal het nu toch niet lang meer duren denk ik voor er een eitje ligt  ;) en melody leert haar ouders om niet bang te zijn van dingen en mensen buiten de kooi dus die heeft een taak op zich  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 19 maart 2006, 21:40:26
melody leert haar ouders om niet bang te zijn van dingen en mensen buiten de kooi dus die heeft een taak op zich ;)

groetjes marilyn


Hmmm.....jaaa zo had ik het nog niet bekeken, maar iddd....sinds Melody zelf in en uit de kooi gaat gaan Kiki en Koko langzaam mee en steeds verder in hun ontdekkingen...terwijl ze nooit durfden....ik moest zelfs moeite doen ze vanavond terug te krijgen  ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey Wilmaatje...

Goh, dat vind ik nou leuk, dat je ons allemaal hebt uitgenodigd voor je verjaardag!! Echt tof van je!!
En we mogen ook nog blijven eten?? Nouh, je verwent ons wel hoor. Ik weet dat er niet gerookt mag worden, is wel heel lief dat je dat voor mij hebt gedaan. Da's nou wat je noemt een echte vriendin! :-*

Truste, Nellie (DUCK)


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marilyn

hoikes wilma

aks kiki en koko hun jong melody blijven nadoen heb je straks 2 tamme valkjes bij  ;) en tja dat ze niet direct terug in de kooi willen ............... kan ik wel begrijpen ze hebben de smaak van de vrijheid te pakken hé  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Nellie Duck,
Dat gaat dan een aardige speurtocht worden voor je, door Zaandam heen zonder adres  ;D...Kijk en op deze leeftijd ....die er dus "aankomt"....verwen IK niemand, maar is de bedoeling dat IK wordt verwend....EN MEESTAL DE DAG VAN JE LEVEN VOL VERRASSINGEN  ;D ;D ;D omdat dit maar 1x gebeurt  :D :D..

Hoi Marilyn,
Het zou wel gaaf zijn als Kiki en Koko tammer worden....alhoewel  Kiki op stapt op mijn vinger als ze buiten de kooi is...IN de kooi doet ze dat niet.....maar net wat je zegt hun vrijheid op dat moment is heerlijk natuurlijk. Vandaag waren ze de hele dag alleen, eerst  moest ik werken en daarna naar de sauna.  Ze zaten zelfs al op stok toen ik thuis kwam.....en dat voorbeeld ga ik zo volgen ;D...
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 20 maart 2006, 21:54:51
Kijk en op deze leeftijd ....die er dus "aankomt"....verwen IK niemand, maar is de bedoeling dat IK wordt verwend....EN MEESTAL DE DAG VAN JE LEVEN VOL VERRASSINGEN  ;D ;D ;D omdat dit maar 1x gebeurt  :D :D..

:D Wilma


hoikes wilma

je hebt gelijk dat je niemand verwent en op deze speciale dag zelf verwent wil worden ;) en een dag van verrassingen  ::) ik heb toch al voor één verrassing gezorgt maar wat ??? dat verklap ik lekker nog niet dus afwachten maar

groetjes marilyn

Wilma1

Oooooooooo ??? ??? ??? Nu wordt ik wel nieuwsgierig hoor ik ga op de staan  ;D ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

IK WEET HET..... IK WEET HET... EN EEN SUPERVERASSING IS HET WEL ERG MOOI MARILYN...JE BENT EEN ECHTE KANJER!!!!!! :-* :-* :-* :-* :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nu jij je verassing in je mail hebt gevonden mogen de anderen ook meegenieten vind ik  ;)
bij deze voor morgen (een beetje te vroeg) gelukkige verjaardag  :-*



groetjes marilyn

Wilma1

niets teveel gezegd  :D :D :D :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Hoi Wilma,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

50 jaar Sarah!!





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny


Hoy Sarah
Hartelijk gefeliciteerd en nog heel veel gelukkige jaren gewenst met allen die je lief zijn.
Groetjes Riny :D

Christine

Van harte gefeleciteerd op je verjaardag en moge al je wensen uitkomen!! Veel geluk!! ;D :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Citaat van: Caroline op 22 maart 2006, 06:06:51


Hoi Wilma,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

50 jaar Sarah!!







Hoi Caroline,
Heb JIJ meegeholpen versieren hier thuis  ;D ;D ;D...jij bent NET zo vroeg op als dat ze hier waren stiekumpies......ik heb NIETS gehoord en anders ben ik altijd "een en al oor"....dat hoort zeker bij de 50 ??? Maar wel lief dat je aan mij denkt op de hele vroege ochtend  :D

ALLEMAAL BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE WENSEN EN IK GA ZEKER GENIETEN VAN DEZE NIEUWE LEVENSPERIODE!!!!

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik heb je gisteravond al gelukkige verjaardag gewenst maar ik doe het nog eens

:-* HAPPY BIRTHDAY  :-*

lieve groetjes marilyn