DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

26 februari 2006, 17:38:05 #555 Last Edit: 26 februari 2006, 17:40:59 by Wilma1
Citaat van: Riny op 26 februari 2006, 15:12:41
Hoy Wilma
Dan koop je toch lichte rolgordijnen voor als je ze los wil laten vliegen.
Groetjes Riny :D




Dat van die rolgordijnen is zeker ter sprake geweest ;D ....ik krijg van Joke  hun rolgordijnen als ze gaan verhuizen (ong.Juni a.s)....die passen dan niet meer en bij ons wel, hebben dezelfde kleur (lichtbeige) als die bij ons zijraam zit, en ze zijn nog goed...... dus moet nof ff geduld hebben......of ze moet ze er alvast afhalen, voor de lieverds  ;D  ;D  ;D.....  :-X hinthinthint.....Ze leest mee he....hihihihi!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Helaas ik zie je foto's niet, alleen maar witte vierkantjes met rode kruisjes er in.  :-\

Ik kom morgenavond nog wel eventjes kijken of ze het dan wel goed doen.  :D

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 26 februari 2006, 21:01:46
Hoi Wilma,

Helaas ik zie je foto's niet, alleen maar witte vierkantjes met rode kruisjes er in. :-\

Ik kom morgenavond nog wel eventjes kijken of ze het dan wel goed doen. :D

Groetjes van Caroline ;)


Nou DAT zit ik dus net in marilyn haar dagboekje te schrijven IK zie ook alleen maar vierkantjes met kruisjes overal!!!
:o Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hallo Wilma
Peter is er mee bezig om het te herstellen.
groetjes Riny :D

Wilma1

Ben al blij dat het niet bij mij "zit"...pfffffffffff.....
Succes Peter!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Daar was ik in het begin ook al bang voor dat het bij mij lag.
Maar als zich zoiets voordoet kun je het melden bij FOUTEN OF BUGS.
Dan krijg je snel genoeg antwoordt.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Oke...dank je wel....weer wat geleerd  ;D......maar het antwoord was NU OOK heel snel hoor!! :D

Voor zo                     

WELTERUSTEN


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik had gisteravond je berichtje al gelezen dat er foto's stonden van die vogels maar ik kon er niet op reageren omdat ik de foto's niet zag maar idd op die foto's zie je enorm goed dat het heeeeeeeeeeeeeel veel vogels zijn en ik heb medelijden met die mensen die steeds weer opnieuw alle poep moeten opruimen  :-\ maar gelukkig peter is zo'n engel dat die dat zo snel heeft hersteld hé  :D
ik ben gisterenavond helaas niet meer online geweest omdat ik me even met de jongeren hier heb beziggehouden  :P maar nu ben ik er weer  :D ik ga nu eff de dagboekjes lezen en dan (als ik ze gelezen heb dus zal nog wel een tijdje duren  :-\ ) plaats ik wat foto's in mijn eigen dagboekje  ;)

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: Wilma1 op 26 februari 2006, 17:32:55









Hoy Wilma
Moie foto's heb je geplaatst ,maar van die zwerm wordt je echt niet vrolijk.
Je zult die troep maar op moeten ruimen.
Groetjes Riny  :-\ :-\

Wilma1

28 februari 2006, 11:27:30 #564 Last Edit: 28 februari 2006, 11:43:17 by Wilma1
Citaat van: Riny op 27 februari 2006, 13:22:07
Je zult die troep maar op moeten ruimen.
Groetjes Riny  :-\ :-\[/color][/b]


Precies...Danny heeft nog nooit  ::) zo vaak zijn auto gewassen :P...zit straks geen kleur meer op  ;D ;D ;D...En als ie hem ergens neerzet, kijken mensen met een blik  :o..."tjee, die mag zijn auto wel eens wassen?!!"...BAAAAAAAAAAALEN!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Gisteren weinig beleefd met de vogels...moest eerst werken en 's middag WEER plots met een poes naar de DA....Daisy GILDE Zondagavond na een hapje eten....ze liep grommend en jankend door het huis en eindelijk had ik haar, om te kijken.....mocht niet aan het bekkie komen want het leek wel een speenvarken en aangezien Daisy in die 16 jaar nog nooit ziek is geweest was er toch echt wel iets aan de hand en niet op haar tong gebeten (wat ook kon he?!).

Bleek en flink ontstoken kies te zijn die geheel ging opzwellen van binnen....erg pijnlijk en ze moest meteen onder het mes.....tjongejonge.....geloof het haast niet kwam nooit veel meer dan entingen bij de DA, maar heb nu een abonnementje...hij vroeg al waarom ik niet meer liet enten...... ::) jaja....portemonee raakt leeg en ze komen niet veel buiten dus is dat minder prioriteit....ten 2e als ze hier in het water vallen, helpt die enting niet, want ze verzuipen dan.

Dus de kassa ging weer ...pingpingpingping.....

Vanmorgen het hele vogelspul gespoten met water.....de valken genoten zichtbaar en Melody kronkelde samen met Kiki in allerlei bochten....mooi om te zien!!! Koko heeft meerde malen in het nest gezeten en kijkt in elk hoekje en gaatje.....

