DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

heb ik dat goed gelezen regenachtig weer bij jullie !!!!!!!!!!!!! hier is het een wit tapijt sinds een uur  ::) ben blij dat ik alweer terug ben  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn en Wilma
Hier is het prachtig weer voor de tijd van het jaar.
Mijn Jan is al de hele dag aan de nieuw te bouwen voliere's bezig buiten.
Zelfs zonder jas aan!
Groetjes Riny :D

Wilma1

 Hmmmm :-\....zit ik hier toch duidelijk verkeerd, want zon is lekker, maar een wit tapijtje ziet er sfeervol uit!!! Ik heb wel een mini "wit tapijtje" voor me liggen en dat knort....MITZY
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes riny en wilma

bij ons ligt hier buiten een heeeeeeeel groot wit tapijt  :-\
riny ik had liever het weer van bij jullie gehad hoor  ;) want zo ga ik niet graag op stap

groetjes marilyn

Wilma1

Ik heb geen tijd  :'( om bij allen te buurten, kom net thuis, ga zo aan mijn eten en Petra ligt hiernaast te slapen...het getype kan dan erg storend zijn en DAARVOOR ligt ze juist hier, omdat hun buren aan het verbouwen zijn....HEEEEE WEER EEN REDE VOOR EEN LAPTOP ;D ;D ;D....

Maar wat ik ff wil melden....Kiki en Koko hebben vanmorge heel erg hun best gedaan een "wipje" te maken onder FLINKE toejuiching van Goofy...die er met zijn snuit pal bovenop zat en en ze stevig aanmoedigde  ;D ;D...

WAT jammer dat IK dat niet gezien heb, ik was werken, maar Piet heeft genoten en of het paartje ook blij was met toekijkers ???...dat zullen we niet weten!!!

Ruby heeft net flink haar beklag gedaan over de papagaaien kooi  die zo'n vreselijke gladde en dikke rand   :-\ heeft....voor de 2eX is ze eraf gekukelt  ::) en daar zat ze op de grond. Mitzy wilde kijken, maar ik heb haar snel weggehaald, want Ruby wordt bang en daarbij, als die hapt is Mitzy haar neus kwijt...we hebben genoeg geld naar de DA gebracht de laatste tijd  :P.

Ik heb van sisaltouw een houvast eromheen gemaakt en ze is me erg dankbaar, dan kan ze tenminste op normale manier naar elk kantje en ploft niet steeds op de grond, dat is toch geen gezicht voor zo'n stoere kanjer...Ik kon haar wel makkelijk en ZONDER BIJTEN!!!! op de kooi zetten en zlef een piepklein kriebeltje op haar kop geven.... Nou..."DE KOP IS ER DUS AF" met het bang zijn voor ons....en een goed begin is het halve werk...

Schreeuwen doet ze nog steeds niet  :-X :-X :-X ze babbelt wat.....ze is lief rustig en TOCH WEL sociaal naar Coco, andersom is het minder...Coco speelt de baas (klein ding) en wil simpel lekkers uit haar bakje halen, gaat met de snavel tussen de tralies door...als hij de kans krijgt...ik heb ze uitelkaar gezet met los zijn, anders is het misschien vragen om moeilijkheden en daar zittten we niet op te w8ten!!!

En Marilyn, ik zie je one line komen, maar helaas :-\ tot eh.....ja wanneer....ik zie wel!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Gaat echt geweldig hier met Ruby, geweldig joh!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

we zijn dan ook erg blij dat alles naarw ens gaat....daarnet heb ik ze allemaal gesproeit, Kiki vindt dat het lekkerst van allemaal en kruipt bijna door de tralies om maar geen drupje te hoeven missen.... :P.....Goofy raakt er ook meer aan gewend en komt nu ook naar de straaltje toe...zo ie je maar...wat ze eerst niet kennen en bamg waren, vinden ze nu geweldig en ik geniet er ook van!!

Happy Valentijn voor allemaal en WIJ worden vanavond verwend door Danny en Petra.....Ze zorgen vanavond voor het eten voor ons en we zijn aangenaam verrast daardoor....ik hoef niet eens de boodschappen te doen dat doet Danny....en hij zal ook de meeste dingen doen, omdat Peetje tot laat slaapt i.v.m haar nachtdiensten deze week. Daany kan ook heel goed koken, dus ik kijk er naar uit.....UIT ETEN IN ONS EIGEN HUISJE....LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Ik werd gister ook aangenaam verrast door Ruby, nadat ik haar voor een 2e X van de grond "raapte"...dombo ;D....zette ik haar terug op de kooi en sprong ze plots heel bewust naar mijn arm, ik kon haar net opvangen en ze liep een stukje heen en weer over me heen...en dit met niet 1 hapje naar me.....FANtASTISCH vond ik dit, zoveel
gewonnen" in net 1 week!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dat was dan een vervroegd Valentijnscadeautje, van Ruby ,aan jou.
Het gaat super allemaal.
Groetjes Riny :D

marga

hoi wilma
klinkt goed uit eten in je eigen huis geniet er maar lekker van
fijn dat het zo goed gaat met ruby
groetjes marga

marilyn

hoikes wilma

fijn dat ruby zo lief is voor jou maar je zorgt ook heel goed voor hen hé en ja de liefde die je aan hen geeft die krijg je van hen terug  :D

oooooooooooooo verwennerij zeg !!!!!!!!!!!!!!!!! een etentje bij jou thuis en je hoeft niet eens te koken !!!!!!!!!!!!!!!! geniet er maar van  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Nou ga ik zeker doen en geeft me wat tijd hier ff te zitten met een volle mailbox  ;D  ;D...
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Het eten was voortreffelijk en we zijn dus lekker verwend...Danny had Rijstmie met wokgroente in een heerlijk kruidensaus gemaakt en als dessert....pecan-en bitterkoekjesijs met slagroom...........mmmmmmmmmmmmmm......Het koekjes bakken en helpen koken van vroege,r heeft toch "zijn vruchten afgeworpen"  ;D ;D

Het is "hondenweer"...zegt men wel als het zo regent...Ik echter noem het "poezenbinnenzitweer" dat klinkt zoveel aangenamer, zodat ik er van kan genieten.....een lekker dagje binnen...ff op het forum bijlezen...daarnet met een kop koffie de Olympische winterspelen, nou dit komt wel goed vandaag!

