DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Wilma
Moeilijk he, als je dat hoort.
Je zou er wel heen willen vliegen om hem terug te halen.
Natuurlijk mist Coco jullie en zijn vogelvriendjes.
Ik hoop echt dat hij zich snel aanpast.
Groetjes Riny :D


Wilma1

14 maart 2006, 18:28:53 #646 Last Edit: 14 maart 2006, 20:28:29 by Wilma1
Ik hoop het van harte voor Coco dat hij zich kan aanpassen...Joyce wil zich zoveel mogelijk aan de juiste opboeding houden met hem, want hij is zo in zijn voordeel veranderd, vindt ze.....en hij was al erg lief, maar idd zonder regels en nu hij die heeft heeft hij OOK een patroon van dag/nachtritme...als je weggaat....verschillende soorten voeding, want hij had erg eenzijdige voeding....noem maar op....en hier kreeg hij Multivit. wat zijn verenvacht wonderen heeft gedaan, maar ook zijn energie... en dat heb ik meegegeven!!! Ik wacht af....en raar ergens diep van binnen heb ik het gevoel dat hijn ooit terugkomt hier....ik weet niet waarom....feelings  ??? ::)...

NU EVEN EEN HEEL SERIEUS ONDERWERP....GOOFY....

IK ZOU HET FIJN VINDEN ALS IEMAND ZICH OM GOOFY WIL ONTFERMEN IN EEN GROTE VOLIERE MET SOORTGENOTEN....GOOFY IS DAN WEL TAM, MAAR NIET IN DIE ZIN DAT HIJ ECHT BLIJ IS MET ALLEEN MAAR MENSEN,

ALS HIJ ZIJN KEUZE KAN MAKEN IS HIJ ERG HAPPY MET ANDERE VALKPARKIETEN IN EEN GROTERE RUIMTE, ZODAT HIJ ZIJN VLEUGELS KAN UITSLAAN (ALS DIE WEER GEGROEIT ZIJN) EN DAARBIJ EEN ZICH KAN TOEVOEGEN AAN ANDERE VALKPARKIETEN.

HIER HEB IK GEZIEN DAT HIJ DAT GEWELDIG VINDT EN DAN HELEMAAL NIET ZONODIG TAM HOEFT TE ZIJN OM GELUKKIG ROND TE VLIEGEN. GOOF VOELT ZICH PRETTIG ONDER DE VOGELS....MAAR DOORDAT KIKI EN KOKO EEN KOPPEL ZIJN KOMT HIJ DAAR NU NIET MEER TUSSEN EN GEEFT HET PROBLEMEN EN FRUSTRATIE'S BIJ GOOFY....IK VIND DIT ZO SNEU DAT IK EEN OPLOSSING ZOEK OM HEM EEN FIJN LEVEN TE GEVEN....

IK HOEF ER NIETS VOOR TE HEBBEN, MAAR WEL IEMAND DIE SERIEUS IS EN NIET DENKT:

"O GRATIS... DAT IS LEUK EN DAN VERKOOP IK HEM DOOR!!!!"

DAAR HEEFT GOOFY NIETS AAN.....IK ZOEK DUS IEMAND DIE GOOFY EEN KANS GEEFT, MET SOORTGENOTEN ZIJN LEVEN TE DELEN!!


??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

14 maart 2006, 18:34:07 #647 Last Edit: 14 maart 2006, 18:42:20 by Riny
Hoy Wilma
Sinds vorige week hebben we er een nieuw topic bij, nl herplaatsing.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,15209.0.html

Ik denk dat je daar beter je oproepje kan plaatsen.
Dan wordt het ook door meer mensen gelezen.
Groetjes Riny
,

Wilma1

GEDAAN!!!!  :D  Nu maar hopen dat er een fijn plekje voor hem wordt gevonden....momenteel is hij er toch weer ff uit....vind het zo zielig en zit hij....precies...... op een zitstokje (die ik heb geplaatst)  op de kamervoliere bij de anderen en nestelt zich er denkbeeldig bij en doet een tukje!!! Ach het is zo'n "kneusje"...goed hartje, maar zo in de verdediging voor zichzelf om zijn "liefs" te behouden!!! en altijd alleen geweest en nu de betere kant leren kennen!!!
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik hoop dat je een goed plaatsje voor goofy vind  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Het zal heus wel moeilijk zijn voor je.
Afgelopen weekend Coco weg ,nu een plaatsje zoeken voor Goofy.
Maar het getuigd van veel dierenliefde.
Ik hoop dat j snel een mooi plekje voor hem vindt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

kijk eens in mijn dagboekje !!!! de kooi van kendi en misty heeft opengestaan en er is wel degelijk reactie gekomen de foto's bewijzen het  :D misty heeft haar vleugels gestrekt en ik hoop dat de volgende keer kendi ook eens buiten komt  :P

groetjes marilyn


moonwitch (diana)

14 maart 2006, 21:58:38 #652 Last Edit: 14 maart 2006, 22:09:56 by moonwitch
Hoi Wilma

Ik had al een berichtje neergezet in herplaatsing.
Maar als je voor je valkje een plekje zoekt wil ik hem wel voor je opvangen, tenminste als je dat zelf ook wil.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Ik ben blij met jouw snelle reaktie en heb je een IM gestuurd!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Wat vervelend dat Coco niet meer gelukkig is bij zijn ouwe baasjes.

