DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Wilma1 op 12 juni 2007, 12:28:01
nee, als alles goed verloopt de volgende dag...donderdag dus....
;) Wilma


Ooooow okee :)
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Wilma

Wat mooie foto's weer zeg! Echt heel erg mooi al die natuur rond om je heen.

mara

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Ik plaats ook nog maar de foto's van het nestje van goofy en cocky bij jou.
De oudste 3 zijn geringd en de 2 kleinste heb ik overgelegd bij een ander koppel.
2 van de 3 oudste zijn gepareld, waarschijnlijk cinamon, omdat goofy ook cinamon is.
Van de jongste 2 kan ik nog niets zegen omdat ze nog geen stekeltjes hebben, maar alleen nog maar dons.


Dit zijn 2 van de oudste een wildkleur en een geparelde, waarschijnlijk cinamon.


Dit is het 3de pareltje.


En dit zijn de 2 kleinste die ik nu dus heb overgelegd bij een koppel waarvan de jongen ook nog zo klein zijn.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Ach wat mooi Diana  :-*...ik vind het zo geweldig, dat Goofy vader is...hopelijk zijn zijn jongen minder "fel"  ::) ze zien er schattig uit hoor. Ik denk dat Hans en zijn vrouw op vakantie zijn, want hij laat altijd iets horen als ik hun mail!

De foto's sturr ik ook door naar hun, vinden ze vast erg leuk...
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hallo allemaal,

Ik heb net een sms gekregen van Wilma. Ze schreef het volgende:

Alles is prima. Ik was om 16.15 uur op zaal. Heb ook morfine en totaal geen pijn. Heb meegekeken met alles.......gaaf en het ziet er mooi uit......wat rimpelig en hij vond 1 teen wat lang, dus er is een stukje afgezaagd....hihihi....Ik heb heerlijk gegeten.... had honger als een beer..... Ik voel me prima.
Dikke Kus Wilma



Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

En weer een dikke kus trug.  ;)  ;D
Fijn dat het zo goed is gegaan.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Fijn om te lezen dat het goed is gegaan Wilma!  dank je wel voor de update Anja!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi allemaal,

Vanmorgen weer een sms van Wilma gekregen.
Ze schrijft:

Ik heb nu wel pijn, maar mag pijnstillers en moet niet te lang wachten, om aan te geven als ik pijn heb. Vind dat moeilijk hoor. Ga zo naar de gipskamer, fysio en dan naar huis. Heb een pieperig vrouwtje naast me die alleen maar zeurt, over al haar pijntjes.......Ze heeft ons heerlijk wakker gehouden >:( >:( bellen om steeds dezelfde dingen. De verpleging werd er gek van :o :o :o :o
Kusje Wilma.


Groetjes Anja

Caroline

Balen dat je nu wel pijn hebt.

Hopelijk is het een beetje te dragen.

Beterschap!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

15 juni 2007, 11:23:35 #3159 Last Edit: 15 juni 2007, 11:30:52 by Wilma1
Hallo allemaal,

Gelukkig weer thuis en het is behelpen, vooral de trap op valt erg tegen...terwijl dat in het zkh goed en "gemakkelijk" ging...maar ja, de trap is daar breder en hier zit er ook nog een draai in. Ik ga wat verzinnen dat ook dat beter gaat.

Zoals Anja mijn smsjes heeft gekopieërd, idd eerst totaal geen pijn, dat was meteen met de opstart van morfine erg goed gegaan....ik heb grotendeel mee kunnen kijken en de ergste pijn heb ik wel gehad, denk ik....ook mijn voet leek afgekneld, zo voelde dat. Vanacht werd ik wakker en OOK DAT is weg nu....daar ben ik blij om. Wat ik voel is wondpijn en daar hoef ik geen medicatie voor.

Als ik wil en kan, mag ik gewoon naar de camping...eerst afwchten hoe het met Piet verloopt. Deze eerst wk. niet of nauwelijks belasten 2e wk. 25%...3e en 4e wk. 50% en de laatse 2 wk 100% dan gat het gips eraf en moet ik weer leren lopen op de voor mij nieuwe voet.





Ik heb gisteren het zkh doorgecrosst  ;D met een rolstoel die mijn afdeling had gebracht, dus kon ik in ieder geval even mijn eigen weg gaan  ;) ik was een makkelijke patiënt zeiden ze....fijn om te horen.

De buurvrouw naast me...we konden haar wel schieten...mijn buurman vroeg "kun JIJ niet blijven, ipv ZIJ " :o ::) ;D ze heeft de hele nacht liggen vloeken en tieren, zelfs haar OK verband eraf getrokken en als de verpleeg kwam deed ze net of ze sliep en als ze iets vroegen klaagde ze steen en been. Ze waren woedend  >:( >:( op haar!!! Maar ja ze moeten netjes blijven hè?!!  ::) ::) ::)

Alleen als er vistie kwam (zo ook de eerste dag dus) was ze vrolijk, voelde zich prima  :o had nergens klachten :o en ging ze goed vooruit  ??? Wij met ons drieën keken dan zoooooo verbaasd  ::) ??? waarom doet ze dan zo anders, als iedereen weer weg is ???

Eest dit ff plaatsen, want ik heb nog meer nieuws...  :D

Anja, dank je wel om als mijn secretaresse te funtioneren  ;D :-*
:D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

15 juni 2007, 11:28:11 #3160 Last Edit: 15 juni 2007, 11:33:19 by Wilma1
Kiki en Koko zijn de trotse ouders van hun eerste jong ...




Lief hè ?!! Alle donsje lijken op elkaar en elke X weer zijn ze toch zooooo schattig....hopelijk gaat de rest OOK goed....in ieder geval hebben ze een jong!!!

Melody en Lucky hebben OOK eitjes, wanneer daar iets uit moet komen is niet bekend....ik ga dat horen als het zover is!!

Zo nu eerst even wat doen dan douchen, zal er wel lang werk me hebben  ::) ??? ;D eerst naar boven toe  ::) OP MIJN GAT proberen, dan de laatste tree, want daar moet ik opstaan en dat is het probleem met mijn VKB been waar nog weinig kracht inzit  ::) goede training voor me  ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi WIlma,
Je voet ziet er echt sexy uit hoor :P ;D
En gefeliciteerd Oma :D :D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hey Wilma,

Lekker dat je weer in je eigen huisje bent.

Je tenen zien er pijnlijk uit, maar hopelijk wordt/ is dat snel minder  :)

Gefeliciteerd met je donsje  :)

Doe wel voorzichtig met de trap op en neer, hè?  :D

Groetjes,
Monky

Wilma1

naar boven op mijn gat
lukt het wat

dan wurmen om op te staan
en kan ik boven weer verder gaan

naar benee
gaat hippend
tree voor tree

;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3