DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1



Kijk eens dames....Koko is voor het eerst alleen ( MET ONS dan )boven...daarnet beneden, nam Koko ineens "de vleugels" en vloog een heel stuk door de kamer!!!! GOED HE?!!!

Dus voor de veilgheid, zijn we nu even boven en kan hij hier vliegen....maaaaaar NU niet willen he?!! Hij zit bijn zijn mensen mamma en wil niet weg  ;D  ;D  ;D ....ik hebze samen op de foto zoals jullie zien.....

En hieronder Melody met haar 1e hapje van een lepeltje, die heb ik geknepen in de vorm van een vogelbekje en dat gaat heel goed!! Ze hapte er snel naar toe en kropje weer lekker vol!



O en Goofy gaat zometeen naar de "kapper"  ;D  :D...hopen dat ie net zo blij wordt als wij!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Ik verwacht dat Goofy je dat de eerste paar dagen niet in dank zal afnemen.
Maar het is voor zijn eigen bestwil/
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Wilma

Sterkte met Goofy en ik hoop dat het wieken helpt !!
Zal voor je duimen !
Groet van Ankie

Wilma1

Er is geen weg meer terug......GOOFY KAN NIET MEER VLIEGEN!! In een vervoersdoos zetten, vond ie al helmaal niet leuk, toch nog snel even een bijtje gegeven   :P en de hele doos "op zijn kop" gezet.... ::)

Ik de winkel ( dat kon het snelst! ) hoefde ik niets meer te zeggen...die jongen hoorde het al wat er in de doos zat, wat een kabaal......"die is aan kortwieken toe, om hem in het gareel te houden!" eerder te krijgen....riep ik hem na

Hij zei ook....een vogel moet beneden je hoofd en niet erboven of zelfs erop, dan heeft hij veel te veel macht over zich...want als hij nog niet goed tam is kan ie BOVEN je de aanval inzetten, als hij zijn zin niet krijgt.

Hij zit weer netjes in de kooi en bij mijn aanbod.....MET MIJN HAND IN DE KOOI.....van een stukje bruin brood, wat ie lekker vind.....draaide hij zich om  >:( met zijn rug naar me toe en de kop weg van het broodje (beledigt   :P misschien) van "ik hoef niets!!"

Het vangen EN terug zetten heb ik vrij snel gedaan, zodat ie niet veel kans had na te denken wat er gebeurde en nu maar hopen, dat hij handelbaar wordt zodat hij een prettig leventje krijgt hier....want die vluegels groeien wel weer!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi wilma

gelukkig is hij nu gekortwiekt, Ik hoop voor je dat hij zo handelbaar word.
en dat hij nu even boos is hoop dat dat ook snel gaat bij trekken.

groetjes trienke

Riny

5 januari 2006, 17:16:48 #185 Last Edit: 5 januari 2006, 17:32:46 by Riny
Hoy Wilma               
Die is nu gewoon beledigd,maar die draait wel weer bij.
En nu begint er een nieuwe periode in huize Wilma
Als hij weer zo begint roep jij gewoon
''You Tarzan  maar me Jane''
En Jane heeft de broek aan.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

oef het kortwieken is achter de rug en dat hij nu eventjes beledigt is dat kan ik me best voorstellen maar daar mag jij je niets van aantrekken je deed het voor zijn eigen bestwil  ;) nu kan het echte heropvoedwerk beginnen en ik hoop met gans mijn hart dat hij snel handelbaarder wordt  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Riny op  5 januari 2006, 17:16:48
Hoy Wilma               
Die is nu gewoon beledigd,maar die draait wel weer bij.
En nu begint er een nieuwe periode in huize Wilma
Als hij weer zo begint roep jij gewoon
''You Tarzan  maar me Jane''
En Jane heeft de broek aan.
Groetjes Riny :D


Jazeker.. Tarzan moet zijn vijgeblad nu vasthouden anders staat ie voor l..  ;D  ;D  ;D
Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Goofy is er gisteravond even uitgeweest....hij strekte zijn vleugels en leek ze ff te bekijken  ???.....eenmaal op zijn hoge stok sprong hij pardoes naar Piet die net langs liep....oeps.....hij keek om zich heen en "lifte" :P  mee naar de keuken en weer terug..

Later even bij de valken gezet en dat vond ie geweldig...even een blik naar mij op de bank en jawel ik herkende die houding  :censuur ....een aanloop met een sprongetje wilde hij richting mij...maaaaaaaaar dat ging ff niet meer hij dwaalde af en precies op een klein stoeltje landde hij,   :-\ verdwaasd  ??? om zich heen kijkend...

Mijn uitgestoken arm (met   :P mouw!!!!) nam hij gretig aan om weer omhoog  ??? te komen en ik kon hem netjes zetten waar hij het leuk vond ...bij de valkjes en hij maakte geen aanstalten meer naar mij....Vandaag nog niet los geweest....ik ben net thuis, dus ga zo naar beneden en dan mag ie weer...ben benieuwd...

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Ik zou wel eens willen weten wat er door dat hoofdje om ging toen het vliegen niet meer lukte.
Maar het begin is in ieder geval goed.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

ik ben al blij dat goofy niet weer heeft gebeten dat is zeker een positief begin, wie weet heeft hij nu zijn lesje geleerd  ;)

groetjes marilyn

bobbie

JJJJiiiiiiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiieeeeee :D :D :D

Groetjes, Nel :)

Wilma1

Het is best goed gegaan....hij probeerde wel een aanval, maar die zijn nu minder fel, omdat ze van meer beneden komen dan boven me...en ben ik erop gespitst...

Hij is nog steeds los....mocht even naar de valken toe en DAAR....je snapt het al....is ie feller....maar onder controle....kan na 1 dag GEEN wonderen verwachten natuurlijk...zou mooi zijn :P.

Piet heeft vanmiddag zijn collega eens "gepolst" en verteld van in de vorm "Ken je de film BIRDS van Alfred Hitchkok????"...ze keek ff vreemd, maar toen hij de rest vertelde begreep ze meteen het kortwieken...Blijkt dat haar ouders het op het hoofd vliegen toch OOK niet fijn vonden en bijten evenmin!!! AHA...denk ik dan...zou DAT het zijn dat ie weg moet???

Ben IK toch blij dat ie hier is, want wie weet wat er anders met hem zou gebeuren....een valk van 5 jaar en dan zo...WIE wil dat en ze hebben er errug lang over gedaan eer ze hem kwijt waren!! NU ga k ZEKER mijn best doen om vetrouwen te winnen bij hem....dat is eerst belangrijk!!! en dan hopen dat Melody erbij kan!

Deze foto's zijn van vanmiddag en zonet!


Voor het eerst "zonder"vleugels", maaaaar ik kan vliegen tot op de bank en de rest loop ik wel hoor!!!!


Hoi Goofy...mag ik ff bij je....IK weet hoe het voelt als je niet kan vliegen, maar zo erg is het niet is "lift" vaak mee het hele huis door....scheelt energie joh!!!!


Moet nu iedereen zie hoe ik eruit zie?????


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

~Natas~

Hoi Wilma,

Je hebt er goed aan gedaan hoor om Goofy te kortwieken.
Nu heb je kans dat hij tammer word en niet meer zo agressief wordt.
Maar hij zal best wel de eerste dagen weinig van je moeten hoor, ze kunnen nu beledigd zijn.
Maar hopelijk komt dit snel goed en wordt Goofy een hele lieve valk.

Groetjes,

Natas

Riny

Hallo Wilma
Goofy zal toch wel in de gaten hebben wie er de baas is in huis.
En ook dat hij dat niet is.
Groetjes Riny :D