Zingen doen ze met zijn 3en als de beste en het overtuigt mij steeds meer dat Melody een MAN is....het lijken de 3 tenoren wel  ;D ;D ;D......Melody fluit Goofy na en ik moet goed kijken wie er fluit  ??? :D....

Joke heeft gereageert hoor, op de rolgordijnen  ;D ;D ;D...ik zal niet in details treden, maar ik kon "de pot nog even op",   ;D daar kwam het op neer....hihihi.....ik mag ze eind April ophalen  :D :D :D....dus nog even geduldig afwachten!!!

Zo ga weer ff werken.......!!!

Dagdag
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jammer van je poes hé maar echt wel nodig blijkt want als ze zoveel pijn heeft ken je het ook zo niet laten hé  :-\

houden je valkjes ook zo van douchen ? djeezes hier kunnen ze ook wat hoor van vleugels draaien en gek doen om toch maar zoveel mogelijk water op te vangen hihihihihi

mooi hé als ze allemaal in koor fluiten hihihihihi hier fluit e hoogste , langste, mooiste melodietjes zelfs mayka kan er niet tegenop  ::)

en wat die rolgordijnen betreft tja nog eff geduld meisje zo lang duurt het nu ook weer niet meer hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

2 maart 2006, 11:30:04 #567 Last Edit: 2 maart 2006, 11:39:53 by Wilma1

Heee kijk nou, het deurtje staat open??


ik ga eens kijken.....

ik mag lekker "buiten" spelen

Melody keek voorzichtig om een hoekje, maar eenmaal wetend dat ze zelf erin en eruit kon, maakt ze daar een spel van...ze had enige tijd gespeeld, rondgevlogen en ging weer netjes naar binnen toe om te slapen.....verder wlde niemand eruit....Goofy stak zijn koppie om de hoek maar ging snel weer naar binnen...zag eruit alsof ie dacht......brrrrrr  ::)  koud buiten  ;D ;D....

Ben gisteren 4 uur bezig geweest om de voliere geheel goed schoon te maken, Dusty heeft schurft en zit nu apart in een kooi voor de voliere, ze was geheel van slag zo in haar uppie, maar kan ze wel zien en horen, de anderen kwamen op "visite" tegen het gaas aan....wel zielig hoor, ik hoop dat het snel weer beter gaat en ze over een paar weekjes weer terug kan!

Hoe komen ze aan schurft ??? Weet iemand dat ??? Riny ??? JIJ   :P weet veel  ::)...

Heb meteen de rest ook maar gedaan en daarna mijn huiskamer, want het leek wel "oorlog"...... overal was het een bende, maar alles glimt weer en met muziek aan was het wel gezellig, want samen met alle vogels hebben we heel wat af gegalmt  ;D....Ruby zat steeds met haar kop te swingen en te fluiten (als je het al fluiten noemt  :D) , de valkjes zongen het hoogste woord en "papagaaitje leef je nog" kwam haast mijn oren uit, want Melody kent het nu ook en Coco doet vreselijk zijn best!

Vanmorgen mocht Ruby weer ff alleen spelen waar ze zelf wilde en ze koos natuurlijk Coco's speelplek weer uit....dat ik ook haar favoriet....alle stokken zijn al kaal of stuk gekauwt dus straks Piet ff de boom in sturen  ;D....Opeens fladderde ze op de grond en begon aan haar verkennings tocht...lange nekken volgde haar, maar niet een waagde het op te staan en naar haar toe te lopen.....VEEL TE GROOT!!!!

Toen wilde ze weer terug en zat om zich heen te kijken, liep naar de kamervoliere, klom naar de eerste verdieping (waar de poezen vaak liggen) ging via de zijkant naar Coco's kooi en klom naar boven....daar zat ze trots te kijken !!!!! En ging weer lekker verder knabbelen.....ze is ook nog met me mee geweest naar de keuken en bleef keurig zitten en met mijn haar spelen..

Ze is alleen erg bang voor die handen, hoe kan ik haar dat nu "wijsmaken" dat ze er niet bang van hoeft te zijn ??? want zogauw ze die ziet hapt ze of kruipt weg, dus doe ik mijn mouw erover en gaat het makkelijker....


Op mijn kop naar beneden....


Eens even rondneuzen....pas op ik kom eraan!!!!!


O, het nest is gister bekeken door de 3 volwassenen....hihi...Koko was bezig de houtjes te verzamelen in een hoek en Kiki kwam daarna even rondkijken gevolgd door Goofy, tijdens de wipwap...heb ik wel gelachen....Koko op Kiki en Goofy op Koko  ;D ;D ;D het was een komisch gezicht hoor 3 vogels opelkaar :D...niet alleen mensen doen aan een trio  ;D
;)Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Tara

Hoi Wilma,

wat een mooie foto's :-*
Je hebt ook veel ruimte aan je vogels 'besteed' zeg,
heel mooi!

Groetjes, Tara

Wilma1

Dank je Tara....ze mogen best veel bij ons, hebben ruimte nodig en als we eraan kunnen voldoen, doen we dat. Van de zomer gaan de valken en Ruby mee naar de camping, KIKI en KOKO zijn daar vorig jaar ook geweest.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3