17 juni 2025, 06:10:40

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Wilma,
Wat een prachtige foto's en een geweldig stripvehaal ;D ;D
Ik heb hier hardop zitten lachen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een lieve foto´s!!

Succes met je berg was.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat ben ik blij dat ik wat vroeger op de avond bij je langs kwam vandaag.  ;) ;D
Wat een heerlijke kleurrijke foto's.  ;D
Whitney en het grasje waren niet echt vriendelijk tegen elkaar geloof ik.  ::)
Gaan ze elkaar nog vaker zien?
Dan krijgen wij vast vaker van die leuke fotoverhaaltjes.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Leuke foto's hoor. Ik heb er van genoten.

Groetjhes Anja

Wilma1

Hoi Eugenie,
Het was voor beiden een  verrassing, elkaar ineens te zien  ;D

Hoi Hennie,
DAN kan ik beter dáár blijven, want we hebben amper regen gehad in de afgelopen week. Vandaag was al extreem, al was het met tussenposes warm en nat  ::)

Ik moet Dinsdag naar het ZKH, en de mogelijkheid thuis te komen was dat Jamie mij kon ophalen vandaag, dus gewoon ff 2 daagjes thuis! Dinsdag rijdt ik zelf weer terug naar Ommen!

Hoi Saar,
DART doet ze anders nooiiiiiiit  ::) :P nouuuu ze "laat het kaas niet van haar brood eten" hoor  ;D

Ze werd redelijk goed ontvangen door Corcky, stortte zich meteen op een etensbakje en keek nieuwsgierig in het rond en blerde terug naar al de valkjes die ze hoorde.

Al was Corky ff uit zijn hum  ::) omdat ik hem heb gekortwiekt vanwege Veronica haar reuma en dit momenteel ff makkelijker is om te pakken en in de kooien terug te doen. Dan hoeft ze er ff niet te veel achteraan, als ze géén zin hebben! Whitney is al gewend aan haar korte "kapsel" en heeft er in geheel geen moeite mee....ze speelt goed en doet alles wat ze wil, wat in haar mogelijkheid ligt.

Vanwege een mislukte operatie, heeft Veronica veel pijn en kan haar linkerpols moeilijk gebruiken en ze ís links. De polsprothese zit niet meer op zijn plek, doordat de bouten zijn losgeraakt, vanwege haar reuma, en geheel scheef zijn gaan zitten in haar pols.

En Corky heb ik al eerder geknipt, dus hij kent me vast nog wel  >:(....dat liet ie tenminste wél zó merken  :-\ Hij heeft me flink gebeten en zoals de valkjes dat kunnen doen, lekker rondraaien dat vel  :-\ :'(

Ook Nikki en Rocky zijn geknipt en ze kunnen nu spelen op de vensterbank waar een heuse speeltuin is gemaakt door Veronica en haar kleindochter Melanie  :D Heel creatief met karton, doosjes en een lekkere  :P hapjesbak erop  :) en een schommel.

Het was ff schrikken, maar Nikki kwam later weer bij me zitten. Ook Rocky heeft alles even bekeken en een vliegpoging gedaan, later ging ie gewoon wandelen, van het één naar het ander en ook Whitney huppelde er achteraan  ;D ;D ;D Ik zal haar best missen, ze is heel erg lief!!!

Hoi Caroline,
Gelukkig valt het mee, het is allemaal groot wasgoed, de kleine dingen was ik dáár dagelijks op de hand uit....dan hou ik het lekker bij  :D

Hoi Anke,
Ach, foto's kun je vaak "opleuken" door er iets bij te schrijven en ik doe dat graag in de gedachten van degene die op de foto staan  ;D

Heey Yvon
Het lijkt erger dan het was hoor  ::) Speedy "valt"echt vor witte vogels....eerst had ik een wit grasje...óók een popje, Romy.... en óók dáár deed hij verwoedde pogingen haar te versieren  :P :D

Bij het zien van Whitney, leek de nieuwe vonk bij Speedy omhoog te schieten voor háár  ::) hij moest we; tegen haar OP kijken  ;D ;D ;D en op zijn eigen kooi was Speedy de baas!!!!

Heey Anja,
Fijn dat je ze leuk vind, ik zal even bij jou gaan gluren..... mometeel zit ik niet alles te bekijken elke dag, want dan gaat de tijd zo snel om en vind ik het zonde van de dagen op de camping, die ik beter kan besteden, dan achter de PC  ;)

Zo niemand vergeten ???

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje

;D ;D ;D whahahahha
wat een leuke foto's
die parkiet,en dan die valk,zo met zijn bek ver open steeds.
dat kleintje is echt niet bang hoor.
machtig om te zien joh.
ik ben zelf ook gek van parkietjes,maar ik durf ze niet bij de valkjes te doen.
ivm broeden enz.
hoor er zoveel over.
erg genoten weer van je.
groetjesss anietje  ;)

hennie

Hoi Wilma,

Ohhh...dus het is maar een korte tussenstop dat je thuis bent.

Wat zul je het fijn vinden om weer zelf te kunnen auto rijden. Lekker terugtuffen naar Ommen.  ;D

groetjes, Hennie

Wilma1

NÓG MÉÉR baby's  :D :D :D

Deze zijn van Quincy (een jong van Kiki en Koko) en Fleur (van Christine) , die eerst bij Joke waren en nu bij Justin zijn  ::) ::) ::)

Joke zorgt er nu voor, want  Justin is met zijn ouders en zusje naar Suriname, dus de mooiste tijd missen ze helaas wel nu!!!

De vader van Justin is helemaal stapelgek van de valkjes en zouden ze bij Justin op de kamer moeten staan, staan ze dus gewoon beneden in de kamer  ;D en "lift" Quincy overal mee naar toe op zijn schouder  ::) :P ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje

;D ;D ;Dwat een dotjessss.
zaligggom op te vreten haha
mooie gele donsjes hoor.en allemaal lijken ze wel op dezelfde dag geboren haha.
weet je al wat het worden gaat een beetje
de mutatie's?
groetjessss anita ;)

marga

hoi wilma
wat een liefjes
groetjes marga

Caroline

Ach wat leuk voor Justin.  :D

En voor jou en Joke natuurlijk ook, oma´s.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi mooie voetjes Wilma  ;D

Wat een lieve donsjes !!  :-* :-*
Wij hebben hopelijk over een week of 3/4 ook weer donsjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Wilma

Wat lief, nog meer donsjes.

Mara

Wilma1

Ohhhh ik wordt helemaal verliefd met al die kleine hummels weer, zooooo jammer dat ik ze niet mag hebben....grrrrr.....  >:(

Ik ben ook héél benieuwd als Beauty en Macy ooit jongen krijgen wat dáár uitkomt, want de achtergrond van Beauty is een heuse verrassing en Macy is en Lutino van Nellie, dus dat weet ik dan wel  :D....

Ik zal het berichtje plaatsen bij Christine, die weet wat voor mutatie's er bij Fleur zijn.....ik heb geen flauw idee ??? maar ze zien er liefffffff uit  :-*

Joke is zeker trost op  haar "kleinkinderen" vogels.... en dan ook nog voor ze mogen zorgen, tijdens de afwezigheid van hun baasjes is druk maar wel erg leuk!!!! En ik weet zeker dat ze daar van geniet! WEL de lusten NIETde lasten  ;D ;D ;D

En ze zijn ook een ietsiepietsie van mij hoor  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Gefeliciteerd met de donsjes.
Wat een liefies zeg om te  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja