DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

jeetje zeg !!!! al goed dat je in de buurt was !!! ocharme melodytje  :-\ ik heb met haar te doen. ik hoop maar dat ze niet gekwetst is

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Doordat jij daty mooie poesje naast je handtekening hebt geplaatst is de pagina breder geworden.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Kunnen we NOG meer schrijven  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Niet veel beleeft thuis, gewerkt en vanmiddag van half 2 tot half 7  in de sauna gezeten....maar Choco en Melody groeien met de dag en dat zie je goed....beiden eten netjes uitzichzelf en Melody is nog steeds bezig boven te komen ...morgen lukt het vast!!! Goofy kan ik wel aaien, maar zo nu en dan bijt ie heel onverwacht en trek ik automatisch terug...weet hoe het voelt  :-\
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

10 januari 2006, 10:13:02 #214 Last Edit: 10 januari 2006, 10:14:49 by Riny
Citaat van: Wilma1 op  9 januari 2006, 22:14:20
Niet veel beleeft thuis, gewerkt en vanmiddag van half 2 tot half 7 in de sauna gezeten...

                                             
Hoy Wilma           
Dan zul je toch wel bijna gaar zijn geweest.
Hoeveel kilo heb je eruit gezweet??
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

amai van half 2 tot half 7 in de sauna gezeten !!!! ben je niet in slaap gevallen dan ?  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Die kilo's wil ik niet weten, maar zal vast wel wat weggezweet zijn, maar ja weer eten en het zit er weer, dus daarom iedere vrijdag zwemmen en 1x in de mnd. sauna met mijn schoondochter....en ik kon altijd een "koprol in een tl buis doen", maar na de 40 werd dat ietsie anders ;D

Nee daar niet geslapen, maar eenmaal in mij bedje.....toen was ik zo in dromeland! Mijn schoondochter en ik doen dit nu iedere maand en dat is heerlijk relaxen!!!!
:D :D :D



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik kan het me wel voorstellen dat dat lekker relaxen is  ;) ik zou dat ook eens willen doen maar ja dat zal nog niet voor direct zijn vrees ik

groetjes marilyn

Wilma1

Tja het Goofy probleem....vandaag sinds een dag of 3/4 weer eens uit de kooi geprobeerd binnen een half uur heeft ie me weer aan alle kanten "gepakt"...kijk ver vliegen gaat (gelukkig) niet, maar als ie op de grond beland laat ik hem opstappen en bijt ie flink in me....fladder TOCH weer op mijn hoofd en HAKT met zijn snavel waar ie kan, ik haal hem daar dan weg maar hij blaast vreselijk en probeert overal te happen en te einde raad heb ik hem maar weer met veel moeite in de kooi geplaatst, wel op ee rustige manier en wat "boos" gepraat als hij beet...weer een dikke vinger!

IK WEET FF NIET MEER HOE IK HET AAN MOET PAKKEN..  :(...ik zou zo graag zien dat hij wat blij kan zijn maar lijkt wel of hij mij totaal niet mag...alleen in de kooi kan ik af en toe aaien....ik snap er niets van, ik wil juist lief zijn voor hem, praat veel tegen hem, haal Melody er met regelmaat even bij om te wennen.....vraag me van alles af.....komt het doordat hij zich bedreigt voelt omdat hij bij de valken wil?  DAT is iets waar hij alles voor over heeft zo te zien..... WAT zou hij doen als Melody erbij komt.....misschien wordt ie dan rustiger OF zou ie haar OOK zo bijten...ik krijg steeds meer .......????????????vraagtekens dus!!! zit er ff "doorheen"........
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: marilyn op 10 januari 2006, 20:16:40
hoikes wilma

ik kan het me wel voorstellen dat dat lekker relaxen is ;) ik zou dat ook eens willen doen maar ja dat zal nog niet voor direct zijn vrees ik

groetjes marilyn


Vanwege de kinderen??! Ik doe het ook pas sinds kort en geniet nu dubbel denk ik dan maar!! ECHT TIJD VOOR MEZELF ZONDER OP EEN KLOK TE HOEVEN KIJKEN!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roosje

Jeetje wat lastig met goofy. Heb je al een topic bij gedrag geopend? Ik kan je helaas niet helpen :(

Wilma1

Dat is ook wel een goed idee..doe het morgen even op mijn gemak.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

idd een goed idee van roosje een topic bij gedrag want ook ik weet niet hoe ik je kan helpen en vind het zo jammer dat je elke keer aangevallen wordt door goofy  :-\ wie weet reageert er wel iemand die wel weet wat je kan doen  ;) ik hoop het in elk geval voor jou

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Ik heb zo een papegaai lelijk gedrag afgeleerd door hem ''straf''te geven.
Niets kreeg ik hem aan het verstand gebracht en als ik op hem mopperde immiteerde hij mijn lach.
Nou dat was voor mij helemaal olie op het vuur.
We hebben hem toen iedere keer als we hem gewaarschuwd hadden en hij niet luisterde,5minuten in een kleine bench op de donkere douche gezet.
In het begin zette ik hem zo op de douche maar daar gaf die ook niets om,dat vond hij ook wel spannend.
Dit heeft bij ons prima gewerkt maar ik vertel het,maar weet niet of dit ook zal werken bij een valkparkiet.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

het kan zeker geen kwaad om eens te proberen je weet maar nooit als het lukt  ;) en lukt het niet tja da's pech dan.
ik denk dat ik het ook zou proberen.

groetjes marilyn