29 maart 2024, 16:23:57

falco en paco

Gestart door angeloke, 18 december 2005, 16:34:20

« vorige - volgende »

angeloke

paco zat vandaag op mijn vingers, en maar brabbelen dan, en ik heb falco ook kunnen aaien op zijn borst maar hij/zij vondt dit toch maar raar! maar ze zijn alle 2 kampioen in het verwoesten van sepia schelpen!hihi! falco is alweer een beetje actiever, maar vindt hem/haar toch nog dikker dan paco, maar dit kan ook zijn omdat paco in de rui is! ;D

Riny

Hoy Angeloke
Vanmiddag heb ik nog aan je zitten denken hoe het zou gaan.
Maar alles gaat prima zo te horen.
Als je een leeg closetrolletje over de zitstok schuift daar kunnen ze ook mooi mee spelen.
Fijne feestdagen Riny :D

angeloke

wat is een closerolletje?
fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar hé!
:-*

Riny

Hoy Angeloke
Dat is het kartonnen rolletje waar w.c. papier op gerold zit.
groetjes Riny :D

angeloke

falco is aan het sterven, hij zat deze morgend heel bol en nu zit hij op de bodem, ik ben hem kwijt, ik kan niks voor hem doen, zijn ademhaling vermindert al en zijn ogen zijn gesloten!ik heb hem niet lang gehad en toch zal ik hem missen!maar wat nu gedaan met paco?moet ik hier een vriendje voor gaan halen of er gebruik van maken omdat hij alleen si voor hem heel tam te krijgen?ik wil het beste voor paco!dus ofwel een soortgenoot ofwem mij als vriend! help mij aub :'(

Karin

Ik zie in dit topic dat ze op 18 december al ziek waren ( niezen en bol zitten ). Ben je in de tussentijd wel met ze naar de dierenarts geweest ?

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

angeloke

ja, maar de dierenarts zei tegen mij dat het een gewone verkouding was, en zei tegen mij dat ik ze goed warm moest zetten!heb ik gedaan en toen bleek het ook beter te gaan, gisteren was falco nog aan het fluiten en aan het eten, drinken, ruzie maken bij paco enal wat je kan bedenken, en plots zat hij deze morgen zo raar, ben al de hele dag op zoek naar dierenarts maar dat vinden is niet zo makkelijk, ik heb al geen vervoer! zou hij iets aan zijn hart kunnen hebben gekregen, wat hij niest nie ofzo, hij heeft alleenb veel moeite met zijn hoofd omhoog te houden en zijn evenwicht te houden!?

Karin

Misschien een longontsteking, die dierenarts had gewoon antibiotica moeten geven  >:( Gewoon een dierenarts in de buurt bellen. Als die zelf geen dienst heeft zal op het antwoordapparaat de dienstdoende arts staan. Hang een warmtelamp bij het valkje ( minstens 28 graden ) en geef hem heel veel druivensuiker opgelost in wat water met een pipetje of lepeltje in de bek.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

angeloke

ik heb hem al proberen water op te voeren met druivensuiker en zonder druivensuiker, maar hij kotst het uit!ik ga nu nog een sproberen en dan nog eens op zoek naar een dierenarts!, ik zal deze avond verslag komen brengen!

Riny

Hoy Angeloke
Ik hoop dat je het mis hebten Falco blijft leven
Groetjes Riny :'(

angeloke

falco is overleden, ik was op weg naar de winkel opzoek naar vitamine enzo om paco en falco te verwennen, en falco te genezen, maar toen ik thuiskwam zat mijn oma met falco op de schoot, ze zei dat het bijna gedaan is, en ja nog geen 5 minuten later is hij gestorven! zal hem missen :'(

Riny

Hoy Angeloke
Wat erg voor je.
groetjes Riny :'( :'(

angeloke

hoop maar dat paco niet te fel treurt

Riny

Hoy Angeloke
Paco zou ik nu extra goed in de gaten gaan houden,vaak steken valkjes elkaar aan.
Wat je wel zou kunnen doen is,alles uit de kooi heel erg goed ontsmetten.
Groetjes Riny :D

angeloke

dat heb ik al gedaan, heb terstraks alle bakjes weggegooid en er nieuwe gekocht, de stokken geschrobt en de kooi ook! heb vitamine gekocht voor paco en druppels voor de rui en speciaal water van vitakraft, lekkere snoepjes van vitakraft!en gekeken of hij eet en drinkt en dat doet hij toch dus, denk wel dat alles goed gaat met hem!mag ik eigenlijk deze druppels in dat water van vitakraft doen?