DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Verdrietig om Coco af te staan, maar een goed gevoel met het blije kindergezichtje, die dan ook nog zegt "dank je wel dat jullie Coco terug hebben gebracht".......het voelt alleen leeg.....maar ik ga ze zeker nog opzoeken het zijn erg lieve mensen!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Zie je wel ,je hebt er lieve vrienden bij gekregen!
En dat verdien je ook.
Groetjes Riny :D

Wilma1

                                   

                                           

hier ga ik van kleuren hoor!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik heb net je foto's bekeken en je hele verhaal gelezen  ;)
ja een kindergezichtje dat straalt kan je toch wel over je verdrietig afscheid heen helpen hé  ;) je foto'z zijn prachtig en spreken voor zichzelf, je hebt er idd vrienden bij en coco zal je nog wel zien  :D

en ruby ooooooooooo zo lief zeg  :D die heeft waarschijnlijk je verdriet aangevoeld en wilde jou op zijn manier troosten die lieve schat toch  ::)  :D

al deze positieve dingen heb je zeker en vast verdient want jij hebt zo goed voor coco gezorgt en die mensen zijn jou daar dankbaar voor  ;) en ruby die is ook dankbaar voor jou goede zorgen  ;)

groetjes marilyn

Wilma1


                  NOG EEN X



                                         

Nu maar stoppen hoor met al die complimentjes  :P , straks ga ik nog naast   ::) m'n schoenen lopen  ;D !!! Ik ben altijd zo "begaan" met dieren en hoef er zeer weinig voor te doen, ze in mijn hart   :-* te sluiten......soms is dat ook wel eens lastig   :-\ om iets weer los te laten.....maar kan er ook iets goeds  :D  voor terug krijgen  ;D
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 12 maart 2006, 20:15:06

                  NOG EEN X



                                         

Nu maar stoppen hoor met al die complimentjes  :P , straks ga ik nog naast   ::) m'n schoenen lopen  ;D !!! Ik ben altijd zo "begaan" met dieren en hoef er zeer weinig voor te doen, ze in mijn hart   :-* te sluiten......soms is dat ook wel eens lastig   :-\ om iets weer los te laten.....maar kan er ook iets goeds  :D  voor terug krijgen  ;D
:D Wilma




hoikes wilma

ik geloof nog nooit dat jij van een paar complimentjes naast je schoenen zou lopen , zo ben jij niet  ;)
wat betreft begaan zijn met dieren en als vanzelf in je hart sluiten dat probleem heb ik ook maar zoals je zegt je krijgt heel erg veel terug voor die kleine moeite die je voor je dieren doet en dat verwarmd dan weer je hart  :D

groetjes marilyn

ps ook al heb je een dier waarvan je op voorhand weet dat die niet lang bij je blijft toch is zelfs dan het afscheid weer zwaar  ;)

Caroline

Dank je wel WIlma, dat je je mooie maar ontroerende fortoverhaal met ons wilde delen.

Heerlijke foto's van Ruby, dat zal je goed hebben gedaan, juist vandaag.

Groetjes van Caroline  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Het is nodig om jou een complimentjes te geven!! Je hebt Coco super goed verzorgt en dat speciaal voor Brandon!! Het afscheid was zwaar maar je kan altijd Coco gaan bezoeken en ook Brandon en zijn ouders zouden dat heel erg leuk vinden!

Tja die vaatdoek leek enorm op Coco  :P Een mens kan zich vergissen!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ben je 1 dagje werken, moet ik mezelf alweer uit het "diepe vissen"                   ;D ;D ;D

De valkjes mochten vanmiddag weer vliegen, maar Kiki en Koko hebben het vast tedruk met wippen en het nest, want ze wilden NIET 'buiten' spelen...Melody heeft behoorlijk wat vlieguren gemaakt en zelfs geland op de kooi VAN en naast Ruby...die maakte wat geluid, maar deed verder niets....lief hoor....Ruby heeft zelfs een stukje walnoot uit mijn mond gehaald ....HEEEEEEEL ZACHIES!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

heb jij geluk dat kiki en koko het zo goed doen straks ben jij weer valkjesoma  ;)
amai zeg ruby leert snel bij hé  :D
en laat melody maar eens straaljager spelen  ;) dat doet haar goed om een de vleugeltjes te strekken  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Gisteravond belde Joyce....waar Coco nu is.....Coco is erg stil en zit veel voor zich uit te kijken. Zondag zijn ze de hele dag thuis gebleven om hem niet meteen alleen te laten.....maar gisteren was zijn 1e dag alleen tot ong. half 5.....daarna is ze wat werkzaamheden gaan doen en Coco gaf aan mee te willen, zo dat heeft ze wel gedaan.....hij "wilde" ook stoffen en met een tissue heeft ie zijn werk gedaan  ;D ;D (goed opgevoed he?!!)

Bij het horen van vogels kwam er wat geluid uit hem en ze zei dat hij precies Piet zijn fluitje nadoet! Onder het eten begon hij ....als van ouds.....te bedelen en schreeuwen om ook wat te krijgen....ze heeft hem hierop in zijn kooi gedaan....voorheen kreeg hij dan ook wat "mensen" eten, maar ik heb dat NOOIT gedaan en hier bedelt hij ook niet!

Coco zoekt wel " aandacht" bij zijn stenen vriendinnetje, maar verder doet ie niet zoveel , zoals ze van ons hoorde hoe hij hier bezig was met spelen en heen en weer lopen......veel babbelen....nou ja ze ziet het in zijn fotoboek.

Alleen toen Brandon met vriendjes kwam, was er weer wat drukte, wilde hij meespelen met ze en werd wat vrolijker.....maar ja die speelt ook veel buiten en moet naar school echter al vroeg ging hij op zijn kooi slapen en hier zat hij veelal bij ons en babbelde etc. tot een uurtje of tien, om hem dan " naar bed"te doen.....misschien moet het wennen, ik hoop dat hij niet verdrietig wordt hoor  :'(



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Kiki en Koko waren alweer vroeg "op de wip" hihihihi ;D....Melody fluit er ook al naar en goofy galmt mee....een wip met muziek dus....worden muzikale vogeleitjes ;D

heee het andere deeltje is al weg zie ik....ach ik kan "toveren" met de pc  ;D ;D
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ik denk dat Coco ff tijd nodig heeft! Het is ook niet makkelijk voor hem! Opnieuw nieuwe huisregels etc! Het is een enorme aanpassing voor hem! Ik hoop echt voor je dat hij er zich overzet!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**