18 juni 2025, 06:45:38

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Ziet er geweldig uit!!  :D

Ik zal er wel overheen hebben gelezen maar zijn alleen Coco en de valkjes mee of is ook Ruby en de kanarie mee??

Nog veel plezier, de komende dagen al wordt het weer wat minder.  :-\

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

1 juni 2007, 23:47:12 #3121 Last Edit: 1 juni 2007, 23:55:14 by Wilma1
De hele "bups" is mee en dat in een Citroën AX je  ;D ;D ;D

Hier weer een paar foto's...dat spreekt genoeg hoe ze zich voelen hier  :D ;)

Ik had een filmpje, maar dat is te groot om te up loaden  :-\ jammer, want Macy trok bij Coco aan een nootje, die hij in zijn bek had....en Beaty kwam haar helpen...Coco geheel verontwaardigd en het nootje viel...Piet een andere geven en OOK aan de valkjes, maar beiden lustten het niet, dus was alleen maar "de heb"  ::) :P....

Buiten de muisje, is "onze" Blacky er ook weer  :D (voor het vierde seizoen)...ze weet het precies weer te vinden en elke ochtend zit ze braaf te wachten op haar bakje met lekkers....zo heb ik er steeds meer bij voor de verzorging  ::)..... want als haar jongen wat groter zijn, zal ze ze vast weer meenemen, zoasl ze elk jaar doet  :D

Een van de muisjes kwam daarnet bij ons buiten zitten  :o zo verbazend, hij zat ons met de kraaloogjes aan te kijken>>> "wat doen jullie dáár nou ???"  ::) ;D en rennend naar binnen, kwam ie steeds weer ff naar ons toe, om gewoon naast ons te zitten  :o  leek wel een hondje  ;D

Hier is Blacky weer  :D (ik kan haar zo makkelijk op de foto zetten....ze heeft erg veel vertrouwen)

brood en druiven...lekkerrrr  :P

als het brood droog wordt, een beetje water eroverheen, dan neemt ze het zo weer mee.... :)

Haaa, die Coco  :D zit je weer bij ons  ::)

zo lekker relaxt  :D

IK heb een mooie kuif, zeggen ze  ;D

ze heeft er een paar stokjes op de kooi gemaakt, we waren aan het skeeleren om boven te komen  ::) :P nu niet meer  ;D

Die dingen noemen ze tairibs of zoiets ??? maar ik vind het leuke speeltjes  ;D

IK OOK, je kan er flink aan knabbelen  ;D

oeps...ze kijkt, zou het wel mogen ???

*onschuldig*  ::) ::) ::)

Dit is dan weer het VOORDEEL, van gekortwiekte vogels....ze hebben erg veel plezier en kunnen gewoon UIT de kooi, wat met vliegers dan weer niet kan...

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een leuke foto s
heerlijk om naar te kijken
groetjes marga

danoontje

;D hoi wilma
wat heerlijk om weer naar je valkjes te kijken.wat een mooie fotos maak je trouwens.
ach ja alles kan een voordeel hebben he?
vliegen,maar dit is ook weer heeel veel lol!!! ;D
groetjess anita ;)

Wilma1

2 juni 2007, 11:01:10 #3124 Last Edit: 2 juni 2007, 11:15:13 by Wilma1
Ben ik met je eens....vliegen is leuk voor thuis, maar zoals ze hier vaak meegaan, is dit en beter optie voor hier en eigenlijk zijn hun niet anders gewend ;)

De buren hebben een grasje, die is zomers kort en 's winters met vleugels  ;D beesie vindt het allemaal prima...als ie maar mee mag  :P
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja het is net wat ze gewend zijn
groetjes marga

Mara

HoI Wilma

Hele mooie foto's. En er is iemand hier die zich even wilt laten zien op die mooie schommel van jou!!

Dit is c.q. was Truusje want Truusje is geen popje maar een man en heb nog geen naam voor hem.

Maar de schommel valt heel goed in de smaak, in mijn verhalenboekje staan meer foto's.

Mara

Wilma1

Wat leuk te zien dat ze ermee spelen, maar klimmen en slopen vinden valkjes eeeeerrug fijn om te doen  :P
::) ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Die schommel maar ook die andere schommel vielen heel erg in de smaak. Van het andere speeltje heb ik al een rits kralen moeten halen want ze hadden de knoop er al uit gehaald en de kralen dus verspreid door de voliere..... ::) Het zijn echt slopers.

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Wat een mooie foto's weer zeg. Zeker een voordeel als ze gekortwiekt zijn. Dan kan je ze lekker mee naar buiten nemen. Hier kan dat ook alleen niet allemaal. er zijn er bij die ik ondanks dat ze gekortwiekt zijn niet mee naar buiten durf te nemen.
Nog even en je hebt een hele dierentuin kan je entree gaan vragen ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Peggy

Hé Wilma,  ik dacht ik zal eens even in jouw dagboekje rondneuzen..wat een leuke foto's heb je...wat gezellig dat je je vogels lekker meeneemt op vakantie. ik dacht al van ; '' die durft , die laat gewoon zijn vogels los,  dadelijk vliegen ze weg ''  en toen zag ik de gekortwiekte vleugels ::)
Mooie vogels heb je!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hallo allemaal,

Aangezien ik niet weet in welk boekje ik dit moest zetten, zet ik het maar in alle boekjes van Wilma.
Ik heb gisteren contact met Wilma gehad via de sms. Wilma moet op woensdag 13 juni worden geoppereerd aan haar voet. Maandag komt ze weer naar huis (ze is nu op de camping) en ze weet niet of ze nog voor woensdag online komt om jullie persoonlijk dit te vertellen. Vandaar dat ze aan mij heeft gevraagd om dit in haar boekje te zetten.

Wilma ik wens je alvast heel veel sterkte bij de komende operatie.

Groetjes Anja

Peggy

heel veel succes Wilma.  Sterkte!!  Hopelijk tot gauw weer.
Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Wilma

Heel veel sterkte de 13de. Ik denk aan je.

mara

Wilma1

Dank jullie voor de lieve berichtjes er komt ineens heel wat bij kijken  ::) :-\ e alles lijkt tegen te lopen momenteel...

maar goed...... Beauty en Macy heb ik net weer naar huis gebracht.....ik zal ze best missen het was zo leuk met ze en ze zijn best erg verwend de afgelopen weken bij ons .... sorry Joke  ::) :P .....wie weet zijn ze even lastig de eerste dagen, om weer in het gareel te komen van thuis  ::)

Ze waren elke dan bijna de GEHELE dag los, want er was altijd iemand in de buurt, dus kon dat makkelijk...ze hebben zelfs  in het gras gewandeld, met van alles gespeeld  :P en veel gegeten...buitenlucht ???  ;D

Ik zal een paar foto's uploaden en plaatsen....
:D ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3