1 november 2024, 00:49:51

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

3 november 2007, 00:19:03 #3465 Last Edit: 3 november 2007, 00:24:33 by Wilma1
THX...ik ben blij dit te horen.... ook voor de IM's bedankt, het geeft me een goed gevoel, dat er niets mis was met wat ik heb geschreven!

Dat was ook geheel de bedoeling niet van mijn bericht, ik schrijf hóe het NU is na een jaar!!! En zoals het er staat IS het momenteel!!!

Het is me een raadsel WIE zoiets met verkeerde bedoelingen doorstuurde ??? ??? ??? Tenslotte is de keuze om niet meer op het forum te mogen/willen zijn, NIET van mij afkomstig ..... dus vind ik dit niet relevant!!!

Ach eerlijkheid duurt het langst, zal ik maar zeggen  :D ;)

By the way, Woensdag ga ik naar Rianne en haar mams  :D Max, zijn nieuwe liefje en Dusty bekijken!!! En natuurlijk de andere valkjes!!!! En en bakkie koffie halen natuurlijk  ;)

:D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Als je er maar geen letter minder om schrijft  ;).

Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Wilma1

;D Ik ga slapen, moet morgen naar Leeuwarden toe

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Wilma,

Ik zet het hier even duidelijk neer. Trek je er niets van aan wat Riny zegt!! En geloof ook niet alles.
Ja er zijn hier mensen op het forum die nog steeds behoren tot de 'Riny-aanhang'. En er kan best wat doorgestuurd zijn.
Maar waarschijnlijk is het 1 iemand die dat heeft gedaan. En Riny heeft regelmatig niet de volle waarheid in haar mond.

Dit mailtje getuigt ook weer van het verdraaien van de waarheid.
En bovendien, waarom zou je iemand moeten steunen, die willens en wetens hier de moderators aan het uitproberen was en hier al waarschuwingen voor had gehad!! En omdat het een vriendin van Riny is krijg je dit nu te horen!
Dat lijkt me geen manier van met mensen omgaan. Jij bent niet over de schreef gegaan, maar Riny wel!!

Wilma, je hebt niets miszegd, anders had ik al lang ingegrepen  ;)

Ik kwam hier omdat ik eerder op de dag je 'trip along memorylane' zag en ik moest best even slikken. Het is heel wat om zo je beestje naar een ander te moeten doen.

En nu krijg je zoiets er over heen.

Ik ga het verder niet over Riny hebben, dat zou te veel eer zijn. Maar nogmaals: trek het je niet aan.

Liefs, Gerda

Wilma1

3 november 2007, 01:14:41 #3471 Last Edit: 3 november 2007, 01:17:15 by Wilma1
Ohw  :o... tjee :-\ ... ben er stil van DIT is wel héél duidelijk  ::)..... en ik weet wat je bedoeld inmiddels, met "aanhang"... ik wilde geen aanhang worden en denk dat hét "probleem" is geworden.

IK bepaal zélf wat ik doe en bij wie ik wél en niet wil schrijven en laat me dat niet vertellen door een ander!

Het enige wat ik niet hoop is dat straks de voliere deuren opengaan en mijn gewezen  vogels de wijde wereld in worden gezet.... dat verdienen ze niet..... als ze dat doen, zijn het geen dierenliefhebbers en heb ik liever dat ze een hekel aan MIJ hebben!!! Dat deert me niet!!!

Ik doe niet zielig, maar heb alles wegGEGEVEN, juist om degene bij elkaar te kunnen laten waar ze mee samen waren en ze niet per stuk te gaan verkopen. Het was een waar kapitaal, zelfs de voliere heb ik weggegeven aan Marga! Omdat ik haar dat gunde met zoveel vogels erbij!

IK wilde geluk voor mijn valkjes, dat kon alleen door ze weg te geven, want een ander op kosten jagen doe je niet in mijn geval en dat wil ook niemand!!

