21 juni 2025, 10:04:43

Jacco Gipsy Christy en Pearl(y)

Gestart door valkje-jacco, 13 december 2005, 17:36:44

« vorige - volgende »

nieuw dagboek i.v.m. voilere + meer valkjes?

ja
nee

valkje-jacco

ja als alles goed gaat in september(ja ik weet het laat) haha maar ik moet eerst over zin te gaan en dat lukt

Ja ik krijg een heel lief valkje van christine :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: Rianne op  9 februari 2006, 11:06:05
Het word tijd dat Jacco een vriendinnetje krijgt! Zeg eens tegen z'n schoonouders dat ze op moeten schieten! ;D

Ze zijn zich aan het voorbereiden!! Maar alleen zoekt Tosca altijd de onhandigste plaatsen zodat ze beiden veel naar beneden vallen ::) Nu ja ze mogen toch pas eind september dus ze hebben nog tijd genoeg!!  ;)

Mitchell doe je best dat je volgend jaar een jaartje hoger in school zit!! Ik zal hun toefluisteren als het zover is dat ze heel goed hun best moeten doen :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Wat ik wel merk dat de vrouwtjes die ik heb (Ricky dus) zelf een deel opgevoed dat die liever zijn dan de mannetjes! Ricky is veel rustiger dan Jazzy, terwijl Jazzy in het nest vorig jaar minder eten kreeg dan Ricky ::) Ik hou je wel op de hoogte en nu moet je het maar doen met de foto's van de aanstaande schoonouders :P :P

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Wat leuk dat je een valkje bij christine gaat halen. Lag eigenlijk wel voor de hand he? Zal wel ff wennen zijn voor Jacco.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Ja idd Lin! Ik wist het al van avifauna en een beetje met mijn goede voornemens tegen de grootouders van Mitchell laten ze het wel toe! Alleen moet Mitchell er door zijn dit jaar anders zal er geen nieuwe bij komen! Dit zal ik dan weer heel jammer vinden omdat ik dan in oktober als ze nestjes hebben nieuwe baasjes voor haar zal moeten zoeken! Ik heb het hun al gezegd dat ze hun best moeten doen maar had dit beter niet gedaan! Miko doet het nu 'te' goed! :P

valkje-jacco

hahaa en ze moeten het niet op al die ongelukkige plekjes doen, dan vallen ze er steeds af!!

Ja ik weet bijna wel zeker dat ik over ga maar als dat niet zo is moet jacco weg :-\ :-\ :-\ :-\

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Rianne

Dan moet Jacco weg?? Ik hoop niet dat ze dat serieus menen hoor! :o

Wilma1

Gelukkig maar dat je zo goed als zeker weet dat je overgaat, want zowel voor jou :-\ als voor Jacco  :-\ worden het anders DIKKE TRANEN........

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: Rianne op 10 februari 2006, 15:21:57
Dan moet Jacco weg?? Ik hoop niet dat ze dat serieus menen hoor! :o

Nou dat zal wel heel grof zijn! Laat je van je beste kant zien, beter dan je best doen kan je toch niet.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Nee dat kan niet!!! Zouden ze je zo veel pijn doen? bij mij waren ze ook kwaad omdat ik niet geslaagd was door mijn examen maar zo iets zouden ze NOOIT zeggen! Jij hebt iets om je aan vast te houden mitchell en dat kunnen ze je zomaar niet afnemen!! :-\

valkje-jacco

ik hoop niet dat het echt zo is dat jacco weg moet maar ik vindt het niet leuk, helemaal niet, daarom ga ik ook zeker over want als jacco weg moet MOET hij een goed tehuis krijgen....Maar jacco gaat niet weg..
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

Citaat van: valkje-jacco op 10 februari 2006, 17:11:13
ik hoop niet dat het echt zo is dat jacco weg moet maar ik vindt het niet leuk, helemaal niet, daarom ga ik ook zeker over want als jacco weg moet MOET hij een goed tehuis krijgen....Maar jacco gaat niet weg..

ik hoop het voor jou dat hij niet weg moet! jacco ziet jou doodgraag dat heb ik hier en bij jou al gezien! hij doet niets zonder jou! en geniet zelfs met jou om mee op vakantie te gaan! Als hij dan weg zou moeten weet ik niet hoe hij zich gaat voelen, hij is zo gehecht aan jou!! :-\

Tara

Ik hoop dat dat maar een beetje dreigen is,
want Jacco mag niet weg, komaan dat zou echt een beetje té erg zijn hoor :'(

Jij gaat over, Jacco blijft!

Ik denk aan je :-*

Roosje

Citaat van: valkje-jacco op 10 februari 2006, 15:19:58

Ja ik weet bijna wel zeker dat ik over ga maar als dat niet zo is moet jacco weg :-\ :-\ :-\ :-\

gr.Mitchell

Ik denk dat ze gewoon ongerust zijn dat je het niet haalt en je een beetje willen pushen. Alleen is het niet de goede manier :-\ Eerst mocht er zelfs een valkje bij als je het wel haalde toch? Dat werkte beter volgens mij ;)

Anyway, dat zouden ze je nooit aandoen hoor, daar ben ik van overtuigd.