DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1


Kijk een IK blij en vrouwtje ook blij!!


Ga ik stiekum ff kijken en BOEM val ik zo naar beneden in Goofy's huis!


Maar snel naar boven toe, voordat hij het ziet...


Mam...Pap, kijk eens hoe groot het hier is...ik kan heel ver lopen en klimmen....en lopen nog meer vogels hier...


Hier lig ik ( Melody) heerlijk te genieten van de rust en warmte


Mijn vrouwtje vind deze foto HEEL mooi van mij...ik heb er wel mijn best voor gedaan om zo lief mogelijk te kijken....







Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

wat een leuk nieuws daar bij jou allemaal  :P een verhuizing en melody zo lief bij jou en dan nog goofy !!!!!! hemeltje lief !!!! heb ik wel juist gelezen ??? ik geloof mijn eigen ogen niet !!! heeft hij echt zo rustig bij jou op de schouder gezeten ??? amai een grote stap in de goede richting  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Ik kan het zelf amper geloven!!! Hij is daarstraks OOK in zijn kooi gestapt...even gegeten, geslapen, om daarna weer omhoog te komen en op stok rond gekeken (dat deed ie nooit???!!)...ben toen nogmaals naar hem toegelopen en hij ging weer netjes mee op de schouder, kan best ver vliegen naar zijn kooi om daar weer lekker te zitten...wat nu de plotselinge ommekeer is??? ??? Een volle week is hij miet uit de kooi gemogen, maar of ie dat nu gesnapt heeft waarom dat was?! Melody ligt weer als een poesje op mijn arm....tis dat ze nog niet spint!! Voel me echt compleet nu!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roosje

Citaat van: Wilma1 op 14 januari 2006, 14:31:41


Hier lig ik ( Melody) heerlijk te genieten van de rust en warmte



Oooh wat lief... :-*

marilyn

hoikes wima

amai dat is een dag en een nacht verschil goofy een week geleden en goofy nu !!!! echt ongeloofkijk hé  :D maar kijk naar onze mayka !!! die is ook opeens gedraaid  :P misschien hebben ze het nu pas door dat ze het best wel goed hebben bij ons  ;) ik hoop in elk geval dat goofy zo lief blijft want dat zou heerlijk zijn hé  :D

groetjes marilyn

trienke

hoi wilma

wat gaat het daar goed bij jou zeg wow ;D
en goofy is rustig heb ik gelezen.

En die melody is om op te eten zo lekker ;D

Groetjes Trienke

Wilma1

14 januari 2006, 23:55:53 #246 Last Edit: 14 januari 2006, 23:57:50 by Wilma1
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)...morgen zijn we (eigenlijk nu jammer genoeg) een dagje weg....maar sociale leven moet ook doorgaan he?! Ben steeds weer blij om naar huis te gaan en nu het met Goofy vandaag zo goed ging....kan ik haast niet wachten de kooi weer open te zetten en Melody ook ff te knuffelen....die lijkt echt op een poesje momenteel, want die kruipen ook dicht tegen mij aan, om heerlijk te knorren  ;D !

Ze slaapt voor het eerst op een tak in de voliere en Kiki en Koko weer op hun "oude stekkie". Chico woont "op stand"....tjee wat een ruimte zeg, die heeft heel wat te ontdekken en zal zich niet vervelen...Twister( een jackie) heeft al kennis gemaakt en zit het liefst op de stoel erbij  ;D

Mijn status vandaag is dus HELEMAAL GELUKKIG....en Marylin denk dat jij dat het beste kan aanvoelen op dit moment...hoe een liefelijk gebaar van zo'n bijter je intens gelukkig maakt :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ja meisje ik weet heel goed hoe dat aanvoelt en ik ben nog steeds even dankbaar dat mayka het zo goed blijft doen. ik heb zelfs al eens gekeken gisteren avond hoe ik met mijn webcam een filmpje kan maken want mayla komt meer en meer in de buurt van mij en als ik aan de pc zit zou dat makkelijk zijn om een filmpje te maken hé dan zien jullie haar ook een life bezig  :D
ps ik heb dat filmpje wel nog niet opgenomen hoor want toen zat mayka alweer in haar kooi ik kijk of ik dat deze avond eventueel kan doen ;)
en geniet maar van melodytje en zeker ook wan goofy nu hij zo braaf is  ;) op die manier verwarmen ze je hart en ben jij gelukkig  :D

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Wilma,

Oh wat een super bericht van Goofy zeg,. ik hoop dat het zo blijft,. en bedacht me ineens dat het kwam na de verhuizing van melody naar de voliere toch?
Hoe dan ook het is een heerlijk bericht.
Melody is een schatjes zeg,. oh en wat kijkt ze lief :D

Hoe is het met Mitzy?, wat erg zeg,. ik hoop dat de medicijnen aanslaan en ze nog heel lang bij jullie kan blijven.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes wilma

veel plezier met het filmen met je webcam een goed ideetje toch  :P als je iets niet weet dan roep je maar  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Kirsten op 15 januari 2006, 10:43:35

Hoe is het met Mitzy?, wat erg zeg,. ik hoop dat de medicijnen aanslaan en ze nog heel lang bij jullie kan blijven.

Groetjes
Kirsten


Hoi Kirsten,
Ze heeft nu een paar dagen de medicijnen en we merken dat ze veel moe is en vaak slaapt...af en toe speelt ze wel wat, maar niet zo veel als anders, ze zal  toch wel hinder van ondervinden, van haar hartkwaal.....over een poosje gaan we terug naar de dierenarts, om te laten nakijken OF de medicijnen aanslaan.....


