14 mei 2025, 12:59:07

HELP ME!!

Gestart door Wilma1, 10 december 2005, 14:39:48

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

dat doet zeker goed dat er velen zo meeleven. ik ben hier ook nog niet zolang bij dit forum en ook ik heb veel hulp gekregen van de meeste mensen hier.

groetjes marilyn

Riny

Deze foto's heb ik voor Wilma geplaatst.
Zo kunnen we allemaal zien hoe de valkjes er nu bij zitten.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma en riny

oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh wat een mooie jonkie's dat zijn jou jonkie's zeker wilma ? laat de ouders maa verder kweken zo dat ze groot worden  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Oooooooooooooooooooooooooooh, WAT  :PGAAF Rini.....Dank je wel om ze te 8) plaatsen!!!!! Ze lijken NU NOG ;D MOOIER dan ze in werkelijkheid al zijn!!! Een ieder "ander"zou zeggen...BLEH wat een "enge" dingen?!! Maar die weten er geen SNARS van!!! IK hou van ze ALLE 5!!!!!!! Ja ja de 3e lieverd is geboren!!! Dacht vanmiddag al, VOOR ik weg ging om half 2 DAT het weer RAAK was en JA HOOR NET gezien!!! O 3 kleine koppies!!!! Ben ECHT     :-*VERLIEFD :censuur!!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

wat lief ;D
Ben blij voor je dat het nu goed gaat

groetjes Trienke

Wilma1

dank je wel, nu w8ten op het laatste eitje......3 open bekkies is echt heel vertederend om te  :Dzien en te horen!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto´s, heerlijk dat het nu ook goed gaat,. dat is een zorg minder denk ik.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Wilma1

Nou idd, heb het gevoel weer normaal te kunnen adem halen.....ze lijken het wel ff prettig te vinden zo saampies, al laten ze wel merken, dat ze de RUIMTE ook wel wat missen i.v.m de VEREN UITSLAAN....MAAR DAT komt wel weer! Kiki wordt alleen wat kaal van het "zitten"....ik heb MULTIVIT. voor vogels staan......zou ik haar dat kunnen geven, voor haar veren en huid???

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Multi vit is altijd goed.
Maar dan krijg je zo meteen weer een verhuizing ,want als de kleintjes uitvliegen kunnen ze natuurlijk nooit in dit kooitje blijven.
Weet je al hoe je het dan gaat doen?

Wilma1

Ja eigenlijk wel ;)....mijn ene schoonzus wil zo graag een valkje, ze heeft OOK parkieten en een valkje wilde ze Llaatst gaan kopen, maar NU wij er hebbben is DIT leuker ( OOK voor ons!!!)......GEEN PANIEK, de kooi die hier staat gaat met haar mee......ook mijn ander schoonzus heeft al een info gevraagd om een valkje en dan OOK om tam te maken.....maar die eerst ff afwachten.

Ik heb BEIDEN gezegd er 1 bij te nemen, zodat ze "aanspraak" hebben NET ALS HIER , schoozus 1 wil dat zeker, nr.2 weet het nog niet en ZOLANG BLIJFT DE VALK HIER, anders is ie erg alleen daar en DAT wil ik NIET!!! Als dat dan OOK een jonge vogel is kunnen voor erbij kunnen ze er 2 proberen tam te maken, al zal het misschien NIET zo snel gaan als 1......De laatste blijft HIER, DIE HOUDEN WE ZEKER WETEN ZELF!!

Koko en kiki kunnen weer in hun voliere en de ander in een aparte kooi, om tam te maken....maar mocht ik merken dat hij/zij zich eenzaam zou voelen, mag ie zeker de voliere in!!! De namen zijn: OOK Koko voor mijn  1e schoonzus, de andere Chico en Melody, het 4e eitje he ik geschouwd en is leeg, dus eruitgehaald vanavond! Ik zal ff kijken OF het me lukt om een foto te plaatsen van de 3.

Ik heb ze op mijn hand gehad en ...oooooooooooo :-* :-* :-*...... wat schattig, de oudste is zo  :ogroot vergeleken bij de jongste!!! En zijn oogjes lijken wel open te willen, we w8ten af!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dat is pas echt leuk dat er twee jonkie's bij je in de familie blijven.
Dan kun je ze echt van dichtbij blijven volgen.