DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Riny op  9 februari 2006, 10:04:22
Hallo Wilma en Marilyn
Verwisselen jullie nieuwsgierigheid niet met belangstelling? ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D



Ehm..... :-X  :-\...ff stil dus...jij weet overal wel een antwoord op he?! Typisch een goede beheerder  :P , die laat zich niet "uit het veld slaan"  ::) , maar heeft meteen een duidelijk antwoord klaar ;D!!

En daar "moeten" WIJ het mee doen  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

9 februari 2006, 11:48:16 #452 Last Edit: 9 februari 2006, 17:42:31 by Wilma1

O heerlijk zo'n douchje....


elk kantje graag, wacht....ff nog tussen de veren..

Hier een paar leuke foto's van Coco, die kan zich zo lekker vermaken een genot om naar te kijken, vind ik.....de lieverd!!


WIE ben JIJ??? En WAT heb jij wat IK NIET heb???


Ik ben Ruby, 7mnd., woon hier nu ook...


en ik heb een lekker snoepstok gekregen, maar eh....ik kreeg daarnet een plens water over me heen, doen ze dat vaker hier??? Brrrrrrr....nat hoor!!


Kijk maar eens goed naar mij Ruby,wat IK kan!!


Zou daar iets in zitten?


Of daar misschien?!


Eens even kijken!!


Nee ...niets.....jammer.....


....maar ik heb hier wel mooi uitzicht!!


Wat een schitterende plek zeg...hier ga ik vaker naar toe!!




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Leuke foto's!!

Wat jammer toch dat Coco terug moet, volgens mij gaan jullie hem echt missen.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Wilma
Als ik deze foto's zo bekijk dan doe je het helemaal goed met Ruby.
Hoe gaat het als die weer terug de kooi in moet?
Je foto's, en Ruby, zijn prachtig.
Groetjes Riny :D

Wilma1

9 februari 2006, 12:06:03 #455 Last Edit: 11 februari 2006, 17:11:43 by Wilma1
Dat heb ik nog maar 1x gedaan, dus zal zien of dat vandaag ook weer wil, ga haar niet dwingen.....want ze is best nog wat afstandelijk, maar heb wel op zijn buik gekriebelt toen ze net onder het "dakje" klom, op haar rug....en dat laat ze wat meer toe....Ik hoop dat het dan met iets minder HAP gaat, moet morgen weer zwemmen he en dan denken mensen zo raar, als ik geheel blauw binnen stap  ;D


Daar hoeven we niet over na te denken Caroline, we gaan hem heel erg missen.En gelukkig draait piet vaak in het weekend diensten, dus moeten we wachten op een vrij weekend om hem te brengen  :D.....dus ff uitstel.

Zelfs de uithuis wonende kinderen zullen hem  missen, want vooral Danny en Coco zijn dikke maatjes en Danny heeft astma, maar knuffelen met Coco of samen filmpie kijken laat hij zeker niet voorbij gaan.....met een lekker hapje en drankje zitten ze samen voor de buis ;D....hapje voor Danny , hapje voor Coco, een bakje sinaasappelsap en biertje of Cola voor Danny en Coco heeft Petra dan zo op een "zijspoor" gezet ;D ;D ;D....ze is er zelfs van in slaap gevallen  :D....





(ik had een verkeerde foto geplaatst, zag ik....deze moeten  het dus zijn)

;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Hulp in de huishouding...
5 euro per uur...
ben niet snel, maar ik doe het wel!!

;) :D Coco



Ik heb gevoel voor schoonmaken..


alhoewel het hier onbegonnen werk is, maar toch......


krijg ik het weer op en top......kijk eens ff hoe het weer glimt!!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Riny op  9 februari 2006, 11:53:11
Hoy Wilma
Als ik deze foto's zo bekijk dan doe je het helemaal goed met Ruby.
Hoe gaat het als die weer terug de kooi in moet?
Je foto's, en Ruby, zijn prachtig.
Groetjes Riny :D



O en Riny...misschien heb je je bril   ::) niet op,  :P maar op de foto's dat is Coco, alleen de 3 in het begin is Ruby ;D.....Ik zal het je niet kwalijk nemen, je zit natuurlijk nog in de "roze wolk" van de beheerder te zijn, dan zie je dingen plots heel anders?!! ;D ;D ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Coco!! Zetten je jou nu al aan het werk? Foei toch! Maar Wilma! Prachtige foto's!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Wat een leuke fotos van ruby! vooral de kleur komt mooi naar voren.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Citaat van: Wilma1 op  9 februari 2006, 17:40:01
Citaat van: Riny op  9 februari 2006, 11:53:11
Hoy Wilma
Als ik deze foto's zo bekijk dan doe je het helemaal goed met Ruby.
Hoe gaat het als die weer terug de kooi in moet?
Je foto's, en Ruby, zijn prachtig.
Groetjes Riny :D



O en Riny...misschien heb je je bril   ::) niet op,  :P maar op de foto's dat is Coco, alleen de 3 in het begin is Ruby ;D.....Ik zal het je niet kwalijk nemen, je zit natuurlijk nog in de "roze wolk" van de beheerder te zijn, dan zie je dingen plots heel anders?!! ;D ;D ;D


Hoy Wilma
Je hebt helemaal gelijk.
Er gebeurde hier zoveel in een paar dagen tijd,en ik zweefde inderdaad op een roze wolk.
Ja en de oude dag  ;D
De volgende keer zal ik beter opletten.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Ik vergeef je  ;D Riny...jij bent juist ZO OPLETTEND....en eh.....bij mij drong het ook pas later door dat je het over Ruby had op de foto....dus ja de leeftijd speelt een klein rolletje...goed excuus toch??


Goofy heeft gisteravond heel duidelijk aan gegeven dat hij er even UIT wilde....hij ging op de tralies van het deutje zitten en begon geluidjes te maken en heen en weer te lopen, dus OKE deur open en hij stapte zo op mijn arm.... Ik wel voorzichtig met mijn ogen, want je weet niet met hem, maar hij deed zijn kopje naar me toe en wilde gekriebelt worden aan alle kanten.....zo fijn. Hij heeft heel lang eerst bij mij en later bij Piet gezeten en toen stapte hij weer netjes weer bij zijn vriendjes binnen.........LIEF HE?!!

Ik heb daarnet een badje kocht zoals ik toen op de camping had, langer de kooi in waar ze lekker in kunnen, met een spiegeltje op de bodem en Melody zat er steeds in te loeren en stak haar neus er naar toe om vervolgens te proesten van het water ;D...leuk gezicht!!

Ruby zit met de kooi open en blijft netjes op haar eigen kooi, Coco hebben we even in zijn kooi gelaten, want samen lijkt me geen goed plan.....Coco vind die grote maat NIETS, maar Ruby doet eigenlijk niet "naar" naar Coco, want die wandelt met regelmaat over haar kooi en ze vind het prima.

Zo weer ff begebabbelt na al het lezen, ga nu ff wat "vocht" aanvullen!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

10 februari 2006, 16:38:45 #462 Last Edit: 10 februari 2006, 16:44:22 by Riny
Hoy Wilma
Laat die Piet van jou mijn laatstgeschreven berichtje in mijn eigen dagboekje maar lezen.
dan zijn alle problemen zo opgelost!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=13520.new;topicseen#new

Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

hahahaha goed idee van riny  :P

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: marilyn op 10 februari 2006, 17:58:50
hoikes wilma

hahahaha goed idee van riny :P



Hoy Marilyn en Wilma
Nu moet alleen bij Piet het kwartje, of de euro nog vallen ;D ;D