My cute little bunnies: Dormili,Truukje & Nutty†

Gestart door Monky, 3 december 2005, 22:04:52

« vorige - volgende »

Ivy

Aaaaah wat snoepig. Het lijkt net op die eerste foto alsof Truukje de deur open doet voor Dormili ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Monique

Leuke foto's zeg!! Wat zijn ze snoezig.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Het is een heerlijk stel om zo saampies tezien.  :-* :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

kijk us wat ik heb  ;D ;D ;D

maaaaaaaaaaar hij is logeren ....zooo liefff en maak geeneens rommel binnen  :o hij heeft alleen IN zijn hok steeds poep aan de pootjes en zit dan op zijn huisje, wat binnen de lortste tijd dakbedekking heeft  ::) :P

Dat hij ook nog met gemak IN  :o :o :o dat kleine huisje kruipt en slaapt, verbaasd me wel...Snowy is best groot en heeft  het van ons gekregen toen ie baby was  :D

Zelf zou IK voor een veeeeel groter hok kiezen  :-\ ...ik wil dat dieren RUIMTE hebben!!!  :D Hij kan hier nu niet los, zie je ons al kruipen achter hem aan  :o ::) :P ;D

Je foto's zijn leuk..konijntjes kijken altijd zo lief en dat neusje gaat dan heen en weer....mmmmm....heerlijke knuffels! heb je!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hey Wilma,

Hoe is het met je logeetje? Ik neem aan dat die allang weer terug naar zijn eigen baasje is?
Gezellig hè? Zo'n nijntje in huis  :D

Ik had even problemen met de 2 nijntjes... Als ik ze eten gaf vlogen ze elkaar in de haren... Dormili vrat Truukje bijna levend... ze had mij ook een aantal keren te pakken. Ik had voor ieder een bakje... My mistake!!!  :o Ze willen blijkbaar heel graag uit 1 bakje eten, dus dat is wat ik tegenwoordig dus doe  ::) En de vrede is weer terug gekeerd... ze liggen zelfs vaker tegen elkaar aan en bij elkaar dan ooit  :D

Gaat dus goed  :)

Groetjes,
Monky

Wilma1

Hoy Moniqueje,

Jaaaa "mijn" Nijntje is weer terug. Ik heb zelden zo'n net konijn gezien. De mijne maakte altijd wel rommel NAAST zijn hok, maar deze lijkt het op te ruimen....  ;D.....NIETS ernaast en als dat al wel zo was, had IK het zelf gedaan door er iets naast te laten vallen....

Het is een lievie en zo tevreden!!!! Hij was naar de katten ook nieuwsgierig en stond dat rechtop te snuffelen....

Leuk hoor zo'n beessie, maar ik zou buiten dan iets groots maken voor een konijn, lekker rennen in het gras met een hok waar ie zelf in en uit kan, wanneer ie dat wil!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

3 september 2007, 23:51:57 #171 Last Edit: 5 september 2007, 16:53:02 by Wilma1

Ik MOÉST dit ff laten zien aan je.....er staan er meer in mijn boekje deel 2 als je nieuwsgierig bent  :P

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22102.750.html#bot

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Ohhhh....wat een poepie... :-* :-* :-* Hoe gaat het nu met de nest? Ze zullen wel al behoorlijk gegroeid zijn in de tussentijd  :D En neem je er een konijntje bij?  ;D ;D ;D

Ik heb hier een lief fotootje van Truukje en Dormili  :D

Het gaat heel goed met ze. Truukje rent achter Dormili aan... ze moet er niets van hebben en trekt een sprintje  ;D Dat gaat dan een tijdje zo door tot Truukje helemaal doodop is... dan gaat hij lekker languit liggen en komt Dormili erbij  ;D hahaha... wat een heerlijke beesten zijn het toch  :-*

Ik moet een afspraak maken voor de inentingen. Dit jaar is het 2 keer omdat de winter vorig jaar zo zacht is geweest.

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Wat twee schatjes.

Mag ik je even voorstellen aan Pukkie?

Mara

Monky

Hi allemaal,

Alles gaat gelukkig goed met Truukje en Dormili. Ze staan nu tijdelijk even in de vogelkamer omdat de oude bankstel nog niet weg is  ::)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze wel mis beneden. Maar goed... het is maar tijdelijk.

Ik heb nog een kiekje gemaakt van beiden.

Dormili...  :-*

Truukje...  :-*
Het zijn twee schatjes en ze kunnen het gelukkig heel goed met elkaar vinden...

Truukje is op dit moment zijn kooi aan het verbouwen  >:( Ik heb altijd kranten op de bodem van de kooi van de konijnen en ze weten het er altijd onderuit te trekken...om vervolgens te versnipperen  ::) Nou ja... als het ze blij maakt  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Wat zijn ze toch lief zeg. En dat snipperen, dat ken ik, dat doet Pukkie, konijn van mijn broer ook altijd hoor.

Mara

Monky

Truukje is vandaag 1 jaar geworden  :D

Dat er nog vele jaren mogen volgen...

Liefs,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Truukje

GEfeliciteerd en nog vele jaren gewenst.

mara

Monky

Hi allemaal,

Truukje en Dormili staan weer beneden.
Ze hebben een tijdje in de vogelkamer gestaan omdat we de oude banken op hun oude plek hadden gezet. Die zijn afgelopen weekend opgehaald, dus hebben we de nijntjes weer terug gezet. Is wel even wennen hoor om ze niet meer boven te hebben staan. Als ik de vogelkamer in kwam, kwamen ze altijd even tegen de tralies aan staan om me te begroeten  :) Ze lijken ook iets aanhankelijker te zijn geworden. Wel heel lief  :)

Het gaat goed met ze en ze hebben verder geen last van het vuurwerk gehad, gelukkig.

Groetjes,
Monky