28 april 2024, 00:27:45

falco en paco

Gestart door angeloke, 18 december 2005, 16:34:20

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Angeloke
Als ik jou was zou ik eerst eens goed lezen wat er op de verpakking geschreven staat.
Misschien zit er onder dat water al vitaminen.
Ik heb er nog nooit eerder van gehoord.
Groetjes Riny :D

angeloke

aqua drink-gewonnen uit de diepste bronnen voorziet alle siervogels van gezond drinkwater: met waardevolle mineralen, jodium en sporenelementen. ondersteunt de stofwisseling.
gebruiksaanwijzing: vogels hebben elke dag  drinkwater nodig, daarom aqua drink zoveel mogelijk elke dag verversen!
zo dit staat op het speciale water! en de virtamine zijn van bogena en noemen multi-vit! op bijsluiter hier van staat bijvoegen aan water of onder het eten mengen!

Riny

Hoy Angeloke
Dan zou ik met die druppeltjes wachten tot je het water wat je gekocht hebt op is.
Anders krijgt die teveel ineens binnen.
Die druppeltjes gebruik ik ook .
Groetjes Riny :D

angeloke

wat zijn je ervaringen met deze druppeltjes?paco is nu al zo lang aan het ruiven! en nog een vraag, waarom eet paco de hele dag door?hij heeft eten genoeg en elke dag vers, en verschillend, hij heeft gierst, zo een knaagstuk waar allemaal zaden zijn opgeplakt, het gewone graanmengeling, en nog een bakje met zonnebloempitten! denk wel dat dit allemaal genoeg is, hij krijgt gene fruit daar wacht ik nog even bij, of kan dit geen kwaad voor hem dit tijdens de rui te geven?sla moet hij niet en banaan ook niet!

Riny

Hoy Angeloke
Valkjes eten bijna de hele dag door dat is vrij normaal.
Die druppeltjes zijn erg goed maar ik geef ook vaak eikrachtvoer met verse kruiden eronder.
Als ze dat eten hebben ze die extra vitaminen niet nodig,die halen ze dan uit het eten.
Weet je wat ook heel erg gezond is voor ze Broccolie.
Maar voor alles geld niet te veel.
De rui duurt altijd een dikke 6 weken.
groetjes Riny :D

angeloke

ik heb al geprobeert met eivoer moet dat moet hij niks van weten!ik zal dit morgen nog eens proberen!

Riny

Hoy Angeloke
Het kan goed zo zijn dat je het er wel 2 weken iedere dag een beetje van in het voerbakje moet doen ,en je valkje het pas de derde week gaat eten.
Ze zijn heel erg eigenwijs.
Weet je wat je wel kunt proberen om wat zaadjes van de trosgierst er doorheen te doen.
Soms moet je wat bedenken om ze te foppen.
Groetjes Riny :D

angeloke

dank je riny, ga ik morgen ook een sproberen hij si namelijk verzot op trosgierst!

Riny

7 januari 2006, 22:16:15 #38 Last Edit: 10 januari 2006, 10:10:33 by Riny
Hoy Angeloke
Als je dan ziet dat jij er van gaat eten kun je steeds een klein beetje minder trosgierst eronder doen.
Groetjes Riny :D

angeloke

ik heb een nieuw vriendje voor paco, hij is zeer blij er bij en zeer actief!!! dit deed hij nooit bij falco!zal eens proberen of ik ene foto hier op krijg hé! :)

Riny

Hoy Angeloke
Ik ben heel erg nieuwsgierig.
Als het niet lukt met de foto geef je maar een gil.
Groetjes Riny :D

angeloke

riny het lukt niet, zou niet weten hoe het moet! ???

Riny

Hoy Angeloke
Stuur mij de foto's maar.
Mijn e mail adres is Jan-Riny@home.nl
Dan plaats ik ze wel voor je.
Groetjes Riny :D

Riny

Hallo allemaal
De volgende foto's plaats ik voor Angeloke.












Groetjes  :DRiny

angeloke