DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

IK denk wel meerdere euro's  :P !!!!  ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

vele vele vele € denk ik  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

Yep....donatie voor mij ??? ::) :P  ;D :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

valentijn komt eraan en moederdag is ook niet zo heel ver meer af wie weet wil piet niet samenleggen  ::)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi WIlma,

Ik heb genoten van je foto's, leuk joh  :D

Jouw dagboekje groeit ook hard he  :o, binnen no-time loop ik een aantal bladzijden achter.

Groetjes, Nel :)

Wilma1

Jazeker Nel....zeker met hoeveel ik soms kan schrijven ;D.....wees maar blij dat je me niet hoeft horen praten :P ;D...

Riny en Marilyn,
Weet je wat Piet zei?!!! Laat "ze" maar zorgen voor een laptop voor MIJ ( HIJ DUS!!) dan mag jij zolang je wil hier achter de PC!!!!! Nou ja zeg :-\ .... MANNEN!!
:)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Wilma,.

Oh schitterend die foto van Coco met het poetsdoekje,. hahaha en huisband ipv halsband ;D,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

Hoi wilma

Wat een mooie foto's zeg ;D

Heerlijk om naar te kijken ;)

en die coco haha wat een schatje ;D

Groetjes Trienke

Wilma1

Citaat van: Kirsten op 11 februari 2006, 00:48:16
Hoi Wilma,.

Oh schitterend die foto van Coco met het poetsdoekje,. hahaha en huisband ipv halsband ;D,.

Groetjes
Kirsten


Kijke de kids gingen ook "opgevoed" de deur uit, dus waarom Coco niet?!! ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hoe gaat het vandaag met ruby ? en met de andere birdie's ?
je foto's zijn heel mooi hoor  :D ahzo je laat je birdie's helpen in het huishouden !!!!!!!!! ja dan zal je wel tijd hebben voor het forum zeker  :P

groetjes marilyn

Riny

11 februari 2006, 14:23:59 #475 Last Edit: 11 februari 2006, 14:26:22 by Riny
Citaat van: marilyn op 11 februari 2006, 14:17:21
je laat je birdie's helpen in het huishouden !!!!!!!!! ja dan zal je wel tijd hebben voor het forum zeker :P

groetjes marilyn

DAT HAD IK AL LANGER IN DE GATEN

marilyn

Citaat van: Riny op 11 februari 2006, 14:23:59
Citaat van: marilyn op 11 februari 2006, 14:17:21
je laat je birdie's helpen in het huishouden !!!!!!!!! ja dan zal je wel tijd hebben voor het forum zeker :P

groetjes marilyn

DAT HAD IK AL LANGER IN DE GATEN


hoikes wilma en riny

ik doe het wel op een andere manier de birdie's helpen mij niet met het huishouden maar joran is oppas voor de birdie's  :P zie mijn dagboek hahahaha

groetjes marilyn

Wilma1

11 februari 2006, 14:56:33 #477 Last Edit: 11 februari 2006, 15:14:50 by Wilma1
Vanmorgen hebben de valken weer heerijk onder de sproeier gezeten en zelfs Goofy was helemaal blij, zocht de straaltjes op om ze lekker op te vangen.....Melody begint het ook steeds lekkerder te vinden....ach en ze heeft een kaal plekje op het kopje, mamma Kiki poest graag, maar ze poetst al het mooie eraf!! En Melody vind het helemaal niks dat gefriemel, laat dat ook merken door hee "narrig" te piepen.

Gisteren zijn we bij Chiko geweest, die doet het heel goed  :D....ze liet zien dat ze best wel kan eten en die nare pap waar je zo van gaat kleven  :P , helemaal niet hoeft  ;D.....het was wel lachen zeiden Fol en Maja, van het spuitje moest ze niets hebben en liet zien dat op het randje van het bakje zitten dan een hapje en dan PFRLLLLLLLLLLLL lekker schudden en iedereen zat met pap.....hahaha....met andere woorden EET HET ZELF MAAR  :P

boink,ploink,hups,boink,ploink,hups.....weet je wat dat is,??? Mijn hart wat geheel "oversprong" bij het zien van Ruby, die zich super vermaakte op Coco's speelplaats....en ik kon heel dichtbij met mijn hand en gaf voorzichtig een aai op haar neus....echt "fijn" vond ze het nog niet....ze was "op haar hoede", maar ze liet het toch toe!! Alweer een stapje dichterbij en haar kooi in was weinig moeite alleen stapte ze mis op de stok en BONK met haar gat op de bodem van de kooi, ff schrikken, maar een nootje maakte de val weer goed!

EN EVEN DUIDELIJKHEID VOOR RINY.....DIT IS RUBY!!!! ;D[/color]
Zo Coco, ik kom nu eens bij jou op het dak lopen..


ohhhhh een speelplaats...wat gaaf...


...kijk eens een trap...


WAT ZOU DAAR TE ZIEN ZIJN???


Cooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!


HEEEEE....sloper doe dat eens met je eigen spullen!!!

Nou dit zijn de nieuwste foto's van Ruby
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn suuuuuuuuuuuper  :D en ruby is een lieverd dat hij al zoveel van jou toelaat dat is teken dat hij zich heel goed bij jou voelt  ;)

melodietje begint zelfstandig te worden en het poetsen van mama vind ze niet zo leuk meer is eigenlijk wel een beetje normaal hé  ;) binnenkort komt ze in de pubertijd en dan zal het nog anders worden

hahahaha die gekke chiko lust geen pap meer  :P ja ik heb dat ook meegemaakt in de overstap van pap naar vaste voeding en idd de kleren vol pap  ::) nu ja de kleren wassen is er goed voor hé en jullie hebben toch eens goed kunnen lachen met chiko  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Op 9 Februari (blz. 31) had ik verkeerde foto's geplaatst.....hihi leeftijd??!... zag ik net en heb ze aangepast....voor degene die ze nog wil zien.
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3