Gek, terwijl ik het zat te lezen zat ik te denken, ik zal niet raar opkijken als hij weer een keer terug keert bij Wilma & Piet, even later schrijf je jouw gevoelens hierover zelf ook.

Sneu voor Brandon maar ik hoop het voor Coco en jullie.  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Coco is hier altijd welkom en dat weten ze......maar het zou idd sneu zijn voor Brandon, als Coco zijn draai niet meer kan vinden.... Het is een luxe probleem, als ie ergens heeft gewoond, waar iedere dag iemand in huis is bij hem.....poes, vogel of een van ons !!!

Ik ben wel blij dat er voor Goofy een oplossing kan komen....gisteravond is hij er geruime tijd uit geweest en heeft alleen maar bij de anderen gezeten....gefloten en  geslapen....eenmaal bedtijd voor ons, moest hij toch weer naar zijn eigen kooi en daar begonnen de problemen weer.....hij wil gewoon niet meer alleen wonen in een kooi!!!

En ik wil hem zo graag vriendjes geven, zodat hij dan in een voliere kan blijven waar ze allemaal de ruimte hebben...maar mis de ruimte hier en Goofy was overdag bij de andere mensen altijd los (hier gaat dat niet als ik weg ben!! en daarbij hij BLIJFT bij de valken zitten) en ging zijn kooi in wanneer hij dat wilde ....ook daar was terug zetten niet gemakkelijk!

Ik ben dan ook erg blij met Diana haar aanbod!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 15 maart 2006, 10:49:25

Ik ben dan ook erg blij met Diana haar aanbod!!
;) Wilma

Hoy Wilma
Dan weet je zeker dat die goed terecht komt.
Goofy komt in een prachtige voliere te wonen ,ik heb ze met eigen ogen kunnen aanschouwen.
En wat helemaal mooi is ,Diana is toch een bekende .
Je kunt dan ook Goofy helemaal blijven volgen.
Fijn dat het allemaal zo snel op zijn pootjes terecht komt.
Groetjes Riny :D

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hoi Wilma,

Hoe heet dat ook al weer?
Uhm...op je wenken bediend worden??Geweldig toch??
Je hoeft je niet af te vragen of ie goed terecht komt!!
See You!!

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

15 maart 2006, 16:16:00 #659 Last Edit: 15 maart 2006, 19:00:16 by Wilma1
JOEPIEEEEEEEEEE....Goofy is "geadopteerd" en wel door Diana en haar valkjes!!! Morgenochtend ga ik hem brengen. Daarnet stond ik bij hem en vertelde hem dat ie echte vrienden krijgt...leek wel of ie het snapt wat ik zeg  ;D ;D ;D.....kreeg meteen een "koppie krauw" en hij legde zijn kopje tegen de tralies.....ben altijd wel voorzichtig bij hem, niet meteen enthousiast je vinger tussen de tralies  ;D....maar hij liet het toe en kon ik hem ff lekker kriebelen!

Goofy gaat eerst bij 2 andere mannen inwonen (hij is stapel op Koko, dus dat gaat vast wel goed!), tot het weer wat beter is en dan lekker naar buiten toe, de ruimte in!!! Hopelijk doe ik hem hier plezier mee, maar ik vermoed van wel  :D !!

Koko en Melody hebben vanmiddag lekker rond gevlogen, keihard van de ene kant naar de andere kant en af en toe BUKKUUUUUUUH  :o !!!!! ::) Toen ik weg moest eerst Melody terug  gezet ;D  en daarna Koko richting   :P kamervoliere, voorzichtig benaderd.....hij kwam niet zitten, maar ging wel waar ik wilde..... OP de voliere.....toen richting deurtje :D gedirigeerd en hij stapte ZELF :D parmantig naar binnen....BRAVOOOO KOKO 8) !!!! Weer en stapje verder  ;D ! Kiki had geen zin, die ging pitten en deed geen stap naar buiten  :-\ ....

O en Melody heeft een nieuw geluidje uitgevonden waar WIJ op reageren, ze zat plots te piepen, alsof ze gebeten werd...ik bijna 2 treden tegelijk naar beneden en zit ze me aan te kijken om verder vrolijke deuntjes te fluiten.....maar wel diepe interesse, dat ik zo snel naar de kooi kwam....nu zit ze weer zo mal te pieperen en je blijft dan toch kijken he....maar niets aan de hand gewoon leuk.......AANDACHT...het lijkt bijna of er een glimlach rond het bekkie komt....GEFOPT, maar "je" komt wel!!!!!!!!

Als ik eraan denk neem ik fototoestel mee om morgen Goofy's nieuwe huisje erop te zetten!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3