We gaan Coco 11 Maart terugbrengen naar Brandon van 10 jaar....Hij kijkt er naar uit en ik ben bezig foto's van Coco's verblijf hier te printen voor Brandon en zijn moeder. Ze zijn vreselijk blij dat wij Coco zo'n goed thuis hebben gegeven en begrijpen dat we Coco erg zullen missen....ze wilde al een halsbandparkiet voor ons kopen, wel lief van haar maar een Coco wordt dat niet en daarvoor hebben we Ruby die de lege kooi vult en ons haar eigen karkater weergeeft, waarbij wij de gelegenheid krijgen haar zo goed mogelijk op te voeden!

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wat een lief gebaar van die mensen maar wat je zegt, het is nooit Coco.

Het zal een verdrietige dag worden voor jullie, 11 maart.  :'( :'( :'(
Geniet dit laatste kleine maandje nog maar lekker van hem. Woont hij trouwens ver weg of kan je hem nog eens gaan bezoeken??

En vandaag lekker genieten van je blijfbinnendag, inclusief vogeltjes kroelen, katten die spinnen en de Olympische spelen.  ;D Veel plezier!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

wat jammer dat coco algauw terug moet maar gelukkig hebben jullie nog een kleine maand om nog eff lekker van die kleine rakker te genieten hé  ;) wel een mooi gebaar van die mensen dat ze voor jou een andere vogel wilden kopen daaruit blijkt dat ze jou toch wel dankbaar zijn voor je goede zorgen voor coco hé  :D ruby en de andere diertjes zullen wel verwend worden als coco eens weg is  ::)

wat het weer betreft heb je wel gelijk het is poezenbinnenblijfweer en ik hoop dat je van al je lieverdjes kan genieten vandaag  ;) ik moet helaas nog weg vandaag door dat gure weer maar deze avond zet ik mij weer bij de pc naast chica en knabbel en dan krijgt geen bom mij nog van mijn plaats hihihihihi

nu eff over je avondje gisteren
als ik dat zo lees !!!!!!!!!!! njammie njammie njammie ja hoor danny is een echte kok en ik ben blij voor jou dat je eens lekker verwend bent geweest  :D je hebt hem goed opgeleerd  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Caroline op 15 februari 2006, 12:39:11
Wat een lief gebaar van die mensen maar wat je zegt, het is nooit Coco.

Het zal een verdrietige dag worden voor jullie, 11 maart. :'( :'( :'(
Geniet dit laatste kleine maandje nog maar lekker van hem. Woont hij trouwens ver weg of kan je hem nog eens gaan bezoeken??

En vandaag lekker genieten van je blijfbinnendag, inclusief vogeltjes kroelen, katten die spinnen en de Olympische spelen. ;D Veel plezier!!

Groetjes van Caroline


Hoi Caroline,

Ze wonen nu in Culemborg en ik ga zeker eens kijken, Petra wil dan ook eens mee. Zelf vinden Joyce en Brandon dat ook leuk en maken we er een gezellig dagje van....ze kan nog lekker koken ook (Surinaams  :P ) en vindt het fijn haar best te doen voor visite, gebruikelijk bij Surinaamse gezinnen  :D... Ik weet dat ze goed voor hem zorgen, anders was Coco niet wie hij nu is!!

Dat hij minder aandacht krijgt, is al snel natuurlijk....ik werk maar 2 daagjes en kan veel aandacht geven en zij met een jong kind, die ook zijn sport heeft etc. en ook nog alleenstaand is dat toch ff moelijker, maar ze doet haar best!!

Hoi Marilyn,
Jaja...ze mochten niet eerder de deur uit, dan dat ze alles weten wat er in een huishouden gedaan moet worden. ;)...Tis niet alleen de vrouw die dit moet kunnen, als wij eens 3 weken op vakantie gingen verwachtte ik dat de wasmand netjes was bijgehouden en ook de strijk was gedaan wat hun bevuilden (Danny en Jamie)....ook toilet-, douche en verdere huis "kuisen"(zoals jij dat noemt) hoort daarbij en beiden kunnen ze dat heel goed en hebben hun meisjes geen klagen omdat de man voor de tv hangt (gelukkig niet) en hun alles moeten doen!


Zit ik daarnet te kijken bij de valken en zie ik bloed aan de stokjes, ben er nog niet achter van wie dit is geweest er is aan de pootjes eigeljk niets te zien..heb de stokken schoongemaakt en hou het in de gaten.....

Zo weer snel naar beneden, want Ruby's kooi staat open en stel je voor..... ;D...loopt ze straks achter de katten aan te rennen.....ik ben een foto boekje inelkaar aan het zetten voor Brandon en vergat de foto's mee naar beneden te nemen, dan schiet het niet op he?!

Dus byebye.....
;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3