DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Vast wel Riny ...IK heb er vertrouwen in zoals ik Goofy zie op de foto's was hij hier ook in het prille bgin van zijn wonen, maar door te vaak in zijn kooi te moeten en waarschijnlijk TE lamg voor wat hij gewend was....en dan OOK nog soortgenoten die hij nooit had gezien is alles TE snel op hem af gekomen en zag hij mij als een "naar" mens ...denk ik....ik ben blij voot Goofy en Diana dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.....een nieuwe start voor allebei!!


En verder...Piet vond vanmorgen een eitje bij  de valkjes!!! Helaas was het stuk....maar van het vorige nest lag ook het eerste eitje op een niet bedoelde plaats....OOK onderin de kooi!!! Er is dus wel iets in gang gekomen....zou erg leuk zijn!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dan ben ik er zeker van dat jij ook bijna aan de beurt bent om weer valkjesoma te worden.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Het begint erop te lijken Riny, maar best wel snel na het vorige nestje hoor......de kids zijn "net de deur uit"  ;D ;D ;D...komt vast doordat ze binnen zitten ???!!

Maar weer wat foto's


Hier het eerste eitje van nu...helaas   :-\ beschadigd....maar er komt vast wel   ;) iets goeds!


Hela, wat doe jij hier kleine.....dit is van mij hoor?!!


Oooo, je komt ff buurten, dat mag wel hoor ik, doe je niets...

Later op de middag nam ik Ruby even mee naar hier en ze zat lekker rond te kijken...ik speelde geluidjes af van het forum en ze was supernieuwsgierig  :P ....ze wilde van mijn ene schouder naar de andere lopen, maar waar ik ff niet aan dacht  :-\.....

IK HAD MIJN LANGE STAART IN   ::) en ze raakte dus verstrikt  :o ....o hellepie...ik roepen, maar Piet hoorde me niet toen op mijn vingers fluiten, maar DAAR schrok Ruby weer van en we zaten saampies in een benarde positie...

Ik was zelf al aan het rommelen   :-\ maar kon niet zien HOE  ::) ZIJ zat en wat IK   ??? deed.....vandaar dat ik besloot het aan anderen over te laten!! ARME RUBY!!!! Totdat mijn schoondochter iets hoorde van boven en wel hoor daar kwam het reddingspeleton  ;D en we werden bevrijdt....WEER WAT GELEERD!!!! HAAR "OP ZOLDER" MET EEN VOGEL OP DE SCHOUDER!!

Ik ga ff bij Goofy buurten!!
;) Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik ben blij dat met gootfy en coco alles in orde is en algauw kan je coco weer eens begroeten  ;)

en waaaaaw een eitje !!!!!!!!!! jammer dat het stuk is maar er zullen er zeker nog volgen  ;) en dan ben jij alweer valkjesoma  :D proficiat alvast

groetjes marilyn


Riny

Hoy Wilma
Meestal hebben ze bij mij vaak 2 nestjes snel achter elkaar.
Sommige hebben zelfs al nieuwe eitjes voor de jonkie's van nest 1 uitgevlogen zijn.
Groetjes Riny :D

ROCKS

Hoi Wilma...

Jammer hé, dat je eitje kapot is? Maar...er komt er vast nog wel eentje, of misschien nog wel meer.

Wat een leuke foto's!! ;)
Leuk hoor dat ze zo dicht bij elkaar zitten en elkaar ook nog tolereren.
Geniet van die mooie momentjes!

Fijn weekend, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: Riny op 17 maart 2006, 16:29:19
Hoy Wilma
Meestal hebben ze bij mij vaak 2 nestjes snel achter elkaar.
Sommige hebben zelfs al nieuwe eitjes voor de jonkie's van nest 1 uitgevlogen zijn.
Groetjes Riny :D



:o :o :o :o :o ::)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Dat was schrikken, voor jou en ruby, gelukkig dat je schoondochter naar beneden kwam.
Met goofy gaat het goed hij is lekker los samen met boomer en bobby.
Alleen als hij op je hoofd vliegt (wat ik niet toestaat) heeft hij de neiging om op je hoofd te wipwappen :-[.
En als je hem er af jaagd dan heeft hij de neiging om je te bijten.
Maar verders gaat het goed en was hij vanmiddag ook lekker aan het kletsen koppie krauw.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

17 maart 2006, 21:42:20 #683 Last Edit: 17 maart 2006, 23:43:02 by Wilma1
Even een kijkje op het soms drukke "schiphol" ;D...


