My cute little bunnies: Dormili,Truukje & Nutty†

Gestart door Monky, 3 december 2005, 22:04:52

« vorige - volgende »

Monky

22 januari 2007, 11:55:14 #30 Last Edit: 22 januari 2007, 11:58:14 by Monky
Nutty is ziek :'(

Gisterochtend had hij niet gegeten. Ik heb hem in de gaten gehouden en 's avonds at hij nog steeds niet. Hij werd steeds slomer en hij was ook een beetje koud. Ik maakte me zorgen.

Ik vanochtend om 8 uur aan de telefoon met de dierenarts. Ik kon om kwart over negen terecht.
Het blijkt een verstopping te zijn. De overlevingskansen zijn ongeveer 50%  :'(
Hij heeft nu een neussonde in en er kwam allemaal vocht uit. Ze zei dat de ergste druk er nu af was, maar dat zijn buikje nog wel erg bol was.
Hij heeft een prikje tegen de pijn gekregen en een prikje om de darmen weer te laten werken.

Hij begon zich wel meteen weer te wassen, dat was opzich wel een goed teken, maar hij zag er zo sneu uit met dat leukoplast om die sonde vast te zetten. Hij krijgt ook nog een kapje om zodat hij zich niet kan wassen en dus geen haren binnen kan krijgen. Hij blijft daar nu tot hij weer normaal kan eten...

Ik hoop echt dat hij er bovenop komt. Hij is notabene al bijna acht jaar  :-\

Ik ben wel blij dat het nu gebeurde en niet in mijn vakantie...anders was ik hem zeker kwijt geweest....

Monky :'( :'(

Caroline

Ach jeetje, kleine Nutty.  :-\

Heel veel beterschap en jij natuurlijk sterkte. Het is niet leuk om je beestje zo te zien lijden.  :'(

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Arme Nutty!
Ik hoop dat ie erdoor komt! Wat vervelend zeg!  :-\
Sterkte, Monique!

Riny

Hoy Monique
We gaan allemaal duimen dat je kleine Nutty er snel weer boven op komt.
Heel veel sterkte en hopelijk is die snel weer in zijn vertrouwde huisje.
Groetjes Riny ;)

ziralioness

Wat erg, ik zal meeduimen... beterschap!  :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Monky

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes.

Wat me ook niet lekker zat gisteren was het geborrel in zijn buikje. Ik had het op internet opgezocht en er stond inderdaad iets van gas in de buik of darmstilstand.

Dormili was ook helemaal uit haar doen. Ze een nestje om Nutty heen aan het bouwen. Het was net alsof ze heb aan het verzorgen was. Als ik Nutty wilde aaien, knorde ze en 1 keer heeft ze waarschuwend gebeten.

Ik heb vannacht echt superslecht geslapen. Ik moest me echt inhouden om niet naar beneden te rennen om te kijken of hij niet overleden was.
3 jaar terug is zijn maatje overleden...Wolly. Dat was op mijn verjaardag... de 26ste... Ik was toen in Hoofddorp en ik werd gebeld door de dierenarts dat het niet goed ging. Ik was bijna in Utrecht toen ik weer een telefoontje kreeg dat hij overleden was. Erwin was toen in Parijs dus ik was helemaal alleen... en Wolly ook, want ik was te laat  :'(
Het is nu weer bijna de 26ste en nu is Nutty bij de dierenarts... Ik heb een heel naar gevoel van binnen...

Ik hoop zo dat hij het redt... Misschien ga ik zo even bellen... Kijken of hij al een beetje vooruit gaat.

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monique.
Ik hoop dat Nutty gauw weer de oude is. Probeer niet zo negatief denken, Nutty is in goede handen.
Sterkte ermee!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

miranda8482

Hai,

En hoe is het nu met Nutty? Heb je de dierenarts nog gebeld?
Succes verder hoor want dit is gewoon niet leuk! Spannende tijd... :(

Groetjes Miranda

Mara

Hoi Monky

Veel sterkte met de Nutty. Ik hoop dat Nutty er gauw boven op komt. Het kaarsje brandt.

mara

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Het duimen heeft al een klein beetje zijn vruchten afgeworpen.

Ik ben net teruggebeld door de dierenarts.
Hij is weer begonnen met een klein beetje te eten. De dierenarts was wel enigszins verrast, omdat zijn buikje dus nog zo vol zit. Het is een klein vreetzakje  :)
Hij heeft nog geen ontlasting gehad, en dat is op dit moment het belangrijkste, want dan weten we dat de darmen weer op gang zijn. Hij oogt ook fitter dan vanochtend, dus het gaat de goede kant op  :) Ze laat hem voor de nacht nog bij hun tot hij weer ontlasting heeft en een wat leger buikje.

Ik ben al weer een klein beetje opgelucht. Maar ik zal pas echt blij zijn als hij weer lekker bij Dormili in zijn eigen kooitje zit.

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Monique
Dat is goed nieuws wat de dierenarts je heeft gebracht.
We gaan gewoon verder met duimen en hopen dat Nutty en Dormilie weer snel verenigd worden.
Groetjes Riny :D

miranda8482

Hai,

Fijn zeg dat het positief was bij de dierenarts! Ben blij voor jullie, echt!
En nu maar hopen dat Nutty snel weer gezond thuis komt!

Groetjes Miranda

Anja

Hoi hoi,

Dat is positief nieuws. ik blijf duimen voor je dat Nutty snel weer bij jullie is.

Groetjes Anja

Valerie

Romy

Hoi Monky

Wat ben ik blij om dit nieuws te horen!!!! Ik moet al de hele tijd aan Nutty denken... Dit nieuws is allesinds een stapje in de goede richting, want zeg nou zelf : wie gaat er eten als hij zich ziek voelt...  :)

Ik blijf duimen voor Nutty!

Groetjes
Romy