Ik ga ook verder geen tijd meer verspillen in Riny en Marga, ik heb hiervan meteen weer geleerd!! Beiden hebben een e-mail gehad van me en dat is het laatste wat ik aan tijd aan hen besteed!

Dank je wel Gerda, voor je duidelijkheid, ik ging al aan mezelf twijfelen! Ik weet bijna zeker dat ze zelf nog meeleest als GAST en idd 1 iemand dit heeft doorgebrieft! Ook IK heb vermoedens en is het toch raadselachtig, het .... WAAROM ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Wilma,

Ik ben blij voor je dat het hier door Gerda zo duidelijk is uitgelegd. Dan is het ook meteen voor iedereen duidelijk, wat hier aan de hand is, en dat jou gewoon helemaal niet te verwijten valt. En kunnen we gewoon lekker verder kwebbelen over je vogeltjes  ;).

Groetjes Petra  :D

Wilma1

:D Nou meer woorden zijn er idd niet nodig en daar is dit topic ook niet voor...

Over tot de orde van de dag!  ;D

En ik ga NU naar Leeuwsrden toe, naar mijn vriendin!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Wilma,
Je ben allang weg naar Leeuwarden. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!!!
Zijn er bij je vriendin ook vogeltjes?? ;) ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Wilma,

Heel veel plezier vandaag bij je vriendin en van de week ook bij Rianne en haar mams.
Gelukkig dat je er geen letter minder om gaat schrijven.

Gerda,

Dank je wel voor de duidelijke uitleg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Ik wil toch even reageren want ik zie het nu pas allemaal. Jij hebt niets verkeerds gezegd, echt niet. Ik vond het heel ontroerend om te lezen hoe je het schreef en ik weet hoe moeilijk het voor je is geweest. We hebben samen gemaild in die periode, je hebt me zoveel verteld over de drie die in eerste instantie naar mij zouden gaan maar wat niet door is gegaan en wat ik nu ontzettend jammer vind.

En inderdaad, jij bepaalt zelf nog steeds met wie je om gaat en dergelijke.

Meer wil ik er niet meer over zeggen. JE bent een topperd meid en ik ben blij dat ik je mag kennen.

Heel fijne dag (weekeinde?) in Leeuwarden en van de week veel plezier bij Rianne en haar moeder.

Hoi GErda

Dank je voor de uitleg.

Mara

Wilma1

3 november 2007, 21:50:31 #3479 Last Edit: 3 november 2007, 21:53:09 by Wilma1
THX voor alle lieve woorden, maar ik wil er over ophouden want DIT was niet de bedoeling, mijn herinneringen aan al mijn valkjes moeten FIJN blijven en ik wil NIET DEZE ervaring aan toe te voegen! >:( >:( >:(

Ik ben nog steeds iedereen dankbaar voor de opvang en de goede zorgen van "mijn"14 valkjes, dus OOK Riny en Marga, voor geval Riny dát niet snapt!! En dat ze teleurgesteld is ... is háár probleem NIET het mijne.... ik vertik het me te bemoeien met andermans sores, wat hier gebeurt!!!!

Ik ga verder met wat ik deed en dat alle aandacht naar mijn gewezen valkjes minder gaat worden en op gegeven moment een "gesloten boek" wordt is heel normaal....ook al willen velen me op de hoogte houden, het houdt een keer op, want het leven gaat door en er kan niet altijd rekening met MIJ worden gehouden.... dat ik me zo voel en dat dan eerlijk zeg ???  ::) tja TÈ eerlijk, denk ik!!!

Ook kan IK niet steeds gaan mailen of bellen, hoe het gaat, dat lijkt weinig vertrouwen te geven en wát moet je telkens zeggen dan ??? als ik het X op X vraag ??? Goed is GOED en als iemand iets laat weten...GEWELDIG LEUK, MAAR GEEN MUST... ER ZIJN BELANGRIJKERE DINGEN!!!!

Ik heb een enorm leuke dag gehad vandaag, maar dát hoort hier niet duzzzzzzzzzzzzzzzzzz........  ;)
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3