22 mei 2025, 18:52:02

Croky :D

Gestart door TessaTwello, 3 december 2005, 20:48:28

« vorige - volgende »

mend0w

Het is inderdaad egt een  :censuur Ziekte!!

Ozzie

Hallo,

inderdaad een rotziekte, een oom van mij is er drie weken geleden aan overleden en een goede vriend van de familie heeft t ook...gewoonweg ruk, om het maar even zo te zeggen...

Ik wens je wel veel succes met je kooi, hoop dat hier snel iets uitkomt. Krijg (net als jij) bericht vandaag of morgen wanneer ik Coco kan halen. Heb je het filmpje van Valerie gezien in mijn dagboek? Leuk hoor alleen mijn Coco pikt jouw Croky!!! :-\ SORRY!!!!!

Tot later! Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

TessaTwello

Hoi Wendy,

Nou als hetgoed is wordt de kooi vrijdag tussen 8u en 10 u 's morgens geleverd...Jeuuuuuujjjj :D :D :D
Ik ben in eenjubelsteming ff..

Ohw trouwens,croky pikt wel van zich af hoor. Dat filmpje bedoel ik.Ze pikte mekaar eenbeetje maart was echt niet erg verder

Ben zooooow benieuwd.Hoopd at we croky zaterdag morgen halen :D

valkchico

hallo Tessa,

wat een gedoe met de kooi zeg, ppff je moet er wat voor over hebben zeggen ze????
Nu duimen dat hij op tijd is (gaat vast wel lukken)

En wat leuk dat je dit weekend lekker mer Crocky kan kroelen, goed nieuws allemaal dus ,(althands niet allemaal gecondoleerd)

Ik snap wel welke kleuren Crocky zal krijgen
maar er zitten nog niet zo heel veel veren op ;) dus de echte tekening is nog niet te zien.

gr Esther

TessaTwello

Ik heb Jura net een mail gestuurd dus ben benieuwd wanneer we Croky kunnen halen.

En remco belde gister en morgenochtend wordt de kooi omgeruild hihi.. Dus ik ben helemaal blij..

TessaTwello

Jeeuuuuujjjjjjjjjj.......Zaterdagmiddag mogen we hem ophalen.Net een mail van Jura gehad. Hij eet goed,groeit als kool. Krijg veel veren... doet t super en is ontzettend lief en aanhankelijk... :D *zucht*

Weet iemand hier hoe ik de titel kan veranderen dan???

Monky

Hi Tessa,

Ja het is allemaal erg spannend. Je gaat een hele leuke en gezellige tij tegemoed!!! En ik kan het weten hahaha...

Volgens mij is het gewoon bij je volgende bericht plaatsten de titel meteen veranderen.

Probeer het eens.

Groetjes,
Monique

TessaTwello

Hoi Monique,

Dank je wel. Ik kan ook niet wachten. Morgen de kooi in elkaar zetten en helemaal klaar zetten.. :D

Monky

Het is dus zeker dat je de kooi morgen krijgt?

Dat is zeker fijn. Denk je dat je alles op tijd hebt geregeld, werkt de winkel niet mee. Maar als ik het zo hoor is alles goed gekomen.

Ik ben heel benieuwd naar de verhalen van Crocky  :)

Groetjes,
Monique

Ozzie

Hallo!

Ik heb ook een mail gehad van jura en kan haar ook ophalen vanaf zaterdag, maar dan kan ik helaas niet, en zondag kan Jura niet, dus hopelijk schikt het hen a.s. woensdagavond...ik laat het je weten :) veel plezier met het inrichten van de kooi en de voorpret!

Wendy :)

Tess@

Hoi Tessa,

Leuk dat je morgen je kooi krijgt.
En dan zaterdagmiddag Croky, Spannend!!! ;D
Ben ook heel benieuwd naar de verhalen met Croky en natuurlijk FOTO"S!!(hoop ik)
Veel plezier met de kooi en het halen van Croky.
( ben ook benieuwd hoe hij de kerstboom gaat vinden ;D)
O enne Fijne kerstdagen natuurlijk.

Groetjes Tess@

TessaTwello

Hallo allemaal,dank je wel. IK ben ook helemaal blij. En de verhalen en foto's gaan ZEKER komen ja. Tot jullie ziek van me worden  :P

Tess@

Hi Hi Zo snel zijn ze denk ik hier niet ziek hoor  :P

Groetjes Tess@

Ozzie

Hallo Tessa,

ben benieuws hoe t met je kooi is gegaan/ zal gaan en foto's...ja, die zijn echt ALTIJD welkom!

Tot later!

Wendy

TessaTwello

Hoi Wendy,

ik kwam om 19.15 uur thuis en was in opperste verbazing! De kooi stond helemaal klaar. Dus ik heb net (ben net pas trug van condoleren) de spullen erin gehangen. De snippers erin gegooid, en zo verder. Nu alleen morgen voor we Croky gaan halen nog even het eten en trostgierst klaar leggen en klaar is kees... (euhhh tessa)