DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Sterkte donderdag!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Gerda op 21 februari 2006, 21:25:07
Hoi Wilma,

Sterkte met je dagje ziekenhuis opname!!!

En dan nog wat: ze roepen jou in mijn dagboek

Citaat van: Gerda op 20 februari 2006, 19:49:50
Ik stuur deze wel in voor de captiongame!!



G


Ik weet al een leuke:

WIIILMAAAAAAAAA!!!!!

Rianne[/color][/size]


Grappig toch!!!


HAHAHAHAHAHAHA...................GAAF DEZE FOTO!!!!

En de tekst.....dar ben ik haast mee groot geworden Rianne  ;D ;D ;D
:D :D :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hahaha dat kan ik me voorstellen ;D

Wilma1

Ik heb hier beneden een voltallig zankoor staan  ;D , Goofy fluit zich bijna scheel op het gewipwap van Kiki en Koko en Ruby heeft ook een deuntje verzonnen die ze erg leuk vind,t lijk wel meer op een broedse kip  ;D ;D ;D.....maar er komt steeds meer geluid uit en het geschreeuw is gelukkig nog niet aan de orde hier! En Coco zingt en fluit ook de gehele dag....een vrolijk huishouden hoor?!! Met plezier sta ik de kooien te doen en HUN troep op te ruimen  ;D

Moest ff op het forum, toen ik hoorde dat er geent mag worden, wat zullen sommigen hier blij zijn. Nu maar te hopen dat er gemakkelijk aan het vaccin te komen is, want gister hoorde ik dat ze VEEL TE WEINIG HEBBEN BESTELD....Nou WIE IS ER NU STOM ???

Zometeen ga ik naar de dierenwinkel een broedblok kopen, want ik zie het gebeuren dat ik weer eitjes op de bodem ga vinden   :P en dat is niet de bedoeling, want vorige X was ik ook net te laat.....maar gelukkig is het wel goedgekomen. Kki en Koko zitten voortdurend "op de wip" ze lusten er wel "pap" van ;D ;D of zou het door Goofy's spontane  ::) aanmoediging komen ?!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd als ik jou was zou ik ook maar snel om een broedblok gaan hoor want dat is de reden dat ik er ééntje ben gaan halen voor kendi en misty !!!!!! ik wil geen eitjes op de bodem van de kooi (vanwege de onrust die de poezen zouden veroorzaken ) ik hoop dat je weer een mooi nestje krijgt en dat je er veel plezier mag aan beleven  ;)

ok heb jij ook al een zangkoor  :P ieder zijn eigen liedje maar allemaal door elkaar  ::) en rara wie zingt wat hahahaha kom ik hier ook tegen.

en wat dat enten betreft daar weet ik niet veel van omdat ik er eigenlijk niet echt mee te maken heb . het enige wat ik weet is dat ik een mail heb gekregen in verband met duiven en ophokken en de duiven hier in belgie mogen vrij rondvliegen op voorwaarde dat eten en drinken binnen gebeurt maar bij ons vliegen ze toch alleen maar buiten om hun vleugels te strekken en dan later om mee te doen aan de vluchten en ja idd die grote vluchten voor duiven worden een probleem denk ik maar wij doen alleen maar mee aan korteafstandsvluchten  :P maar ik vind het enten wel positief en idd ik hoop dat er voldoende entstof is voor iedereen die zijn dieren wil beschermen, maar of dat zo is is nog maar de vraag  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

Ze hadden in meerdere winkels alleen maar van die GROTE ZWARE onhandige blokken staan, een "rechtop" blok noem ik dat en ik heb liever een "overdwars, dan hebben ze meer ruimte en daarbij dan nog duur ook.....we gaan er zelf een maken!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zat es te denken....eigenlijk zou het "mooi" zijn (voor ons dan!!)  als er een VERBOD komt op het vervoeren van vogels  ;D ....dan MOET Coco hier langer verblijven en DAT VINDEN WIJ NIET  ::)  ERG HOOR  :P !!!!!! ;)....(wat een gemene gedachte van mij  he?!)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Gemeen maar wel heel logisch hoor, ik kan me voorstellen dat het pijn doet om Coco weer terug te moeten geven na zo'n tijd.

Sterkte vandaag in het ziekenhuis.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

tja zo'n gedachten kan je idd wel gemeen noemen maar je hebt het voordeel dat het zoniet is dus draait het niet echt gemeen uit  ;) iedereen heeft wel eens zo'n gedachten maar dat is eventjes dat dat in je gedachten komt en dan vergeet je dat weer zo doe je toch niemand kwaad en dat is wat telt  ;) ik leef wel met je mee want in jou plaats zou ik misschien dezelfde gedachten hebben  :P afscheid nemen doet altijd pijn daar kan je niet vanuit (jammer genoeg niet) ik hoop alleen dat je valkjes en ruby een beetje afleiding kunnen geven  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Caroline op 23 februari 2006, 09:16:45
Gemeen maar wel heel logisch hoor, ik kan me voorstellen dat het pijn doet om Coco weer terug te moeten geven na zo'n tijd.

Sterkte vandaag in het ziekenhuis.

Groetjes van Caroline


Ik heb nog 1 nachtje "te gaan" moet morgen om half 8!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

veel sterkte morgen in het ziekenhuis en je weet ik denk aan jou hé  ;)

en bedankt voor de e-mail hé dat is echt een primeur  :-* ik heb je al een mailtje terug gezonden  :D

groetjes marilyn

Riny

                          
Hoy Wilma
Ik ben wel erg laat ,maar ik wil je toch nog even sterkte wensen ,met je dagje ziekenhuisopname.
Ik las dat jullie zelf een liggend blok willen maken.
Daar heb ik een bouwtekening van,dus als je dat graag hebt moet je maar een gil geven.
Groetjes Riny :D

Caroline

Een dagje te vroeg??

Nou sterkte morgen dan!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Wilma1 op 23 februari 2006, 00:26:46
Zat es te denken....eigenlijk zou het "mooi" zijn (voor ons dan!!) als er een VERBOD komt op het vervoeren van vogels ;D ....dan MOET Coco hier langer verblijven en DAT VINDEN WIJ NIET ::) ERG HOOR :P !!!!!! ;)....(wat een gemene gedachte van mij he?!)
;) Wilma

Hoy Wilma
Ik kan je gedachten wel begrijpen,maar ben je niet bang dat je er alleen maar meer verdriet door krijgt.
Nog meer dagen dat jij je aan Coco gaat hechten?
Gaat verder alles goed met jou?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Dat denk ik wel Riny.....Piet zegt ook al "hoe eerder, hoe beter"....in de juiste zin van het woord,

Met mij gaat het goed, het viel erg mee...maar dat had ik al verwacht......Ik kan gewoon Maandag weer aan het werk, moet alleen het weekend ff rustigaan doen zeiden ze.....

Volgende week moet ik naar de Neurochirurg, 5jr. geleden zijn er wervels vastgezet en nu blijkt dat het weer wegschuift, daar ben ik en de Neuroloog erg van geschrokken en moeten nu toch weer "hogerop", om te overleggen...."wat nu??"....en zo'n OK zit ik echt niet meer op te wachten!!! Zie daar dus wel tegenop! Maar goed het moet toch!

Ik ga ff wat foto's plaatsen van "ons" nestje en Coco.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3