We zijn zojuist terug vanuit Sibculo (Ov.) en ik zit lekker met Melody hier te lezen en bij te werken  :D ...ze zit zo ligt bij me...daarnet vloog ze plots weg bij me beneden en zo boem tegen de rolgordijntjes aan...pfff, was al blij dat ze dicht waren....ze heeft nog niet gevlogen en nu zit ze heel rustig op mijn schouder en wil ze niet meer  ::) .......leg af en toe mijn wang tegen haar aan, vind ze fijn. Goofy zit beneden bij Piet en vliegt af en toe wat rond....de poezen kijken wat verschrikt op...en hupte ook de bank op om ff te snuffelen, maar liepen snel weer weg, want het bekkie ging open  ;D kijk en DAT is nu niet erg, ze mogen weten uit de buurt te blijven met "rare gedachtes"  ;D !!!!

Ik heb nog leuke foto's van mijn schoonzus Joke en Koko...die ligt heerlijk bij haar te slapen met de kop in de veren, ziet er zo lief en vredig uit, dis plaats ik er ff bij...



Nou oordeel zelf...ziet er tevreden uit,  of niet dan??!! Vandaag is Koko in de wasbak wezen badderen...Het leek wel of ie het prettig vond, dus ze gaat het nog eens proberen....gaaf hoor.....we hebben toch mooi 3 binkies  opgevoed, die ook nog eens graag in de armen liggen te slapen ;D  ;D  ;D....ik vind het wel erg fijn dat ik de vogels niet echt "kwijt" ben, maar ze een goed huisje hebben gevonden waar ze liefdevol wonen en IKKE ze ook af en toe kan bezoeken!!!
:DWilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: marilyn op 15 januari 2006, 21:43:20
hoikes wilma

veel plezier met het filmen met je webcam een goed ideetje toch :P als je iets niet weet dan roep je maar ;)

groetjes marilyn


Zeker weten dat ik dan roep, maar hij moet het eerst goed doen!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je mag zeker trots zijn op jezelf je hebt mooie, flinke valkjes groot gebracht en die zijn dan ook nog eens supertam gelijk dat ze graag liggen te slepen bij jullie  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Tranen zijn er gevloeid :'( :'( :'( :'( :'( KLEINE Koko is vannacht overleden....Joke belde mij vanmorgen overstuur....ik vestond het eerst niet goed en ben tussen mijn werk door...zelfs in uniform nog!!....naar haar toe gereden, want voelde dat er iets ergs was......Vanmorgen bij beneden komen  keek ze en lag Koko op de grond   :o ze was al koud.. :'( :'(...

Gisteren was is geheel NIETS aan de hand...dat bewijzen de foto's wel....na het vrij korte baddeen, heeft Joke Koko zelfs afgedroogd zodat ze niet te snel zou afkoelen, daarna in de kooi en 's avonds heeft Koko nog bij haar gezeten, over de bank gelopen en hapje koek "gepikt" en NIETS wees erop dat er IETS aan de hand was ...

Ze heeft de dierenarts TOCH gebeld en gevraagd of er een onderzoek naar de oorzaak kan worden gedaan....kan maar kost min. 80 euro....wel erg kostbaar....de dierenarts heeft een vermoeden dat Koko te WEINIG heeft gegeten....?????.....Koko at wel en dronk ook, sliep op zijn tijd, maar dat doen de vogels hier ook en Koko is nog jong!!

Nu zit ik dus met de BRANDENDE vraag WAT MOET IK NU MET CHICO???? Chico eet ook zelf MAAR is DAT dan voldoende en nu zou ik wel tijd hebben haar bij te voeren met pap, maar mijn andere schoonzus werkt zo goed als hele dagen en zou het alleen tussen de middag en 'savonds kunnen doen, zei ze daarnet en IK weet dat het tijdrovend kan zijn en het wegen dan OOK erg belangrijk is.....Chico is afgelopen Zaterdag naar haar toe gegaan en eet wel maar gisteren OOK niet veel zegt ze net, Melody wordt hier nog gevoerd door de ouders....moet ik Chico terug halen, moet die gevoerd worden met  EXTRA pap of wat dan ook???? GUT IK WEET HET ECHT NIET MEER...ZIT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR!!!!

Mijn schoonzus is ook niet blij met mijn belletje en IK weet ff niet goed WAT te doen nu!!! Terughalen vind ze zeker niet leuk en kan ik me best voorstellen, maar vrij nemen om een vogel te voeren ziet ze OOK niet zitten en dat kan ook niet.....O HELP WAT HEB IK GEDAAN..te vroeg weg????

:'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Wilma,

Allereerst wat een verdrietig nieuws, ik kan me voorstellen dat je erg van geschrokken bent en onzeker.
Als eerste zou ik aan je schoonzus vragen of ze hem zou kunnen wegen?
Vanaf 80 gram zou ik ze niet bijpappen. Verder kan je schoonzus Chico even met z'n snaveltje in het waterbakje kunnen houden, zodat je in ieder geval zeker weet dat ze ten eerste weet waar het staat en ten tweede ook iets binnen krijgt.
Verder goed chico observeren als ze er wel is,. is ze aktief?, levendig,. Geef ook eivoer en rul het bijv met vitamientjes,. leg trosgierst en bruin brood in de kooi.
Tweemaal daags wegen moet haar toch een idee geven of ie genoeg binnen krijgt.

Groetjes en veel sterkte met het verlies van Koko
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------