DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma en riny

van die voeding dat interresseert mij ook wel ik heb snel alles in mijn schriftje geschreven en het begint langzaam aan vol te geraken met alles wat ik op dit forum al heb bijgeleerd  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Riny op 24 januari 2006, 11:57:47

Hoy Wilma
Die verse kruiden breng ik meestal mee van de Aldi,daar zijn ze veel goedkoper.
Gewoon die in de potjes.
En kiemzaden kun je in bijna iedere dierenwinkel kopen.
Groetjes Riny



Ik ga morgen meteen op speurtocht....dat vogelmuur is dat er nu ook al dan ??? Piet zegt in het voorjaar?! Maar IK heb het niet  :'( de tuin is meerendeels met grint en de zijkant een goter lange bloembak waar het ook niet zit....zal moeten zoeken! En de verse kruiden, maakt niet uit welke begrijp ik.....O, ik ben benieuwd of ze het hier ook lusten!
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Zeg maar tegen jou Piet dat er hier nog genoeg staat.
Misschien omdat wij op het platteland wonen ;D ;D ;D
Groetjes Riny

marilyn

hoikes riny en wilma

zou je geloven dat ik niet weet of er hier vogelmuur staat !!! ik heb nog niet eens gekeken. wij hebben hier wel een stukje wildernis staan  :P dus daar zou zeker vogelmuur moeten tussen staan. morgen kijk ik eens  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Marilyn...zullen we samen gaan zoeken  ;D  ;D  ;D  :P  :P ?!!!!! En anders ff op en neer naar America voor een portie vogelmuur ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hoy Wilma en Marilyn
In ieder tuintje vindt je vogelmuur.
Kijk maar eens goed vlak bij de plantjes?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

denk je dat ik naar america ga om vogelmuur alleen !!!!!! tarara dan neem ik gelijk wat wilgentakken mee en een koppeltje valkjes uit riny haar voliere's hihihihihi ssssssssssstttttttttt niet zeggen tegen riny hé  ;) ow ja en bink en bo !!!!! zal een grote kooi meenemen !!!! dan is die lange rit niet voor niets  :P en nog iets dan zie ik eindelijk riny eens irl  :D  :D  :D

groetjes marilyn

Riny


marilyn

Citaat van: Riny op 25 januari 2006, 10:00:26
Citaat van: marilyn op 25 januari 2006, 09:55:07
en nog iets dan zie ik eindelijk riny eens irl  :D  :D  :D






hoikes riny

jaaaaaaaaa die foto's van jou heb ik al gezien maar dat is nog altijd niet irl  :-\ maar eens komt er een dag dat ik voor je deur stan en dan zie ik jou en ga ik ook gans je dierentuin bekijken  :D

groetjes marilyn

btw dat valkje op je schouder is zo mooi en oooooooo zo lief aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh ik zou er ook zo ééntje willen maar ja mijn verlanglijstje is helaas langer dan het aantal valkjes dat ik kan plaatsen  :-\

Riny

Hoy Marilyn
Dit valkje heet Makker,het is een afstandsvalkje.
We zijn hem gaan halen in Rotterdam.
Er werd verteld dat hij schreeuwde om zijn popje wat dood was.
Daar heb ik mijn twijfels over,want Makker vertoonde gedrag wat daar niet bij hoort.
Hij zit in een gezamelijke voliere,maar gaat met geen een ander valkje om.
Ze acepteren hem wel en ze vechten ook niet met hem.
In het begin was die erg agressief ,maar hij heeft met een boze Riny kennis gemaakt en sinds die tijd,gaat het voortreffelijk.
En ja als je mij graag wil zien ,zul je toch naar hier moeten komen.Maar dat valt tegen hoor.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

je hebt het prima gedaan met makker anders zat hij nu niet zo lief op je schouder  ;) alleen jammer dat hij van geen ander valkje moet hebben, misschien is hij wel verliefd op jou  :P en wat die afstand betreft riny er komt een dag dat ik voor je deur sta en daar ben ik zeker van !!!! ;) ook anderen hier op het forum zal in nog wel eens life een bezoekje brengen  :D

groetjes marilyn

patty_dordtse valkjes

hoi ,

riny is dat dat ene valkje of was het een andere die ik toen naar je gemailt had?

grtjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Riny

Citaat van: gizmo_spikey op 25 januari 2006, 10:49:31
hoi ,

riny is dat dat ene valkje of was het een andere die ik toen naar je gemailt had?


Hoy Patricia
Dit is het valkje waar jij over gemaild hebt.
Het is een lieverd en zit ook goed in zijn vel.
Ik ben alleen heel benieuwd wat die komend broedseizoen gaat doen.
Toen hij hier kwam heb ik geprobeerd om hem te koppelen,maar daar wilde hij niets van weten.
Hoe staan de zaakjes er bij jou voor?
Alles goed?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Als je in een landelijke krant leest ........."vrouw kruipend door tuintjes gesignaleerd!!" dan ben IK dat op zoek naar Vogelmuur ;D ;D ;D
:D Wilma


Gister heb ik het deurtje van de kamervoliere open gehouden, zodat Goofy ff kon "luchten", maaaaaaar .....HIJ WIL NIET EENS!!! Klimt snel naar zijn vriend Koko en schuilt acchter hem ;D, zodat ik niet bij hem kan, want Koko is niet tam en wordt dan zo nerveus van mijn hand....(raar eigenlijk, hij weet dat ik hem niets doe, maar die handen..... terwijl Kiki makkelijker te benaderen is, stapt niet op, eet wel uit mijn hand en heel soms een kleine kriebel mag ik geven).....

Melody zit lekker bij me rond te kijken. Petra slaapt hier (hun buren zijn aan verbouwen) en ik ging naar boven met Melody, begint ze toch te fluiten en ik maar ....sssstttttttttt  :-X ssttttttttttt....nou  NOG harder natuurlijk  :P , nu is ze stil....ze hoort ze van beneden niet meer, maar als ik zo weer naar beneden ga   ::) ;D.....

Ik heb vanmorgen stukjes paprika gesneden en erin gezet, ben benieuwd of ze van al dat nieuws gaan proeven.....Coco bekeek het pakte het uit zijn bakje en gooide  :P :P het op de grond.....fruit is ie GEK op :D !! Ga zo de "ingrediënten" van Riny's recept kopen.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

 
Citaat van: Wilma1 op 25 januari 2006, 11:45:57
Als je in een landelijke krant leest ........."vrouw kruipend door tuintjes gesignaleerd!!" dan ben IK dat op zoek naar Vogelmuur ;D ;D ;D
:D Wilma
 
             

BRIGADIER SNUFFEL            BRIGADIER SNUFFEL[/size][/color][/b]