DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Vind jouw kerstplaatje met onze kleintjes  :D LEUK!!!!!! En als je iets leuks ziet....mag je wel gebruiken hoor....ben er wel TROTS op dat ze worden gebruikt, voor MOOIE  :censuur  plaatjes!!
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je mag trost zijn op je kleintjes ze zien er erg knoddig uit en ja je mag dat plaatje bij je handtekening zetten  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Oooooooooo....KIJK EENS   :D WAT MOOI  8) !!!!! Ze zijn al mooi, maar nu als kerst"kipjes" is het HELEMAAL EEN PLAATJE!!!

Dit moois is ontstaan door MARILYN..............DANK JE WEL :-*  IK BEN ER ERG BLIJ MEE :D  :D  :D

Zelf moet ik "daar" nog ff mee prutsen om een mooie handtekening te maken, maar de komende week is DEZE HEEL MOOI!!!

Vanmorgen zijn ze alle 3 bijgevoed, kropjes waren leeg en bekkies open :-\.....Pappa en Mamma zijn wat LUI vandaag...oke is voor hun OOK  ;)  kerst, dus maar ff       
"handje geholpen".... :D

;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 26 december 2005, 11:35:00

Vanmorgen zijn ze alle 3 bijgevoed, kropjes waren leeg en bekkies open :-\.....Pappa en Mamma zijn wat LUI vandaag...oke is voor hun OOK  ;)  kerst, dus maar ff       
"handje geholpen".... :D

;)Wilma


Hoy Wilma
Dan zul je met nieuwjaar ook wel weer stand-by moeten zijn.
Dan zullen ze wel weer te veel gedronken hebben.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

hahahaha ja de ouders van de kleintjes hebben kennelijk ook kerst gevierd en willen wat uitslapen hé  :D algoed dat jij paraat staat om een handje te helpen  :P kijk op nieuwjaar ook maar naar hun kropjes want je weet maar nooit zoals riny zegt dat ze een beetje te diep in het glas hebben gekeken
hahahaha

groetjes marilyn

Wilma1

Vast weer die drank ja  ;D  ;D  ;D ...we waren er niet gisteravond...dus zou heel goed kunnen...zal ze op ouderjaarsavond GOED in de gaten houden  ;) !!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Nieuwe foto's van het TRIO....hierop zie je goed dat ze zijn gegroeit...
v.l.n.r  Melody-Koko en Chico!!

Lief he?!! Ik wilde ze met zijn 3en op de tafel, maar Melody zette ik neer en die liep METEEN mijn hand achterna en kroop erop...nestelde zich in mijn handpalm, om NIET meer weg te gaan....de ander 2 volgden daarop  ;D  ;D  ;D .....gaf me een goed gevoel, dat ze zich prettig voelen bij me  :D.





Ze zijn zo schattig die 3 kleine kleutertjes  :P

Koko krijgt dezelfde staart als  HAAR?? Mamma OOK het gele met wat grijs!!! Chico een grijze en bij Melody komt OOK wat geel met grijs door. Koko lijkt al op een echt "groot" Valkje  ;D

:D Wilma  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

wat een schatjes zeg
de middelste lijkt wel cinnamon Bruin kaneelig

groetjes Trienke

Wilma1

De ouders zij ALLEBEI wildkleur.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ja amai zeg die zijn al goed gegroeid  :D maar toch blijven ze nog altijd snoezig hihihihihi en hun kleine kuifje vind ik prachtig hé. ook melody doet het goed zeg . en ja als ze graag naar je toe komen mag je wel zeggen dat ze zich veilig voelen bij jou  ;) je mag trots zijn op je trio  :D

groetjes marilyn

bobbie

Hoi WIlma,

Ik kom je naam tegenwoordig zo vaak tegen dat ik dacht: ik ga maar eens in haar verhaal lezen. :D

Wat een schattige jonkies. Inderdaad lijkt de middelste (Koko als ik het goed heb) een cinnamon valkje. Een foto wil wel eens een verkeerd beeld geven maar op die foto lijkt het in ieder geval wel zo.

Ik vind het hier leuk lezen. Ik kom binnenkort weer terug. ;)

groetjes, Nel  :) (een 50+  ;))

Lin

Hey,

Ik heb ook even je dagboek opgezocht want ik zag je overal reageren. wat leuk dat je nu nog kleine valkjes hebt. Hoeveel valkjes heb je nu? en de middelste lijkt mij ook cinnamon. Het kan natuurlijk zijn dat er een split is of een crossover. Ik kom binnenkort weer terug om van nieuwe fotos e verhalen te genieten. Heb je al een thuis voor ze?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

HOI Lin,

WAT leuk dat je komt kijken....zal ook bij jou kijken.....er is ZOVEEL te zien en te lezen rn iK VIND HET LEUK!!....Kan alleen het niet helemaal "bijbenen'   ;D  ;D maar zogauw er een mail is kijk en lees ik!....

De oudste gaan naar een zus van Piet ( mijn man) en de middelste naar een broer van Piet...dus lekker in de buurt  :D ....de kleine Melody blijft hier! Dat is mijn troetelt papkindje!!

Ik weet niet WAT het gaat worden, maar zoals ik al zei de ouders zijn beiden WILDkleur....we wachten af....IK vind ALLES goed  :D....wacht nu met enige ongeduld   :P op de nieuwe GOOFY die morgen komt  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey,

Ja er zijn inderdaad veel verhalen. Je kan beter een selectie maken wanta nders wordt het teveel. Heb het ook tijden lang op elke foto of verhaal gereageerd, maar toen was et wat minder druk hier. Maar leuk om zzo enthousiast iemand hier weer aan te treffen. fijn dat je valkjes allemaal goed terecht komen. en wie is goofy?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Goofy is een manvlakje...weet nog niet de leftijd....hij woont bij de ouders van een collega van piet...sinds alle kinderen de deur uit zijn, lijkt ie wat eenzaam te worden....(Goofy IS tam ) en de mensen werken ook nog.......vandaar de optie HIERHEEN en MET kooi ook nog....

De bedoeling is Melody er dan BIJ te zetten...IK hoop dat het gaat lukken!!! Heb er wel vertrouwen in...rustigaan ff laten wennen en dan stap voor stap verder...met alle dieren hier is het begin ff wennen, maar alles komt nog steeds goed  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3