Begint het spitsuur ???

Ik ga nog wel ff een paar rondjes !!


Moeten jullie nu allemaal hier landen ???

Hee... psst. Koko...hoor je wat ie zegt...alsof we hier elke keer zitten.....


Melody....ben je uitgerust....we gaan zo weer...
Hmmmm....dat werd tijd


JOEEEEEEEEPIEEEEEEEEEEEEEE


Pappa komt achter je aan Melody....WAUUUUUWWWWWW...geweldig!!!!


KIJK EENS nog een keer......


ZEG DAAR....kan het wat rustiger...we krijgen het koud van dat gewapper!!!


Oooo sorry hoor!


Kom op jongens....hoog tijd om naar huis te gaan!!!!!

En toen was het "stok" tijd  ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: moonwitch op 17 maart 2006, 19:27:44
Alleen als hij op je hoofd vliegt (wat ik niet toestaat) heeft hij de neiging om op je hoofd te wipwappen :-[.
En als je hem er af jaagd dan heeft hij de neiging om je te bijten.
Maar verders gaat het goed en was hij vanmiddag ook lekker aan het kletsen koppie krauw.
Groetjes diana


JAAA.... DAT ken ik...pas op dat ie niet je vel pakt want hij draait het "gemeen" om dan!!! Leuk he dat babbelen en fluiten....Melody heeft het van hem overgenomen!!!! Dus hij heeft haar best veel geleerd!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

prachtige foto's weer  ;)
je poezen zitten heel mooi te kijken naar de birdie's hoor  :P

groetjes marilyn

ps ik zend je zo metten een IM  ;)

Wilma1

Kijk eens wat een MOOIE handtekening ?!!!!!

MET DANK AAN MARILYN  :P ....JE BENT EEN KANJER ;D....IK VIND DE ANDER OOK AL MOOI   :D....MAAR DEZE IS SUPER  8) !!! :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Na de vliegdag van gisteren, zat Koko vanmorgen voor het deurtje te kijken....hij heeft het vast naar zijn zin gehad en vanmiddag is er wel weer "ruimte"om hetzelfde te doen...deurtjes open en vliegen maar....zelf heb ik er ook erg van genoten!

Koko heeft een lange tijd in het nest gezeten en een mooi rondje gemaakt en is daar geruime tijd in gaan zitten.....ik begon ff te twijfelen OF er al iets in zou zitten, maar nee nog niet zag ik later.

Waar ik wel zeer verbaasd  van stond was dat er uit het nestje met VOLLE BORST "papagaaitje leef je nog"  ???  werd gefloten en allerlei andere deuntjes die mij bekend klonken...ik keek om en met de "momentopname" dacht ik  :o "GOOFY ???"  :o....op precies dezelfde manier was het Koko die dat floot, Melody fluit het ook wel, maar dan hoor ik echt Melody nu stond ik plots stil om om te kijken!!! Goofy heeft dus zeker indruk achtergelaten hier!! ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahahaha ja idd goofy heeft indruk nagelaten zo heb je toch nog een herinnering aan hem  ;)

groetjes marilyn

ps gizmo heeft 3 jongen  :D


Wilma1

 Hoi Marilyn...Ik heb het gezien en gehoord op het filmpje erg lief hoor!!!!

Ruby heeft vanmiddag een wandelingetje door de kamer gemaakt   :P eerst op mijn arm en later via de stoel op de tafel....ik had plots een mooie decoratie want ze zat precies tussen mijn sfeerlichtjes met wat bloemenversiersel in op de tafel  ;D . Het foto ding wil ff niet dus moet w8ten op Piet zal nog ff geduld moeten hebben  :-[ !

Koko zit bijna de hele dag op nest  ::) ...te fluiten, zich mooi te maken en heeft een heus kuiltje met frutsels eromheen gemaakt...voor hem is de kraamkamer klaar  :P ...eerst dacht ik dat er al iets lag want Kiki bleef er ook lange tijd in, maar nee helaas  :-\ (nog) niet!!

Vanaf een uur of 4 hebben ze vrij rondgevlogen tot half 8. Eerst wilde Kiki en Koko niet en ging Melody alleen "op pad" maar later kwamen ze haar/hem ??? gezelschap houden. De wapper aan het plafond is een ideale landingsplaats voor ze en ze draaien gratis een rondje mee... ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3